Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy, sånt är obehagligt! Undra hur man tänker när man gör så...Fick precis ett väldigt väldigt otrevligt mail från en karl för att jag sa att jag inte var intresserad. Han var sjukt på och skulle ha telefonnummer etc direkt. Började anklaga mig för att ljuga och att jag undvek frågor. Anmälde faktiskt, tycker andra kan få slippa den människan....
Alltså, det beror väl på vilken relation man är ute efter? Är du ute efter en sexuell monogam relation så är det, enligt mig i alla fall, en klar fördel om man är intresserad av liknande saker när det kommer till sex. Har han en fetisch för gummi och du inte har något intresse av att blanda in det i ditt sexliv kan det säkert bli lite problematiskt. Såklart lite beroende på hur viktig han tycker att denna fetisch är, men eftersom han nämner den är det väl inte otroligt att han gärna ser att det ingår.Har träffat en jättetrevlig man på HP. Vi har skrivit till varandra några veckor. Vi har inga planer på att träffas just nu iallafall, jag har dragit öronen år mig lite då han berättat att han har en fetich för gummi. Jag har aldrig tidigare känt någon med en fetich över huvud taget. Han är ganska frispråkig nu när jag vet, men jag känner mig obekväm, samtidigt har vi intressanta samtal och han verkar vara en mycket rar person. Å andra sidan är jag ju på HP för att dejta... Vad säger ni andra kloka personer här? Tycker ni att jag är knäpp som hänger upp mig på en sån sak?
Har träffat en jättetrevlig man på HP. Vi har skrivit till varandra några veckor. Vi har inga planer på att träffas just nu iallafall, jag har dragit öronen år mig lite då han berättat att han har en fetich för gummi. Jag har aldrig tidigare känt någon med en fetich över huvud taget. Han är ganska frispråkig nu när jag vet, men jag känner mig obekväm, samtidigt har vi intressanta samtal och han verkar vara en mycket rar person. Å andra sidan är jag ju på HP för att dejta... Vad säger ni andra kloka personer här? Tycker ni att jag är knäpp som hänger upp mig på en sån sak?
Bra att du anmälde.Fick precis ett väldigt väldigt otrevligt mail från en karl för att jag sa att jag inte var intresserad. Han var sjukt på och skulle ha telefonnummer etc direkt. Började anklaga mig för att ljuga och att jag undvek frågor. Anmälde faktiskt, tycker andra kan få slippa den människan....
Det ÄR en tråd om dejting.
Inte bara NÄTdejting
Betyder det att den bara får handla om dejting?
Om jag skriver en tråd som heter
"Inte bara kor"
Vad får då tråden handla om...?
Lite luddigt tycker jag....![]()
Grattis!Ok jag får väl bidra med lite "solsken"
Killen jag träffade på HP i slutet av augusti, träffar jag fortfarande. Är uttalat ett par
Vi har i princip hållt ihop dagligen (såklart gjort eget på olika håll) och det känns bara bättre och bättre ju mer tiden går.
Kan väl kanske kalla det lite av en "lyckoträff". Första killen jag någonsin träffat via en dejtingsajt.
Hu...jag får rysningar.Fick precis ett väldigt väldigt otrevligt mail från en karl för att jag sa att jag inte var intresserad. Han var sjukt på och skulle ha telefonnummer etc direkt. Började anklaga mig för att ljuga och att jag undvek frågor. Anmälde faktiskt, tycker andra kan få slippa den människan....
Ja jag är ute efter en relation som också är/blir sexuell. Delar inte hans intresse för gummi. Jo den är viktig för honom, så jag kommer inte gå vidare. Blir enklast så, för mig iallafallAlltså, det beror väl på vilken relation man är ute efter? Är du ute efter en sexuell monogam relation så är det, enligt mig i alla fall, en klar fördel om man är intresserad av liknande saker när det kommer till sex. Har han en fetisch för gummi och du inte har något intresse av att blanda in det i ditt sexliv kan det säkert bli lite problematiskt. Såklart lite beroende på hur viktig han tycker att denna fetisch är, men eftersom han nämner den är det väl inte otroligt att han gärna ser att det ingår.
Antagligen för er båda. Jag har tidigare haft relationer där vi haft olika sexuella preferenser och personligen har jag upplevt det som påfrestande. Frustrerande för den som inte kan få leva ut sina "intressen" och för den som kan känna att den inte räcker till.Ja jag är ute efter en relation som också är/blir sexuell. Delar inte hans intresse för gummi. Jo den är viktig för honom, så jag kommer inte gå vidare. Blir enklast så, för mig iallafall![]()
Alltså, fetisch på vilket sätt? Gummi kan ju vara i princip vad som helst? Och användas hur som helst.Har träffat en jättetrevlig man på HP. Vi har skrivit till varandra några veckor. Vi har inga planer på att träffas just nu iallafall, jag har dragit öronen år mig lite då han berättat att han har en fetich för gummi. Jag har aldrig tidigare känt någon med en fetich över huvud taget. Han är ganska frispråkig nu när jag vet, men jag känner mig obekväm, samtidigt har vi intressanta samtal och han verkar vara en mycket rar person. Å andra sidan är jag ju på HP för att dejta... Vad säger ni andra kloka personer här? Tycker ni att jag är knäpp som hänger upp mig på en sån sak?
Jag krävde inte, jag valde bara bort de som var korta i svaren eftersom jag inte hade lust att använda dejtsiten som en chat. Jag läste av mina meddelanden och svarade ungefär en gång om dagen.Jag är lite förvånad eller vad jag ska säga över vissa här som verkar kräva en novell i sina mail?
Som tycker Hej hur är läget för kort.
Jag har jättesvårt att veta vad jag ska skriva och för mig duger det mycket väl som start om vi matchar profilmässigt.
Jag krävde inte, jag valde bara bort de som var korta i svaren eftersom jag inte hade lust att använda dejtsiten som en chat. Jag läste av mina meddelanden och svarade ungefär en gång om dagen.
Ja, det beror ju på hur man använder dejtingsidan. Det kräver ju att man är online samtidigt och att man är online ett tag, vilket jag sällan var. Jag är också en van brevvän så jag gillar att skriva på det sättetJag tillhör chatgenerationen så jag föredrar helt klart det.
Tycker tvärtom det är jobbigt med de som skriver en halv livshistoria![]()
Ja, det beror ju på hur man använder dejtingsidan. Det kräver ju att man är online samtidigt och att man är online ett tag, vilket jag sällan var. Jag är också en van brevvän så jag gillar att skriva på det sättet. Jag vill ju veta mer om den andra personen och jag vill att den ska veta mer om mig.