Inte riktigt hela men mycket. Texten ska nog tolkas som hans presentation.Såg du hela du? Jag började gapskratta då jag öppnade den...och stängde av.
Snälla, du MÅSTE maila och fråga vad han menar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte riktigt hela men mycket. Texten ska nog tolkas som hans presentation.Såg du hela du? Jag började gapskratta då jag öppnade den...och stängde av.
Äh fan också, som man har väntat ...Nästa helg
Inte denna.
Kan du inte skicka lite heavy metal till honom?
Det absolut roligaste kontaktförsöket
En länk - inget mer
Jag tror jag dör
Du höll ut så länge?Då missade du versen där han vill ha frukost på sängen, och en kram!
@Bison Vi har inget liv förstår duÄh fan också, som man har väntat ...
Nåja, Buke håller andan
Det absolut roligaste kontaktförsöket
En länk - inget mer
Jag tror jag dör
Underbart ...Borde jag svara med den här?
Men fan, du är ju grym!Gulp! Kunde inte låta bli Skickade "du är min man":
Jag brukar inte gilla att driva med "stackare", men det här är ett spännande test, känns det som
Äh fan också, som man har väntat ...
Nåja, Buke håller andan
Gulp! Kunde inte låta bli Skickade "du är min man":
Jag brukar inte gilla att driva med "stackare", men det här är ett spännande test, känns det som
Han sär skrev?Du lär få vänta. Jag dissade just den unga snygga.
Han sär skrev?
I ett konkret fall, alltså?Han tyckte inte om att jag prioriterar hästen före att träffa honom.
I ett konkret fall, alltså?
Att diskutera generellt vad som går först tror jag är ett minfält. Men om han blir sur i ett konkret läge - då låter det ju rätt hopplöst.Yes, det uppskattades inte. Blev inte bättre när jag upplyste honom om att hästen alltid går först.
Att diskutera generellt vad som går först tror jag är ett minfält. Men om han blir sur i ett konkret läge - då låter det ju rätt hopplöst.