Mjälte mot njure.KK? Organ mot organ - inge mer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mjälte mot njure.KK? Organ mot organ - inge mer![]()
Äh, jag tror att det ska vara organiskt, dvs levande och föränderligt varje gång han blir kåt på nån annan.Nu har vi en tävling-
Gissa vad organiskt förhållande betyder?
Dejta - killen är litterär;En kille undrar om vi kan ha ett organiskt förhållande...
Fikade heller inte alltid. När jag träffade sambon gick vi långpromend med hundarna. Efter som han var så jäkla trevlig så ville jag inte riktigt släppa i väg honom när vi gått promenaden så jag trollade fram en kaffetermos och ett par ostmackor i bilen som jag hade där i smyg ifall han var go för att släppa iväg.Jag avskyr dock att fika, jag är en rastlös människa
Men annars är jag med dig helt. Jag vill veta en del om människan jag ev ska lägga tid på att träffa.
Kannibal?Google nämner även, från "Aspekter på den unge Karl Marx": "En kropp som kan absorbera en annan kropp är organisk i förhållande till den kropp som absorberas.". Hmmm. Jag är skeptisk.
Jag avskyr dock att fika, jag är en rastlös människa
Men annars är jag med dig helt. Jag vill veta en del om människan jag ev ska lägga tid på att träffa.
Ta en promenad då![]()
Jag såg en tråd om vegant sex för ett tag sedan. Också obegripligt, men kanske samma sak?
Ingen aning. Det var på engelska, vegan sex. Du får väl googla!Okej, jag blir jättenyfiken. Vad innebär veganskt sex mer konkret? Glidmedel, kondomer och leksaker utan djur i? Eller att inte knulla i "doggy-style"?
Sex utan köttsliga begär?Okej, jag blir jättenyfiken. Vad innebär veganskt sex mer konkret? Glidmedel, kondomer och leksaker utan djur i? Eller att inte knulla i "doggy-style"?
Sex i ett vegetativt tillstånd?Okej, jag blir jättenyfiken. Vad innebär veganskt sex mer konkret? Glidmedel, kondomer och leksaker utan djur i? Eller att inte knulla i "doggy-style"?
Min tanke också. Man ska bara ligga där som en slapp sparris.....Sex i ett vegetativt tillstånd?
Min tanke också. Man ska bara ligga där som en slapp sparris.....
Kanske nån form av maktspel? Man turas om att vara sparris respektive ....rörlig.....
Eller sex utan köttsliga lustar.
Min tanke också. Man ska bara ligga där som en slapp sparris.....
Kanske nån form av maktspel? Man turas om att vara sparris respektive ....rörlig.....
Ingen aning. Det var på engelska, vegan sex. Du får väl googla!
http://www.bodyandsoul.com.au/sex+relationships/sex/karezza+the+new+trend+reviving+sex+lives,22052Google är faktiskt inte alltid en vän.
Det här är som den gången jag googlade naked chicken - jag är ju en ömtålig själ!
Och inte vet jag vad det är för något, fortfarande.
Google menar att en vegansk diet kan vara bra för sexlusten/potensen, och även att köttätare luktar illa. Men exakt vad "vegan sex" är för något lyckas jag inte bena ut - kan dock vara för att jag gav upp rotandet ganska snabbt.![]()
http://www.bodyandsoul.com.au/sex+relationships/sex/karezza+the+new+trend+reviving+sex+lives,22052
https://en.wikipedia.org/wiki/NoFap
Dessa är de referenser jag får på vegan sex. Det verkar handla om att inte få orgasm/utlösning lite som jag upplever kamasutra handla om(?).