Lovar!Då måste du ju bara svarar att du klipper tånaglarna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lovar!Då måste du ju bara svarar att du klipper tånaglarna![]()
Jag vill!Jag har berättat om misslyckade dejter förut, men det kanske inte är vad ni vill läsa?
Jo!Jag har berättat om misslyckade dejter förut, men det kanske inte är vad ni vill läsa?
Jag har berättat om misslyckade dejter förut, men det kanske inte är vad ni vill läsa?
Tyckte lite synd om honom! Så himla snygg, men så förvirrad! Han visste inte riktigt vad han ville, eller hur han skulle vara.
Åh gud, så enerverande. Tänk NÅGON form av relation med honom.... Vet inte om han är redo för en relation, är redo för en relation, vill göra slut, vill inte göra slut. Tycker det saknas något, allt är OK.
Jag hade fått blödande magsår på en vecka...
Så han klarar sig nog bra!![]()
Nä!Har ni läst om mannen som ville ses utanför McDonalds på ett köpcentrum?
Har ni läst om mannen som ville ses utanför McDonalds på ett köpcentrum?
Ok, eftersom ni tjatar. Favorit i repris.
Jag var i Malmö en fredagkväll och skulle bo över natten, så jag föreslog dejten att vi kunde ses. Det finns ju massor av mysiga caféer och restauranger för en lunch/fikadejt i Malmö.
Men nähä, dejten ville ses på ett köpcentrum utanför Malmö. För det var lättare för honom att parkera där. Jaja, ok.
Och så ville han att vi skulle träffas utanför McDonalds. Bara han inte vill äta där....
Så jag tog mig dit och hittade en man utanför McDonalds. Han såg ut att titta efter mig också. När jag var fem meter från honom kände jag en obehaglig lukt. Den ökade ju närmre jag kom.
Inser att det är dejten som luktar. Han har en helt vedervärdig andedräkt!
Vänder bort huvudet när vi hälsar med en kram.
Han ville äta lunch på det stora mattorget. Försökte äta meden han andades in.
Eftersom han uppfattat att jag älskar The Ark sjöng han "The Worrying Kind" för mig. Eller ja, jag kände igen en del av orden. Åh wow.
Innan jag hade ätit färdigt plockar han fram tandpetare och börjar rota runt i munnen. Tar ut och studerar det han fångat.
Och inget kaffe fanns det heller. Han var högst motvillig att gå vidare till nåt annat ställe där de hade kaffe.
Till sist kunde jag fly därifrån.
Några dagar senare hör han av sig och tycker vi ska träffas igen... jag sa att nja, jag tror inte det. Han blev väldigt förvånad, för det behövs ju fler dejter innan man vet vad man tycker om nån!
Sen blev han sur när jag rådde honom att kontakta sin tandläkare...
Jag tror du berättat om det förut men vi vill höra igenHar ni läst om mannen som ville ses utanför McDonalds på ett köpcentrum?