Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag söker ju bara män men det är ganska ofta andra kvinnor inne och tittar på min profil.

Nu har jag fått ett jättegulligt meddelande från en 26-årig tjej! Jag är ju inte det minsta intresserad, men det kändes lite smickrande faktiskt!
:)

Vad svarar man på detta:
"Kom igen nu och kom till stan och ta en promenad med mig.
Det behöver inte vara så formellt liksom.
Skulle det inte vara kul att ses?"

Från en som jag inte skrivit nånting med innan detta meddelande. Inte tycker jag heller att jag har skrivit något i presentationen som kan tolkas som att jag önskar vara väldigt formell och hur sjutton ska jag veta om det vore kul att ses när det gäller en person som jag inte pratat med och som enligt sin pres "gillar sol och värme" slut på info.
:confused:

Skulle någon snygg eller på annat vis eventuellt intressant person skriva så till mig, då hade jag nog slängt iväg ett svar och bett honom motivera varför vi skulle ses :p

Ställer min fråga igen:

Hur gör ni då ni fått kontakt med någon som ni tycker är intressant. I fredags började jag skriva lite med en man och vi har hörts lite sedan dess. Hur tät kontakt brukar ni ha i början av en kontakt? Vi har nog redan hintat om att dricka vin hos mig, men inte riktigt sådär på allvar.

Det låter som en som slänger ut massa krokar och hoppas på att det nappar nånstans.

@SkorpSmulan
Jag skulle inte bemöda mig med att svara på det. Det känns som ett "skickas till allt och alla"-meddelande.
Ja det gör det va?

Skulle någon snygg eller på annat vis eventuellt intressant person skriva så till mig, då hade jag nog slängt iväg ett svar och bett honom motivera varför vi skulle ses :p

Snygg nej intressenat är ju extremt svårt att veta eftersom det enda människan bemödat sig att skriva är ju att han gillar sol och värme. Det gör ju inte jag så då funkar vi nog inte då :D

Ställer min fråga igen:

Hur gör ni då ni fått kontakt med någon som ni tycker är intressant. I fredags började jag skriva lite med en man och vi har hörts lite sedan dess. Hur tät kontakt brukar ni ha i början av en kontakt? Vi har nog redan hintat om att dricka vin hos mig, men inte riktigt sådär på allvar.
Jag skriver när jag har lust helt enkelt.
Vill du ha hem honom på vin, fråga :) ge förslag på dag då du kan och se vad du får för svar.

Jag har väl en fem, sex stycken som är intressanta just nu.

47 åringen ligger bra till fortfarande. Men, han läser, sen kan han vänta typ ett dygn innan han svarar. Alltid bra svar men ändå. Jag vill ha svar pang bom direkt!

Jag har väl en fem, sex stycken som är intressanta just nu.

47 åringen ligger bra till fortfarande. Men, han läser, sen kan han vänta typ ett dygn innan han svarar. Alltid bra svar men ändå. Jag vill ha svar pang bom direkt!

...och jag är så jääääkla dålig nätdejtare så jag får dåligt samvete om jag har flera än en intressant åt gången :meh:
Det där med önskan om snabba svar känner jag till... :angel:

Nu blir jag nyfiken på vad du har för krav :D :D
Hade jag varit med på en dejtingsida så hade jag garanterat haft för höga krav...
Helt ärligt är den väldigt lik Bisons.... Särskrivning kan jag dock överleva men killen måste ha grundläggande kunskaper i svenska språket ;) Laga mat är inte heller ett krav men ett jätteplus!

Japp, jag är singel sedan länge och kommer förmodligen vara det resten av livet med;)

Angående ålder så söker jag lika långt åt båda hållen. Vill helt enkelt ha nån som är i rätt nära ålder. Oftast är tyvärr dom som är äldre i sämre form, vilket spelar rätt stor roll för mig... Längd är jag inte lika noga med, lite längre än mig men jag är 164 cm så det är inte jättesvårt att hitta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• vid kris
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Svensk politik nr 3