@SkorpSmulan
Jag skulle inte bemöda mig med att svara på det. Det känns som ett "skickas till allt och alla"-meddelande.
Jag skulle inte bemöda mig med att svara på det. Det känns som ett "skickas till allt och alla"-meddelande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad svarar man på detta:
"Kom igen nu och kom till stan och ta en promenad med mig.
Det behöver inte vara så formellt liksom.
Skulle det inte vara kul att ses?"
Från en som jag inte skrivit nånting med innan detta meddelande. Inte tycker jag heller att jag har skrivit något i presentationen som kan tolkas som att jag önskar vara väldigt formell och hur sjutton ska jag veta om det vore kul att ses när det gäller en person som jag inte pratat med och som enligt sin pres "gillar sol och värme" slut på info.
![]()
Det låter som en som slänger ut massa krokar och hoppas på att det nappar nånstans.
Ja det gör det va?@SkorpSmulan
Skulle någon snygg eller på annat vis eventuellt intressant person skriva så till mig, då hade jag nog slängt iväg ett svar och bett honom motivera varför vi skulle ses![]()
Jag skriver när jag har lust helt enkelt.Ställer min fråga igen:
Hur gör ni då ni fått kontakt med någon som ni tycker är intressant. I fredags började jag skriva lite med en man och vi har hörts lite sedan dess. Hur tät kontakt brukar ni ha i början av en kontakt? Vi har nog redan hintat om att dricka vin hos mig, men inte riktigt sådär på allvar.
Jag skriver när jag har lust helt enkelt.
Vill du ha hem honom på vin, frågage förslag på dag då du kan och se vad du får för svar.
Då gör du det och gillar han inte det då är det inte han du ska ha ändå...fast jag har ju lust mest hela tiden......att skriva nåt alltså
Jag har väl en fem, sex stycken som är intressanta just nu.
47 åringen ligger bra till fortfarande. Men, han läser, sen kan han vänta typ ett dygn innan han svarar. Alltid bra svar men ändå. Jag vill ha svar pang bom direkt!
...och jag är så jääääkla dålig nätdejtare så jag får dåligt samvete om jag har flera än en intressant åt gången
Det där med önskan om snabba svar känner jag till...![]()
Då gör du det och gillar han inte det då är det inte han du ska ha ändå![]()
Haha!
Jag vill ha många dörrar öppna.
Jag tror att han egentligen skriver direkt, sedan tar det honom ett dygn att dra ihop alla särskrivningarJag har väl en fem, sex stycken som är intressanta just nu.
47 åringen ligger bra till fortfarande. Men, han läser, sen kan han vänta typ ett dygn innan han svarar. Alltid bra svar men ändå. Jag vill ha svar pang bom direkt!
Jag tror att han egentligen skriver direkt, sedan tar det honom ett dygn att dra ihop slla särskrivningar![]()
Även kallat "sommarflört"!![]()
Helt ärligt är den väldigt lik Bisons.... Särskrivning kan jag dock överleva men killen måste ha grundläggande kunskaper i svenska språketNu blir jag nyfiken på vad du har för krav![]()
Hade jag varit med på en dejtingsida så hade jag garanterat haft för höga krav...