Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har faktiskt sån tur att sjukt många skriver till mig på både HP å badoo så jag kör med en kanske lite hems sållningsteknik att skriver dem bara "hej" el typ "snygg!!!" El den värsta av dem alla "vad gör du egentligen här?!" Hatar sådana:banghead: dem svarar jag aldrig på!.

Ja! Eller "vad söker du här?" trots att man ägnat en kilometer text åt att beskriva det i profilen! Såna mail plockar verkligen fram the evil bitterfitta i mig... :sneaky:

Jag har ju mailat ytterst sporadiskt med en tomte under fyra veckors tid. Dvs, jag har svarat på hans mail.

Han har ställt frågor som "vad gör du mer i [kommun]?" och "var i [kommun] bor du?" "Vad heter du?" och liknande frågor...

Han har inga bilder och profiltexten skriver han att "han är snygg ändå, så fråga inte."

Han vill iaf ha en lunchdejt med mig och när jag svarade att blinddates inte är min grej så svarar han att han inte kan visa bild i detta forum och om jag inte kan respektera det så funkar det inte, tyvärr....?!

Går verkligen folk på blind dates nu för tiden??

Han vill iaf ha en lunchdejt med mig och när jag svarade att blinddates inte är min grej så svarar han att han inte kan visa bild i detta forum och om jag inte kan respektera det så funkar det inte, tyvärr....?!
"Nej, jag känner precis likadant. Det skulle inte funka för mig heller att ha ett förhållande med någon som inte förstår ett så enkelt koncept som det med dolda bilder."

Jag trodde först han menade att vi skulle bo i en kåta i skogen och ha självhushåll eller nåt sånt.,, leva på det naturen ger.,
Men det var fel..

• Gilla
Reactions: alp
Går verkligen folk på blind dates nu för tiden??

Ja.

Jag hade ingen bild på min profil, inte ens dold. De som började med att fråga efter bild och ifrågasätta varför jag inte hade bild sorterades ut direkt. En del blev direkt otrevliga då jag sa att jag tyckte det skrivna var viktigare än det visuella och jag blev kallad både det ena och det andra.

En del frågade efter bild när vi bestämt att ta en fika, men en del inte ens då, utan bara *hur känner jag igen dig*

Det här med att skriva ett tag vs träffas snabbt.
Jag föredrar helt klart att skriva. Jag är rätt busy har har verkligen inte tid att träffa kreti och pleti.
Jag vill veta att vi har grundläggande värderingar, samma typ av humor och framförallt samma syn på sex.

Jag ödslade alldeles för mycket tid på en kille som sen visade sig gilla att bli piskad av en kvinna iförd latex för att senare besöka en swingersklubb. Trevligt för honom, inte så himla trevligt för mig :p
Så nä, jag vill lära känna människan en del utöver stalkandet då :D

Google nämner även, från "Aspekter på den unge Karl Marx": "En kropp som kan absorbera en annan kropp är organisk i förhållande till den kropp som absorberas.". Hmmm. Jag är skeptisk.

Det här med att skriva ett tag vs träffas snabbt.
Jag föredrar helt klart att skriva. Jag är rätt busy har har verkligen inte tid att träffa kreti och pleti.
Jag vill veta att vi har grundläggande värderingar, samma typ av humor och framförallt samma syn på sex.

Jag ödslade alldeles för mycket tid på en kille som sen visade sig gilla att bli piskad av en kvinna iförd latex för att senare besöka en swingersklubb. Trevligt för honom, inte så himla trevligt för mig :p
Så nä, jag vill lära känna människan en del utöver stalkandet då :D
Samma här. Hade varken tid, lust eller råd att fika med alla som verkade hyffsat okej. Jag försökte utröna så mycket som möjligt om personen under lite mailande på en kortare period. Kändes det lovande och jag såg möjlighet till attraktion via bilderna, så ville jag ta den där fikan snarast möjligt för att veta om det var värt att lägga mer tid på.

Jag ville inte tala i telefon innan dejt. Gjorde det vid några tillfällen och märkte att det byggde upp lite mycket förväntningar som blev trista när kemin på dejten sen blev noll. Två stycken blev riktigt dryga med sms och grejer så telefonen lämnade jag helt utanför dejtandet tills man träffats ett par ggr.

Samma här. Hade varken tid, lust eller råd att fika med alla som verkade hyffsat okej. Jag försökte utröna så mycket som möjligt om personen under lite mailande på en kortare period. Kändes det lovande och jag såg möjlighet till attraktion via bilderna, så ville jag ta den där fikan snarast möjligt för att veta om det var värt att lägga mer tid på.

Jag ville inte tala i telefon innan dejt. Gjorde det vid några tillfällen och märkte att det byggde upp lite mycket förväntningar som blev trista när kemin på dejten sen blev noll. Två stycken blev riktigt dryga med sms och grejer så telefonen lämnade jag helt utanför dejtandet tills man träffats ett par ggr.

Jag avskyr dock att fika, jag är en rastlös människa :p
Men annars är jag med dig helt. Jag vill veta en del om människan jag ev ska lägga tid på att träffa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka