En undran; Har ni några speciella krav som en möjlig dejt måste uppfylla? Hur lyder dessa krav då?
Mina vänner hävdar alltid att jag är alldeles för kräsen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ett krav; tobaksfri.En undran; Har ni några speciella krav som en möjlig dejt måste uppfylla? Hur lyder dessa krav då?
En undran; Har ni några speciella krav som en möjlig dejt måste uppfylla? Hur lyder dessa krav då?
Tobaksfri..fullständigt iom att jag aldrig rökt eller snusat i hela mitt liv ,vara intresserad av att bo på landet- sen får hon gärna tycka om katter å lite motorintresse - råkar hon sen ha smilgropar så överser jag med mycket hahaEn undran; Har ni några speciella krav som en möjlig dejt måste uppfylla? Hur lyder dessa krav då?
Grattis!Tackar Mona , Tott och Stjarnhimmel..... var 3 månader sen man var inne här på sidan- lite komiskt att det skulle bli just idag man kikade in haha![]()
De som är allergiska brukar skriva i så. Min bror gjorde det. han älskar djur. Men kommer aldrig att kunna leva med några "Vanliga".Kan acceptera det mesta, men har de kryssat i "Husdjur: inga, vill inte ha" så går det bort! Nog för att jag inte gillar "folk", men om man inte gillar djur så blir det obekvämt...
Dom borde ha ett kryss för "är allergisk"De som är allergiska brukar skriva i så. Min bror gjorde det. han älskar djur. Men kommer aldrig att kunna leva med några "Vanliga".
Hans dotter har iofs några megakackerlackor, ett par ödlor och vandrande pinnar.....
Rökfri och ej allergiker är ett par av mina grundkrav.En undran; Har ni några speciella krav som en möjlig dejt måste uppfylla? Hur lyder dessa krav då?
Japp. Eller så får man skriva det i texten. Jag blir dålig av ciggarettrök men fick en del skit av vissa för att jag undanbad mig rökare. "Kraven" behöver ju inte alltid bero på ren kräsenhetDom borde ha ett kryss för "är allergisk"
Ja såg en person som verkade trevlig men allergi mot hund katt häst.
Även om jag bara har medis-häst nu kändes det jobbigt att gå vidare med honom
Egentligen inte riktat just till dig, men jag spånar lite. Jag förstår varför du och andra har de kraven, samtidigt är det ju ett slags ganska opersonliga krav, tänker jag. Om du förstår hur jag menar. Det räcker ju inte på något sätt att en person inte röker och inte är allergiker, för att man ska gilla vederbörande. Det är bara det att man inte står ut med rökare och allergiker, så att säga.Rökfri och ej allergiker är ett par av mina grundkrav.![]()
Självklart räcker det inte med att de är rökfria och inte allergiska, men det är den första grova sållningen och kommer de inte förbi det så är det ointressant att gå vidare på finliret. God allmänbildning, humor och gärna mer intresserad av att gå på utställningar, kolla dammiga gamla prylar framför att ligga och svettas i solen eller supa sig full på billig öl kommer sen. Kunna föra sig i blandade sällskap, konversera och med lite eget driv och inte bara sitta i soffan och glo på TV är trevligt.Egentligen inte riktat just till dig, men jag spånar lite. Jag förstår varför du och andra har de kraven, samtidigt är det ju ett slags ganska opersonliga krav, tänker jag. Om du förstår hur jag menar. Det räcker ju inte på något sätt att en person inte röker och inte är allergiker, för att man ska gilla vederbörande. Det är bara det att man inte står ut med rökare och allergiker, så att säga.
Oj, jag hade massa krav som singel. Hur många som helstEn undran; Har ni några speciella krav som en möjlig dejt måste uppfylla? Hur lyder dessa krav då?
Det är första gången jag är tillsammans med någon som delar en stor del av mina intressen. Och jösses så mycket enklare det är! Och roligt![]()
Vet du. Det var faktiskt ingen dum jämförelse!Som att hitta "sin" hundras?![]()