Skickar han signaler?Är din mekaniker snygg? Och inoljad även utanför verkstaden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar han signaler?Är din mekaniker snygg? Och inoljad även utanför verkstaden?
Skickar han signaler?
Jag skulle försöka klippa all kontakt med honom, tror jag. Hälsa ute på gatan men inte svara på sms eller liknande. Och ville han boka en kurs skulle jag nog säga att det var fullt.
Edit: förresten tycker jag att du svarade jättebra i sms-en.
Fast kanske det är just hundträning han vill...
...typ doggystyle...
F'låt...kunde inte hålla mig...
Edit: f'låt @athena_arabians jag var tydligen tvåa på den bollen (skylle på att min mobil laggar med uppdateringarna ibland)...men vad brukar de säga, "great minds think alike" ...typ
Ja, något måste ju TS göra iafJo men tänk om frun skyller allt på TS eftersom mannen anser att TS sänt ut "signaler"? Om mannen vänder det till att det är TS som startat allt och han är helt oskyldig så kan det bli en än värre soppa. Mannen verkar ju inte direkt mogen och förnuftig hur stor är sannolikheten att frun är rationell, hon är ju gift med honom
Ja, något måste ju TS göra iaf
Så att mannen skäms och aldrig mer vågar läsa "signaler" från kvinnor han möter i framtiden.
Någon borde förklara för honom att det är bättre att lyssna på det som "sägs" istället för att läsa (i hans tycke) önskvärda signaler.
Visst vill en läxa upp en sådan man?
Han verkar ju rätt oemotståndlig. Vilken OPROFFSIG raggningsteknik! Borde vara straffbart!
Dags att bli otrevlig. Bit ifrån ordentligt, annars lär det bli följetong. Det finns andra kunder.Vill ni höra del 2!?
Ja, något måste ju TS göra iaf
Så att mannen skäms och aldrig mer vågar läsa "signaler" från kvinnor han möter i framtiden.
Någon borde förklara för honom att det är bättre att lyssna på det som "sägs" istället för att läsa (i hans tycke) önskvärda signaler.
Visst vill en läxa upp en sådan man?
Jag är verkligen ingen expert men att ignorera ett oönskat beteende är väl det som oftast rekommenderas både när det gäller hund och småbarnsuppfostran i alla fall i början?
Peta honom hårt i sidan och hyssja? Svårt via SMS dock@Blandrastik kanske ska gå CM på honom?!
Peta honom hårt i sidan och hyssja? Svårt via SMS dock
Men tänk att kunna be nån städa när man stökat ner
Eller : du där som är kock, jag är hungrig.
"Du som är läkare..."
Håller med. Jag hade inte velat ha ens en kundrelation med en sån människa. Känns som någon man vill ha på behörigt avstånd!
Ja precis. Han verkar ju totalt gränslös. Så kort koppel som möjligt på såna.Håller med. Jag hade inte velat ha ens en kundrelation med en sån människa. Känns som någon man vill ha på behörigt avstånd!
Å andra sidan tror jag att det kan vara ganska trevligt att ha så gränslöst självförtroende att man tror att hela världen vill ha en?Detta får mig att tänka på en kollega som skulle hjälpa en nyanställd. Min kollega var allmänt trevlig så som man är om någon är ny.
Sen hör jag hur mannen säger till henne att bara så du vet så har jag flickvän..
Min kollega sa "Jaha"
Mannen fortsätter med " ja så du inte tror att det är något mellan oss nu."
Och det verkade inte vara på skämt han sa detta.
Men jag tyckte nog mest synd om honom. Dvs om man tror att folk flirtar bara för att de är normalt hjälpsamma.