Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det skulle vara med ett "inte" där. Jag gav upp nätdejtingen, mest för att jag inte orkade med det, men också för att de killar som fanns på de där sidorna i det här området jag bor i, var inte mycket att hänga i julgranen.

Sen träffade jag min pojkvän och jag har verkligen fått tänka om på en del punkter - bland annat ålder. Han är yngre än jag någonsin tänkt mig att en pojkvän till mig skulle kunna vara. Men vi trivs ihop och har samma typ av humor, värderingar och, som han säger - vi är lika där det räknas.

Mitt problem är att dom jag gillar inte verkar vara intresserade av mig.
Och de som är intresserade av mig är inga jag gillar.

Tex verkar det vara grabbiga killar som inte direkt är moderna och med helt andra värderingar än mig som vill träffa mig. Jag hatar grabbighet! :arghh:

Men de små nördarna eller esteterna som jag vill ha är typ inte intresserade av mig..
Så har det varit hela mitt liv.,,

Är nördarna inte intresserade av tjejer som är rätt lika de själva kanske? :confused:
De verkar se mig som em vän istället?

Är nördarna inte intresserade av tjejer som är rätt lika de själva kanske? :confused:

Jorå, jag tror lika barn leka bäst :)
Jag har inte haft så många förhållanden. Men det längsta jag haft var med en rättså nördig tjej.
Iaf på det sett att hon var väldigt duktig och skötsam i skolan.

Jorå, jag tror lika barn leka bäst :)
Jag har inte haft så många förhållanden. Men det längsta jag haft var med en rättså nördig tjej.
Iaf på det sett att hon var väldigt duktig och skötsam i skolan.
Kanske det...
Vet bara att jag mest blir kompis med de som jag tycker jag passar ihop med. De blir inte attraherade av mig.
Och de som blir attraherade av mig blir jag inte attraherade av tillbaka så jag inte tycker de är vettiga personer.

Kanske det...
Vet bara att jag mest blir kompis med de som jag tycker jag passar ihop med. De blir inte attraherade av mig.
Och de som blir attraherade av mig blir jag inte attraherade av tillbaka så jag inte tycker de är vettiga personer.

Hur vet du att dom inte har varit attraherade av dig då ? Har du visat att du varit attraherad av dom ?

Så mer update från mej ...

Är nu i Sverige igen =)
Hänger på Badoo och Tinder...
Har MASSOR som jag pratar med.. Sen innebär de ingenting..

Nalle har inte vart så på sen jag kom hem som jag hoppats på.

Vi kallar han jag sa "nej" till för Kalle... Han pratar jag däremot ganska mkt med men han är uppe i en enormt jobbig jobbtid.. Där han som sagt tackat ja till jobb som gör att han aldrig är ledig :(

Sen som sagt är det bara "för dagen flingor" tills de bevisat annat...

Har också varit med på HP i omgångar... men tycker inte jag får ut något vettigt ur det... kanske jag som är kräsen?
Hur svårt ska det vara att hitta en snygg och trevlig hästtjej som vill bo på landet på en gård?? :D
Prova söka sådana som redan bor på landet och redan har gård?

Mitt problem är att dom jag gillar inte verkar vara intresserade av mig.
Och de som är intresserade av mig är inga jag gillar.

Tex verkar det vara grabbiga killar som inte direkt är moderna och med helt andra värderingar än mig som vill träffa mig. Jag hatar grabbighet! :arghh:

Men de små nördarna eller esteterna som jag vill ha är typ inte intresserade av mig..
Så har det varit hela mitt liv.,,

Lite beroende på vilka esteterna är, så tycker jag nog att lite väl många Lidande konstnärer blir mer attraherade av beundrarinnor än av jämbördiga vänner. Det är absolut inte mitt intryck att konstnärskretsarna är särskilt framstående när det gäller jämställda relationer.

Lite beroende på vilka esteterna är, så tycker jag nog att lite väl många Lidande konstnärer blir mer attraherade av beundrarinnor än av jämbördiga vänner. Det är absolut inte mitt intryck att konstnärskretsarna är särskilt framstående när det gäller jämställda relationer.
Aha.. Nu fick jag något att fundera på!

Det är nog väldigt sant att vissa hellre vill ha någon som tittar beundrande när de tar ett ackord på gitarren än någon som kan prata med dom på en jämlik nivå.

Jag var på fikadejt i fredags. Jättetrevligt och med en hel del attraktion :) blir ny dejt på onsdag.

I övrigt så har det lugnat ner sig ngt men jag får fortfarande en hel hög meddelanden varje dag. Inte många som känns intressanta men å andra sidan rätt få stolpskott också. Många trevliga som bara inte känns rätt för mig. Känner dock att jag inte orkar träffa flera samtidigt. Tar en i taget liksom. Ser var det leder.

Aha.. Nu fick jag något att fundera på!

Det är nog väldigt sant att vissa hellre vill ha någon som tittar beundrande när de tar ett ackord på gitarren än någon som kan prata med dom på en jämlik nivå.
Jag är rentav rädd att somliga av dem förväxlar beundran med jämbördighet.

Nu är inte detta unikt för de estetiskt lagda, men jag har dumt nog en tendens att hoppas på mer än så av just dem. Hade, i alla fall.

I vilket sammanhang? Enligt min erfarenhet betyder användandet av ordet busig att personen vill ha sex. :yuck:
Exakt vad jag också tror ..
Eller att man inte vill ha något seriöst.,
Suck vad lättare det vore om folk skrev rakt it vad de ville.,, istället ska msn behöva märka att det betyder sex..,

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX