R
Raderad medlem 6459
Dessa män måste va bra gamla om deras ungar är i 50 årsåldernJag får varje dag mail från frånskilda, oattraktiva gubbar med tre ungar i 50 årsåldern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa män måste va bra gamla om deras ungar är i 50 årsåldernJag får varje dag mail från frånskilda, oattraktiva gubbar med tre ungar i 50 årsåldern.
Dessa män måste va bra gamla om deras ungar är i 50 årsåldern![]()
.
Måste hoppa in med en lite fråga. Är så att de är en kille på HP som vill träffa mig. Men jag är så himla rädd för att bli lurad. Att de liksom är någon helt annan el sånt
Hur mycket "information" om killen/tjejen brukar ni ha innan ni träffas?
Dessa män måste va bra gamla om deras ungar är i 50 årsåldern![]()
.
Om jag vore som du så skulle jag träffa honom och se hur det känns. Känns det bra så varför inte?
Samt att ha en tid till att passa 40 eller 60 minuter eller så efter dejten (som ju inte behöver vara verklig), så att du har en naturlig reträttväg om det skulle behövas.
Det måste jag fan anamma, så jävla jobbigt när man sitter fast med nån som bokstavligt talat nyper en i kinderna![]()
Haha jo jag tycker det borde vara lätt att bara slänga ut karln... Men jag blir så jäkla paff istället, skitstörigt.Där behöver jag ingen reträttväg... Jag säger som det är... Om killen inte backar så går jag oavsett jag har all tid i världen eller inte..
Träffade en sån hemma... SLISKIG va bara förnamnet... Han åkte ut ... Tog nog inte ens 10 min så gav jag upp och sa att nää du kan gå...
Det förstår jag inte.Varför fick jag en notis når du skrev till Bison?
Buke väljer vad man behöver få veta.Det förstår jag inte.
Men ibland verkar det som att det kommer upp annat. Jag har fått ändra flera gånger efter publicering. Kan ha varit så i det här fallet också, kommer inte ihåg riktigt.
Och du berättar inte mer?Jag var på dejt igår!![]()
BukeBuke väljer vad man behöver få veta.
Detta var viktigt enligt Buke.
Spill the beans!Jag var på dejt igår!![]()
Darth såklart...Buke
Gunnar
...eller...
Darth![]()
Haha! Det var jättemysigt. Har dock sagt till mig själv att nästa person jag inleder något seriöst med ska vara mannen med stort M så jag ska försöka skynda långsamt.Och du berättar inte mer?
Eller så är @Bison och jag samma person?Det förstår jag inte.
Men ibland verkar det som att det kommer upp annat. Jag har fått ändra flera gånger efter publicering. Kan ha varit så i det här fallet också, kommer inte ihåg riktigt.
Haha ja så mycket som du ändrar bild så kan man bli snurrig för mindre. Jag skulle mycket väl kunna tro att ni var samma person. Jättetrevlig, bara en liten aning personlighetskluvenEller så är @Bison och jag samma person?![]()
Äh jag utmanar er lite bara...Haha ja så mycket som du ändrar bild så kan man bli snurrig för mindre. Jag skulle mycket väl kunna tro att ni var samma person. Jättetrevlig, bara en liten aning personlighetskluven![]()