Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad svarar man på detta:
"Kom igen nu och kom till stan och ta en promenad med mig.
Det behöver inte vara så formellt liksom.
Skulle det inte vara kul att ses?"

Från en som jag inte skrivit nånting med innan detta meddelande. Inte tycker jag heller att jag har skrivit något i presentationen som kan tolkas som att jag önskar vara väldigt formell och hur sjutton ska jag veta om det vore kul att ses när det gäller en person som jag inte pratat med och som enligt sin pres "gillar sol och värme" slut på info.
:confused:
Jag hade tagit det som ett bra tillfälle att vara dryg och svarat på meddelandet på ett väldigt formellt och tråkigt sätt :D men så är jag lite dum-i-huvudet ibland och tyckte att svara drygt på puckade meddelanden var en av de roligaste bitarna med att nätdejta :angel: :D

Jag hade tagit det som ett bra tillfälle att vara dryg och svarat på meddelandet på ett väldigt formellt och tråkigt sätt :D men så är jag lite dum-i-huvudet ibland och tyckte att svara drygt på puckade meddelanden var en av de roligaste bitarna med att nätdejta :angel: :D
:rofl: Jag orkar inte inte riktigt engagera mig i sånt men det hade ju onekligen varit kul.

Igår var det en som ville att jag skulle "rida in honom ":meh: honom blockade jag bara.

Jag har verkligen ingen speciell typ det slår väldigt olika.

Däremot är jag även sjukt kräsen och rätt kinkig med vem som får komma nära mig både fysiskt och psykiskt.

Försöker att inte vara så dömande på internet för det kan ju faktiskt finnas guldkorn bland de som har dåliga presentationer eller dom som inte kan använda versaler och liknande, men det är svårt.

Och på torsdag blir det dejt hemma hos mig. Lite nervöst, vi lever ganska olika liv och apropå typ är han egentligen helt olika den "typ" jag skulle säga att jag brukar falla för. Känner mig som kusinen från landet och att jag svarar "jag ska till stallet/har varit i stallet" på allt, som att det är det enda jag gör och nånsin har gjort :o (Alltså det ligger hos mig, han har absolut inte den inställningen). Fast vi har hittills haft sjukt trevligt, mysigt och har väldigt mycket gemensamt så det går säkert bra. Bara alla mina djur kan uppföra sig :p

Fast vi har hittills haft sjukt trevligt, mysigt och har väldigt mycket gemensamt så det går säkert bra. Bara alla mina djur kan uppföra sig :p
Första gången jag hade dejt med sambon så skjutsade han mig hem efter vi varit på middag. Mig och min hund (jag och min hund?)....Sambon tycker om hundar men sa tidigt att han inte gillar hundpussar i ansiktet. Vad gör min hund när hon hoppar in i bilens baksäte och ser honom? Hon piper, kastar sig fram med ett uttryck som "var har du varit hela mitt liv????? :love::love::love:" och hånglar med honom, typ :p

Min syn just då: :o:o:crazy:

Han blev inte avskräckt och hon är husses hund numera ;)

Första gången jag hade dejt med sambon så skjutsade han mig hem efter vi varit på middag. Mig och min hund (jag och min hund?)....Sambon tycker om hundar men sa tidigt att han inte gillar hundpussar i ansiktet. Vad gör min hund när hon hoppar in i bilens baksäte och ser honom? Hon piper, kastar sig fram med ett uttryck som "var har du varit hela mitt liv????? :love::love::love:" och hånglar med honom, typ :p

Hundar har inget viktorianskt arv att ta hänsyn till. Det är en bra egenskap.

började nu ikväll fundera på en sak som ni nog har stenkoll på ;) Hur gamla är de som är medlemmar på dejtingsidor? Varierar det mellan olika sidor? Jag har aldrig testat sånt där, men den här tråden får mig nyfiken :p

började nu ikväll fundera på en sak som ni nog har stenkoll på ;) Hur gamla är de som är medlemmar på dejtingsidor? Varierar det mellan olika sidor? Jag har aldrig testat sånt där, men den här tråden får mig nyfiken :p

Jag har fått mail från män från 18 till 70 :p

Det är nog alla åldrar. 18 är nog minimum tror jag men vem vet om det är sant?
Jag vet flera 65+ som nätdejtar. Min sambos mamma träffade sin nuvarande man så :)
Jag har bara varit på Happy Pancake och Mötesplatsen och jag uppfattade båda sajterna som vilken plats i samhället som helst när det gällde variation på människor.

Haha...hunden visste!

Min dejt säger att han gillar hundar, men att han har respekt för stora hundar. Stora hundar är tydligen typ collie och uppåt (den jag kallar för min lilla hund är en collie...). Och att han gillar katter. Tänker mest att han har inga djur alls, jag har två hundar (stora då tydligen), två katter och två hästar (hästarna bor inte hemma). Det var ju egentligen inte min plan heller att ha så många djur, det har liksom bara blivit så. Och i min djurskara är det nog bara den ena katten som inte vet hur man uppför sig...:D

Jag har precis skrivit in mig på en dejtingsida igen för några dagar sedan. Jag hade tagit lite paus och bara försökt via grupper på Facebook. Men nu är jag taggad..! Med andra bilder än förra gånger- inga snyggbilder utan de dör jag är lite ful och tjock...:p
Har redan fått kontakt med en person som verkar trevlig och vettig så får vi se..

"Jag har en bra ekonomi som ger både mig och en partner en trygg och stabil grund att stå på. "

Innebär det att jag kan bli försörjd om jag blir tillsammans med honom? Jag bryr mig inte speciellt mkt om ekonomi...men har alltid haft tanken att jag försörjer mig själv

"Jag har en bra ekonomi som ger både mig och en partner en trygg och stabil grund att stå på. "

Innebär det att jag kan bli försörjd om jag blir tillsammans med honom? Jag bryr mig inte speciellt mkt om ekonomi...men har alltid haft tanken att jag försörjer mig själv

Missa inte din chans att bli lyxhustru! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka