Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså åååååhh vad jag är less på att bo i en håla mitt i ingenstans. :banghead: Alla vettiga snubbar är så långt bort ju. Jag skaffade Tinder för ett tag sedan och där är det ju inte så livat, tusen matchningar och kanske tre som skriver något. Då och då kommer det upp roliga nissar att dra åt höger men jag har insett att flera av dem suttit på tåg som åkt förbi och alltså inte alls är boende i närheten. :down:

En spansk snubbe boende ~25 mil bort har jag skrivit med ett tag. Han hade två ganska dåliga bilder men jag är inte den som är den. Senare kom det fram att han är SUPERmusklig a'la tjurnacke(och jag vet inte om jag diggar det riktigt) och han envisas med att skriva på svenska trots att han knappt kan kommunicera (jag kan och förstår spanska). Han envisas med att säga att jag är 'fin och trevlig och att det här nog ska bli bra' typ, han är ju blyg. Han ska åka förbi här på vägen hem från ett jobb och frågade om vi kunde ses. Jomenvisst tänkte jag och så bokade vi in fredag när hans tåg (tåg! som väldigt oflexibelt transportsätt!) går förbi här. Nu är jag dock sjuuuuuukt osäker. Friskt vågat hälften vunnet eller skulle ni banga om ni var i min situation? Överanalyserar jag? Hur vet jag om jag är intresserad bara för att han är spansk:o? Och hur mycket skriftlig språkanalys ska en göra? Han kanske pratar jättebra och känner sig mer bekväm att fråga något om mig då? Hilfe bitte!

Jag har inte direkt nån lyckad date att berätta om, men jag kan berätta om en ganska misslyckad...

Fick kontakt med en kille i somras som bor alldeles för långt bort. Drygt 50 mil... Han verkade dock trevlig och skrev "bra" (det är viktigt...) så vi mailade lite. Han ville gärna komma och hälsa på, och efter att ha pratat flera dagar, många timmar i telefonen så bestämde vi att han skulle komma hit. Han var lite allergisk mot katter, men det skulle inte vara nån fara enligt honom.

Vi möttes på stan en lördagkväll och han kändes inte alls som den självsäkra kille jag pratat med innan. Lite blyg och tafatt men ändå trevlig. Tog några glas öl/cider och åkte hem till mig. Det var en ganska trevlig kväll på det stora hela, men inget "wow". Men kompisar kan ju oxå vara trevligt, liksom! Dagen efter åkte vi till en skivbutik. Hans stora intresse är gamla LP-skivor. Där var vi nån timme... Sen åkte vi till Liseberg, och där började det komma fram lite mindre smickrande drag... Han blev irriterad i köerna och tyckte att folk i allmänhet var konstiga. Jag höll god min... Han hade biljett hem först på onsdagen tror jag, och han var inte värre än att jag kunde stå ut med honom. Tyckte jag då...

På kvällen/natten blev han jätteallergisk mot min katt. Kunde knappt andas. Men åka till sjukhuset ville han inte. Nej då! Han kunde ju typ sitta på balkongen... När klockan var ett på natten fick jag ändå köra honom till akuten. Där blev vi kvar till fem på morgonen, och han visade återigen riktigt tråkiga sidor. Det var fel på allt på akuten. Dom jobbade fel, prioriterade fel och det var fel på allt. :banghead:

På väg hem så frågade jag hur han tänkte med hemresa, och han insåg att han ju var tvungen att åka hem. Tack och lov!!!

Vi hade kontakt ett tag efter, men han blev bara konstigare och konstigare. Jag har blockat hans nummer och såg sen att han var avstängd på HP. Han fixade nyss ett nytt nick där och skickade en flirt. Jag har inte svarat...

Så kan en misslyckad date gå till! ;)

Oj vad långt det blev... Sorry!

Vilken jäkla tur att du har katt :laugh:
Snacka om räddande ängel:up:

OJ vad jag missat på ett dygn.... MEN så visar det verkligen HUR MYCKET som kan hända på bara några timmar...

Alltså att jag har "en del på g" har väl inte undgått många...
Träffade 2 killar (samtidigt) innan jul och den ena va sötare än den andra... Redan DÅ insåg jag att "japp den här är rätt" (den som va sötare ;) ) och han va ju TVÄRGULLIG.... DÅ.... Sen efteråt hände.... ingenting.... Och ni vet den där känslan när man vill visa intresse utan att va efterhängsen.. DEN känslan...

Såååå hade gett upp... Även om jag senast i måndags skickade "kom och värm mej" till honom..
Så döm om min förvåning när han inleder en konversation med mej IKVÄLL !!!

Och man går in på Badoo och ser att han klickat "jag gillar dej" knappen !!! (japp har stalkat honom så jag vet "allt" om honom som går att hitta på nätet) Träffades annars via hans kompis Tinder...
Chatten slutar i att vi träffades under 2-3 timmar .... Och jag erkänner... Jag är helt körd...
Det kommer antingen sluta i total katastrof eller i sann lyckorusanda... :nailbiting:
Jag har fortfarande inte landat från mys i soffan med honom...
Fattar inte ens hur jag hade sån tur :angel:
Och trots bara 2 "träffar" så... Japp vill påstå att jag är småkär...

Jag hinner kanske ännu. Killar/män brukar ju strida emot då man säger att de är för gamla eller för unga.

Ja, visst är det märkligt? Om jag har angett inom vilken ålder jag söker, ska då nån annan tala om för mig att "åldern är bara en siffra"? Vet inte hur många gånger jag har fått det svaret i mail... I stort sett bara av yngre killar. Men jag vill inte ha nån 20-åring! Jag är 40 år och kan vara mamma till flera av dom! Nej, nej och åter nej!

Ja, visst är det märkligt? Om jag har angett inom vilken ålder jag söker, ska då nån annan tala om för mig att "åldern är bara en siffra"? Vet inte hur många gånger jag har fått det svaret i mail... I stort sett bara av yngre killar. Men jag vill inte ha nån 20-åring! Jag är 40 år och kan vara mamma till flera av dom! Nej, nej och åter nej!

Skicka 20 åringarna till mej ;)
Jag tar dom gärna ;) även om jag kunde varit deras mamma. Vilket jag ju inte är :p

Här händer det inte så mycket. Jag är ledig i morgon men då jobbar M, sen jobbar jag sex dagar i rad så vi ses först nästa helg.

Jag har dock lovat att ge spökhålan en chans till så om några veckor ska jag åka tillbaka igen :nailbiting:

Jag har dejtat tre stycken nu. En från HP och två från badoo...
Jag tycker jag lyckats luska fram bara bra, trevliga och vettiga killar... Men vad hjälper det! :arghh: Kände ändå direkt med två att de inte är rätt för mig.
Den från HP har jag träffat 4 gånger nu, men samma där :meh:. Det fattas något.

Alltså fy tusan för kvällens dejt! Maken till översittare har jag nog aldrig träffat! En riktig jäkla besserwisser som även när vi pratade om en sak jag jobbat med även tyckte sig veta bäst! Jag satt inte en minut mer än nödvändigt och fikade med honom... :yuck:

En riktig jäkla besserwisser som även när vi pratade om en sak jag jobbat med även tyckte sig veta bäst!

Sexigt! :up:

1_photo.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 974
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?

Hästrelaterat