Jag vet inte,
Men det finns ju mängder med grabbar som jag bemöter exakt lika som inte alls uppfattar en annat än vanligt trevlig.
Förutom ett gäng på fritiden har jag även stött på några på jobbet.
Jobbar på restaurang och är väldigt serviceminded. Alltså det är mitt
jobb att vara trevlig, förekommande och känna in gästerna(vissa vill vara i fred vissa vill småprata exempelvis).
En kille tog allt som en invit och det blev riktigt otrevligt till slut trots att jag gjorde väldigt tidigt gjorde väldigt klart att jag i n t e var intresserad.
Han gick på riktigt bärsärk på en julfest hans företag hade på mitt jobb för att jag åter behövde göra klart att han fått nåt om bakfoten...
tex.
Ur en annan aspekt lite i samma ämne;
Jag har även en tjejkompis som inte kan känna in det där riktigt och hon skickar många inviter omkring sej där hon inte alls kan föreställa sig att det finns killar som (helt riktigt) svarar på det.
Hon blir uppriktigt jätteförvånad varje gång för 'det var ju inte vad hon menade, hon ville ju bara härja lite med dom'
det är flera som blivit rätt förvirrade när dom fått uppenbara inviter, svarar med samma mynt och då blir det surt och otrevligt eftersom hon inte vill nånting..