Jag tänker att jag skulle prova om jag var du. Träffas och se vad som händer. Jag har inga problem med åldersskillnad om en i övrigt är på samma plan.
Inga nakenbilder inga sexhintar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att jag skulle prova om jag var du. Träffas och se vad som händer. Jag har inga problem med åldersskillnad om en i övrigt är på samma plan.
Det är väl dina tankar som spelar roll? Känns det sådär för dig så blir det nog inget vidare.
Låter väl klokt. Hur gammal är du själv?Sant.
Därför jag vill höra andras tankar.
Men jag ska fortsätta skriva med honom så får vi se![]()
Hm. När jag var 30 hade jag nog kunnat tända på en 47-åring t ex på jobbet. Kanske. Däremot kan jag tycka det känns lite sådär att en 47-åring raggar på 30-åringar på en dejtingsajt. Kanske.
Hm. När jag var 30 hade jag nog kunnat tända på en 47-åring t ex på jobbet. Kanske. Däremot kan jag tycka det känns lite sådär att en 47-åring raggar på 30-åringar på en dejtingsajt. Kanske.
Fast jag tycker inte som du, jag håller med Mona, mer rimligt att skiva som hon föreslog.Tänker att alternativet "Inga" hade varit mer rimligt då. Eller att inte ange alls.
Ja, det låter ju på dig som om han skriver vettigt. Det låter väl klokt att fortsätta skriva och se var ni landar. Han har ju faktiskt inte skickat några kukbilder än, vi ska inte lägga ribban för högtMm, kanske.
Men han skrev inte på ett raggande sett.
Jag har inte mina bilder öppna heller så inget om mitt utseende.
Det var mer intresserade frågor om min presentation samtidigt som han skrev en del om sig själv.
Ja, det låter ju på dig som om han skriver vettigt. Det låter väl klokt att fortsätta skriva och se var ni landar. Han har ju faktiskt inte skickat några kukbilder än, vi ska inte lägga ribban för högt![]()
Tänk vilka givande diskussioner ni kan ha över tekoppen på kvällarna. Samtalsämnena lär aldrig ta slutDu har inte kvar hans kontaktuppgifter?![]()
@mandalaki
@Bison
Alltså har det inte gått lite långt egentligen när vi blir glada när någon beter sig med sunt förnuft?
Jag säger likadant typ han ställde frågor, inga sexkommentarer etc.
Fast jag tycker inte som du, jag håller med Mona, mer rimligt att skiva som hon föreslog.![]()
Ja, jag kan ju behöva jobba på min attityd just gentemot män och då verkar han vara en jättebra coach som liksom gör hela jobbet åt en. Jag kommer dessutom alltid bäst till min rätt med män som talar om hur för mig hur jag ska uppföra mig. Så det kan bli hur bra som helst.Tänk vilka givande diskussioner ni kan ha över tekoppen på kvällarna. Samtalsämnena lär aldrig ta slut![]()
@mandalaki
@Bison
Alltså har det inte gått lite långt egentligen när vi blir glada när någon beter sig med sunt förnuft?
Jag säger likadant typ han ställde frågor, inga sexkommentarer etc.
Inga nakenbilder inga sexhintar![]()
Ja det är skönt med folk som kan tala om för en hur man ska tycka.Ja, jag kan ju behöva jobba på min attityd just gentemot män och då verkar han vara en jättebra coach som liksom gör hela jobbet åt en. Jag kommer dessutom alltid bäst till min rätt med män som talar om hur för mig hur jag ska uppföra mig. Så det kan bli hur bra som helst.![]()
Ja, jag kan ju behöva jobba på min attityd just gentemot män och då verkar han vara en jättebra coach som liksom gör hela jobbet åt en. Jag kommer dessutom alltid bäst till min rätt med män som talar om hur för mig hur jag ska uppföra mig. Så det kan bli hur bra som helst.![]()
Tänker att alternativet "Inga" hade varit mer rimligt då. Eller att inte ange alls.
Nu hittade jag som tur var en karl som verkar trivas med inskränkt hagga som mig![]()