Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag vore som du så skulle jag träffa honom och se hur det känns. Känns det bra så varför inte?

Han är från grannhålan men bor tyvärr i Stockholmia just nu.
Jag har ingen lust att att släpa hit honom i nuläget så jag får väl försöka få till en dag som jag kan besöka storstan.
Är faktiskt väldigt nyfiken på honom.

Samt att ha en tid till att passa 40 eller 60 minuter eller så efter dejten (som ju inte behöver vara verklig), så att du har en naturlig reträttväg om det skulle behövas.

Det hade jag. På riktigt, fast nästan två timmar efter. Kändes inte alls som att jag ville gå då

Det måste jag fan anamma, så jävla jobbigt när man sitter fast med nån som bokstavligt talat nyper en i kinderna :wtf:

Där behöver jag ingen reträttväg... Jag säger som det är... Om killen inte backar så går jag oavsett jag har all tid i världen eller inte..
Träffade en sån hemma... SLISKIG va bara förnamnet... Han åkte ut ... Tog nog inte ens 10 min så gav jag upp och sa att nää du kan gå...

Där behöver jag ingen reträttväg... Jag säger som det är... Om killen inte backar så går jag oavsett jag har all tid i världen eller inte..
Träffade en sån hemma... SLISKIG va bara förnamnet... Han åkte ut ... Tog nog inte ens 10 min så gav jag upp och sa att nää du kan gå...
Haha jo jag tycker det borde vara lätt att bara slänga ut karln... Men jag blir så jäkla paff istället, skitstörigt.

Länge sen jag skrev nått här nu men det har varit totalt stillestånd. Mailat hit och dit med en otroligt intressant man som bor toklångt bort. Knappats så att det kommer bli något där.

Men så för några veckor sedan så blev jag kontaktad av en person som jag dejtade för 5 år sedan. Nu ska vi visst ses igen :o och det tom pirrade till lite när jag fick frågan.

Sen fick jag ett meddelande idag av en person som påpekade att jag minsann hade si och så många besökande (står antal besökande på sidan av nån jäkla anledning) men ännu inte funnit någon :meh:
Såklart en som inte hade varken presentation eller bild. Jag blev så jäkla irriterad på det känner jag, vad fan ska han bry sig om det?! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka