Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt sån tur att sjukt många skriver till mig på både HP å badoo så jag kör med en kanske lite hems sållningsteknik att skriver dem bara "hej" el typ "snygg!!!" El den värsta av dem alla "vad gör du egentligen här?!" Hatar sådanadem svarar jag aldrig på!.
Går verkligen folk på blind dates nu för tiden??
"Nej, jag känner precis likadant. Det skulle inte funka för mig heller att ha ett förhållande med någon som inte förstår ett så enkelt koncept som det med dolda bilder."Han vill iaf ha en lunchdejt med mig och när jag svarade att blinddates inte är min grej så svarar han att han inte kan visa bild i detta forum och om jag inte kan respektera det så funkar det inte, tyvärr....?!
Nuförtiden säljer man inte bara mat med etiketten ekologiskt, utan begreppet har spridit sig till de flesta områden.En kille undrar om vi kan ha ett organiskt förhållande...
Man tillbringar all fritid på läktaren i den lokala kyrkan?Nu har vi en tävling-
Gissa vad organiskt förhållande betyder?
Kyrkan?Man tillbringar all fritid på läktaren i den lokala kyrkan?
Går verkligen folk på blind dates nu för tiden??
Jag såg en tråd om vegant sex för ett tag sedan. Också obegripligt, men kanske samma sak?Nu har vi en tävling-
Det går lika bra med selleri?Jag såg en tråd om vegant sex för ett tag sedan. Också obegripligt, men kanske samma sak?
Googlade och hittade nått avancerat om förhållandet mellan kväve och fosfor...Nu har vi en tävling-
Nu har vi en tävling-
Samma här. Hade varken tid, lust eller råd att fika med alla som verkade hyffsat okej. Jag försökte utröna så mycket som möjligt om personen under lite mailande på en kortare period. Kändes det lovande och jag såg möjlighet till attraktion via bilderna, så ville jag ta den där fikan snarast möjligt för att veta om det var värt att lägga mer tid på.Det här med att skriva ett tag vs träffas snabbt.
Jag föredrar helt klart att skriva. Jag är rätt busy har har verkligen inte tid att träffa kreti och pleti.
Jag vill veta att vi har grundläggande värderingar, samma typ av humor och framförallt samma syn på sex.
Jag ödslade alldeles för mycket tid på en kille som sen visade sig gilla att bli piskad av en kvinna iförd latex för att senare besöka en swingersklubb. Trevligt för honom, inte så himla trevligt för mig
Så nä, jag vill lära känna människan en del utöver stalkandet då![]()
Samma här. Hade varken tid, lust eller råd att fika med alla som verkade hyffsat okej. Jag försökte utröna så mycket som möjligt om personen under lite mailande på en kortare period. Kändes det lovande och jag såg möjlighet till attraktion via bilderna, så ville jag ta den där fikan snarast möjligt för att veta om det var värt att lägga mer tid på.
Jag ville inte tala i telefon innan dejt. Gjorde det vid några tillfällen och märkte att det byggde upp lite mycket förväntningar som blev trista när kemin på dejten sen blev noll. Två stycken blev riktigt dryga med sms och grejer så telefonen lämnade jag helt utanför dejtandet tills man träffats ett par ggr.