Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kille undrar om vi kan ha ett organiskt förhållande...
Dejta - killen är litterär;

Uppträdet hos denne kunde verkligen
få ett innerligt sammanhang med sjelfva dramats
grundtanke, emedan det belyser Karls förhållande till
reduktionen och den privilegii-stolta adeln, men,
såsom dramat nu i sin helhet är komponeradt, kominer
äfven detta uppträde att stå liksom för sig sjelft,
utan
organiskt förhållande till de föregående och
det efterföljande.

Th. Hagberg

Jag avskyr dock att fika, jag är en rastlös människa :p
Men annars är jag med dig helt. Jag vill veta en del om människan jag ev ska lägga tid på att träffa.
Fikade heller inte alltid. När jag träffade sambon gick vi långpromend med hundarna. Efter som han var så jäkla trevlig så ville jag inte riktigt släppa i väg honom när vi gått promenaden så jag trollade fram en kaffetermos och ett par ostmackor i bilen som jag hade där i smyg ifall han var go för att släppa iväg.
Vi satt i på var sin sten och huttrade i novemberblåsten:p

I mail: "Berätta mer om dig själv"
:yuck:

Eller i presentation: "Du får fråga om du vill veta nått".

Vad är det för fel på att starta en konversation så kan man lättare berätta om sig själv och lära känna varann istället för att bara rapa upp fakta. Eller?
samt hur ska man veta vad man ska fråga om det inte finns minsta lilla info att gå på från början?

Jag har en kollega som jag klickar väldigt bra med.
Det har alltid varit flirtig stämning mellan oss och nu efter att jag skiljde mig drog det iväg ordentligt.

Vi har mycket kontakt varje dag även på fritiden.
Kan mycket väl hända något där snart. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det kommer bli bra eller dåligt
Han vet ju mycket väl att jag inte vill ha en traditionell relation eller vad man ska kalla det och jag vet att han inte vill det heller.
Det kan bli asbra och det kanbli skit och en aning drygt på jobbet.

Sex i ett vegetativt tillstånd?
Min tanke också. Man ska bara ligga där som en slapp sparris.....
Kanske nån form av maktspel? Man turas om att vara sparris respektive ....rörlig.....

Eller sex utan köttsliga lustar.

Min tanke också. Man ska bara ligga där som en slapp sparris.....
Kanske nån form av maktspel? Man turas om att vara sparris respektive ....rörlig.....

Eller sex utan köttsliga lustar.

Nu vet jag som sagt inget om detta, men det där med att ligga slappt stilla och oengagerad låter ju ändå som en rätt osannolik förklaring, tänker jag. Hur vet man ens att det är sex då, menar jag?

Vad gäller maktspel, skulle jag snarare gissa att vegan sex vill vara ett sätt att undvika sådana än en ny version av dem.

Ingen aning. Det var på engelska, vegan sex. Du får väl googla!

Google är faktiskt inte alltid en vän. :cautious:
Det här är som den gången jag googlade naked chicken - jag är ju en ömtålig själ!

Och inte vet jag vad det är för något, fortfarande.
Google menar att en vegansk diet kan vara bra för sexlusten/potensen, och även att köttätare luktar illa. Men exakt vad "vegan sex" är för något lyckas jag inte bena ut - kan dock vara för att jag gav upp rotandet ganska snabbt. :laugh:

Google är faktiskt inte alltid en vän. :cautious:
Det här är som den gången jag googlade naked chicken - jag är ju en ömtålig själ!

Och inte vet jag vad det är för något, fortfarande.
Google menar att en vegansk diet kan vara bra för sexlusten/potensen, och även att köttätare luktar illa. Men exakt vad "vegan sex" är för något lyckas jag inte bena ut - kan dock vara för att jag gav upp rotandet ganska snabbt. :laugh:
http://www.bodyandsoul.com.au/sex+relationships/sex/karezza+the+new+trend+reviving+sex+lives,22052
https://en.wikipedia.org/wiki/NoFap

Dessa är de referenser jag får på vegan sex. Det verkar handla om att inte få orgasm/utlösning lite som jag upplever kamasutra handla om(?).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka