Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där är jag tydligen ett stort undantag.
En av mina bästa vänner var en riktig dryg jävel första gången jag träffade honom. Jäkla, bortskämda brat var mim åsikt om honom och det tog ett antal träffar innan det släppte.
Nu är vi supertighta och han är verkligen en underbar människa.

Har en till vän som fick en lika dålig start. Vi möttes på jobbet, han sa hej och min första reaktion var, nej tack! Dig vill jag inte prata med öht.
Nu hörs vi varje dag och umgås lite då och då.
Vi kan väl vänta med att räkna på undantagen tills ni blivit ihop, eftersom det var att bilda förhållanden som jag pratade om.

Men det verkar ju som om även det här är valid för tråden, som för övrigt heter Inte bara nätdejting:

Men om du på - låt oss säga en resa till Medelhavet - träffar världens bästa man, och han tycker du är världens bästa kvinna, och ni har hur roligt som helst tillsammans, och han är ledig, och i samma fas i livet, och vill precis som du i allt. Och ni bara smälter ihop till en enda organism under resans två veckor.
Och så visar sig att han bor i Narvik. Den jäveln.
Du har så rätt, så rätt.
Och jag ska lära mig att försöka låta bli att vara skämtsam när jag talar med er.

Vi kan väl vänta med att räkna på undantagen tills ni blivit ihop, eftersom det var att bilda förhållanden som jag pratade om.

Den ena är gay så det är lite svårt.
När jag träffade den andra var jag gift och nu har vi varit vänner så länge att något annat är uteslutet.
Men hade jag inte varit gift då hade jag absolut kunnat bli kär i honom

Vad tråkigt. Men om han är en sådan som sätter sina egna önskemål i första rummet, och struntar i dina, så var det kanske bra att du upptäckte det redan nu.
Ja men precis kom precis från ett jobbigt förhållande som jag även skrivit om här på buke så jag såg tyvärr flera likheter med honom som mitt ex så kände bara nej dehär vill jag inte va med om igen

Jag tror att du och jag får ta och ragga upp varsin 30-årig (man, givetvis, vem tar du mig för!?!) som bor minst 50 mil bort, så ska vi väl slippa klagomål sedan. De kan ju bli kompisar med mina barn sedan och vi blir världens lyckligaste familj! :love:

Jag tycker ni är klena. Du ska bli ihop med barnets partner såklart, och sen vänstra med bläckis som råkar vara din adoptivbläckis (ja, jag såg för många avsnitt av Ricki Lake i tonåren).

Den ena är gay så det är lite svårt.
När jag träffade den andra var jag gift och nu har vi varit vänner så länge att något annat är uteslutet.
Men hade jag inte varit gift då hade jag absolut kunnat bli kär i honom

Vad tråkigt att höra att ni gått skilda vägar, det lät alltid som ni hade ett så trevligt förhållande på buke.

Vad tråkigt att höra att ni gått skilda vägar, det lät alltid som ni hade ett så trevligt förhållande på buke.
Jag måste säga att jag också blev förvånad! @Bison har alltid verkat så nöjd.

Fast separationen verkar inte ha gjort dig ont, Bison, både här och i andra trådar fnissar jag glatt när jag läser dig nu. Det är lite racerbison över dig. Jag är helt säker på att du hittar någon bra dejt också, det lyser liksom om dig.

Senast ändrad:
Jag måste säga att jag också blev förvånad! @Bison har alltid verkat så nöjd.

Fast separationen verkar inte ha gjort dig ont, Bison, både här och i andra trådar fnissar jag glatt när jag läser dig nu. Det är lite racerbison över dig. Jag är helt säker på att du hittar någon bra dejt också, det lyser liksom om dig.

Det säger mina kollegor på jobbet, fan vad glad du är! Sluta flina och bli som folk :D

Fler konstigheter på HP.

En snubbe har gillat alla mina bilder samt min presentationstext och även öppnat sina bilder för mig, som han haft dolda.

Döm om min förvåning när jag i hans presentationstext läser att han absolut inte är ute efter någon ny sambo eller den stora kärleken då han är fullt nöjd med tillvaron tillsammans med sina barn. Däremot vill han gärna träffa någon när han känner sig lite sällskapssjuk.
Det vill säga precis tvärtemot det jag skriver att jag söker!?!

Fler konstigheter på HP.

En snubbe har gillat alla mina bilder samt min presentationstext och även öppnat sina bilder för mig, som han haft dolda.

Döm om min förvåning när jag i hans presentationstext läser att han absolut inte är ute efter någon ny sambo eller den stora kärleken då han är fullt nöjd med tillvaron tillsammans med sina barn. Däremot vill han gärna träffa någon när han känner sig lite sällskapssjuk.
Det vill säga precis tvärtemot det jag skriver att jag söker!?!
Sällskapssjuk?
Är det ett annat ord för kåt eller är det kortspel och Tacos han menar med sällskap?

Sällskapssjuk?
Är det ett annat ord för kåt eller är det kortspel och Tacos han menar med sällskap?

Han svarade på min fråga om vad det var han gillade med min presentation att jag verkade ha många trevliga egenskaper, framförallt att man måste lära känna varandra för att känna kärlek.

Om han nu bara hade gillat bilder och text hade jag inte tänkt på det som en invit, men eftersom han visade sina egna, dolda bilder så har jag svårt att tolka det på annat sätt. Och då blir det, trots hans förklaring, förbryllande varför han kontaktar just mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka