Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm. När jag var 30 hade jag nog kunnat tända på en 47-åring t ex på jobbet. Kanske. Däremot kan jag tycka det känns lite sådär att en 47-åring raggar på 30-åringar på en dejtingsajt. Kanske.

Mm, kanske.
Men han skrev inte på ett raggande sett.
Jag har inte mina bilder öppna heller så inget om mitt utseende.
Det var mer intresserade frågor om min presentation samtidigt som han skrev en del om sig själv.

Mm, kanske.
Men han skrev inte på ett raggande sett.
Jag har inte mina bilder öppna heller så inget om mitt utseende.
Det var mer intresserade frågor om min presentation samtidigt som han skrev en del om sig själv.
Ja, det låter ju på dig som om han skriver vettigt. Det låter väl klokt att fortsätta skriva och se var ni landar. Han har ju faktiskt inte skickat några kukbilder än, vi ska inte lägga ribban för högt :up:

Ja, det låter ju på dig som om han skriver vettigt. Det låter väl klokt att fortsätta skriva och se var ni landar. Han har ju faktiskt inte skickat några kukbilder än, vi ska inte lägga ribban för högt :up:

Ja, jag är förvånad själv :D

Nu har han sett bilderna utan att skriva något smörigt eller äckligt.
Bara trevliga kommentarer och stort intresse om hästen och hunden.
På ett normalt sätt bäst att tillägga :D

@mandalaki
@Bison

Alltså har det inte gått lite långt egentligen när vi blir glada när någon beter sig med sunt förnuft?
Jag säger likadant typ han ställde frågor, inga sexkommentarer etc.

Om man ska dra några slutsatser om dejtingsajterna utifrån de här dejtingtrådarna så är "normal kille" lika med boka kyrka direkt. ;)

Samtidigt: det är klart att där finns vettigt folk också. Utanför dejtingtrådarna poppar det ofta upp i trådar här att folk träffade sin sambo via nätdejting. IRL likadant, folk i min omgivning har träffat sina partners via nätdejting. Så jag är medveten om att det nog är de värsta avarterna ni behöver prata av er här.

Fast jag tycker inte som du, jag håller med Mona, mer rimligt att skiva som hon föreslog. :)

Rimligt...alternativen är "Inga", "Inga, men vill ha", Inga, vill inte ha" (och sen flera alternativ för de som har barn då). Men visst, alla får ju tolka som de vill. Jag tänker nog fortsätta anta att de som har fyllt i "Inga, men vill ha" tänker sig att skaffa (egna) barn i framtiden (speciellt eftersom de flesta jag sett som fyllt i så skrivit det i presentationen också), att de som fyllt i "Inga" inte har egna barn men inte stänger dörren för andras och att de som fyllt i "Inga, vill inte ha" förmodligen är mer negativa till barn överhuvudtaget.

Tänk vilka givande diskussioner ni kan ha över tekoppen på kvällarna. Samtalsämnena lär aldrig ta slut :p
Ja, jag kan ju behöva jobba på min attityd just gentemot män och då verkar han vara en jättebra coach som liksom gör hela jobbet åt en. Jag kommer dessutom alltid bäst till min rätt med män som talar om hur för mig hur jag ska uppföra mig. Så det kan bli hur bra som helst. :)

Ja, jag kan ju behöva jobba på min attityd just gentemot män och då verkar han vara en jättebra coach som liksom gör hela jobbet åt en. Jag kommer dessutom alltid bäst till min rätt med män som talar om hur för mig hur jag ska uppföra mig. Så det kan bli hur bra som helst. :)
Ja det är skönt med folk som kan tala om för en hur man ska tycka.
Det har jag lärt mig i denna tråden...;)

:laugh:
Härligt. Man ska ju utveckla sig själv:up:
Synd att jag var en så oförbätterligt bitterfitta. jag hade ju kunnat bli en helt underbar person om jag gett honom chansen.
Nu hittade jag som tur var en karl som verkar trivas med inskränkt hagga som mig :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka