14 år är ett barn. Inga barn bör ge sig ut på så långa resor utan minst en vuxen i sällskap.Ni som är så perfekt genuskorrekta, hade ni låtit er 14 åriga dotter (eller son för den delen) lifta ensam genom Europa, Nordafrika o Mellanöstern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
14 år är ett barn. Inga barn bör ge sig ut på så långa resor utan minst en vuxen i sällskap.Ni som är så perfekt genuskorrekta, hade ni låtit er 14 åriga dotter (eller son för den delen) lifta ensam genom Europa, Nordafrika o Mellanöstern?
Alltså speaking about this.
En karl på mitt jobb klagade till min SAMBO att jag hade satt killarna (han pratade nog om sig själv) på jobbet i en FRIENDZONE för att jag var så trevlig och glad, men upptagen. Jag har behandlat båda könen likadant, men tydligen så är det problematiskt.
Den där jävla friendzone.
För innan man tydligt markerat att det blir minsann ingenting (förslagsvis genom att välja att para sig med en annan hanne ) så är det ju utgångspunkten att jodå, det är öppet läge!
Samma här.Det finns ingen friendzone... Det är ett jävla påhitt. Jag blir sur bara jag hör ordet.
Vilka underbara kollegor du harAlltså speaking about this.
En karl på mitt jobb klagade till min SAMBO att jag hade satt killarna (han pratade nog om sig själv) på jobbet i en FRIENDZONE för att jag var så trevlig och glad, men upptagen. Jag har behandlat båda könen likadant, men tydligen så är det problematiskt.
Vilka underbara kollegor du har
Ordet är det minsta bekymret, tycker nog jag. Det är värre att du inte kan vara "glad och trevlig" utan att det ger män rätt till dig, OM det inte vore för att du redan var upptagen. Och det mest bedrövliga är att den där karln klagar till din SAMBO som om du var nån jävla vara.Det finns ingen friendzone... Det är ett jävla påhitt. Jag blir sur bara jag hör ordet.
Ordet är det minsta bekymret, tycker nog jag. Det är värre att du inte kan vara "glad och trevlig" utan att det ger män rätt till dig, OM det inte vore för att du redan var upptagen. Och det mest bedrövliga är att den där karln klagar till din SAMBO som om du var nån jävla vara.
Och det mest bedrövliga är att den där karln klagar till din SAMBO som om du var nån jävla vara.
"Tygla din kvinna för Guds skull!"
Ja, så lösaktig för att hon hälsar, skrattar och pratar om saker som är intressanta.
Två sidor av samma mynt? Dvs att du signalerar ointresse för att de inte ska visa intresse. Det förutsätter ju att du förväntar att de kan visa intresse. och därför bemöter du dem så.
Hur tänker du ang homosexuella kvinnor? Sträcker sig ditt ointresse dit också. Tänker du på det?
Jag märker ju som sagt inget intresse från män, men har med jämna mellanrum blivit rätt rejält - och ovälkommet - flörtad med av kvinnor. Och jag är verkligen nix, zero, noll intresserad av kvinnor.
Många nya tankar här.....
Helt oacceptabelt!
(Det är ju dock en fascinerande demonstration på fenomenet "män som går över huvudet på kvinnor till andra män" och gränslöshet i allmänhet.)
Ni som är så perfekt genuskorrekta, hade ni låtit er 14 åriga dotter (eller son för den delen) lifta ensam genom Europa, Nordafrika o Mellanöstern?
Fullständigt bedrövligt. En rak höger?Att säga hej och vara trevlig kan få oanade konsekvenser.
Har ett exempel även jag.
Han lät sina kollegor få veta det när du satt bredvid i bilen? Vilket praktexemplar.Fullständigt bedrövligt. En rak höger?
Jag var på en jobbresa med en manlig kollega, några timmar i bil och sen övernattning på hotell. Han var övertygad om att vi skulle ha sex, vilket jag läste mellan raderna på hans telefonsamtal med andra manliga kollegor på vägen. Jag hade aldrig antytt minsta intresse. Noll, zip, nada. Han tyckte att vi skulle gå till baren först, innan vi gick upp till våra rum. Det var snudd på dregel i mungipan så laddad var han. Döm om hans förvåning när jag sa gonatt utanför min dörr sen.
Alltså jag skulle inte låta en 14-åring lifta från Göteborg till Lerum. Och jag har aldrig ens hört talas om någon, oavsett ålder, kön och allt annat, som liftat i just Nordafrika och Mellanöstern.Nej. Men det skulle bero på att 14 är för ungt. Oavsett kön.
Han lät sina kollegor få veta det när du satt bredvid i bilen? Vilket praktexemplar.
Det ska du inte ge dig fasen på. Någon kränkt människa dyker säkert upp.MEN INTE ALLA MÄN!!!
(Kan vi säga att det är sagt nu så behöver vi tjata mer om det?)