Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jadu -otaliga är de gånger man frågat nån trevlig vid bardisken "vad vill du ha? " - när dom fått sin drink försvinner dom om man råkar vända sig om - otack är världens lön - jag själv har aldrig fått frågan om jag vill ha nåt från baren ............. men det är väl jag det haha
Jag tycker hela den grejen är konstig. Ska han bjuda på drink och som tack ska jag prata en stund tillbaka?
Jag bjuder gärna vänner etc på dricka men då är det ju för vi umgås inte för att den ena känner sig tvingad att stanna och prata en stund..,

Jag är oftast snäll! ;) Han var så uppenbart, charmigt förvirrad. Tror att han är en riktigt bra kille för rätt person.
Säkert! Det låter bara som nybörjarnerver.

Och jag vet inte vad de har för intagningskrav för brandmän men jag är ganska övertygad om att BILD är viktigt :angel::love:

Hej tråden!
Jag har insett att jag nig måste ta tag i det här med nätdejtande om jag vill träffa någon.

Vilka sidor är ni medlemmar i och kan rekommendera?

Jag skaffade tinder men det kändes så sjukt att säga ja eller nej till någon utifrån en bild eller två, jag tycker liksom inte att det säger så mycket. Raderade appen efter att ha swipat nej på typ 10 stycken på 5 min :p
Jag var med på Mötesplatsen. Dock utan att betala, tack och lov var inte min sambo så snål :p

Hej tråden!
Jag har insett att jag nig måste ta tag i det här med nätdejtande om jag vill träffa någon.

Jag skaffade tinder men det kändes så sjukt att säga ja eller nej till någon utifrån en bild eller två, jag tycker liksom inte att det säger så mycket. Raderade appen efter att ha swipat nej på typ 10 stycken på 5 min :p
Happy Pancake sen 5 år - men ingen tur där ändå ju ;)

Jag har haft två dater via tinder oxå. En var så helt fel för mig. Var inte alls som han verkade när han skrev. Tyst och supermesig... I sina meddelanden var han betydligt mer "på", men inte på nåt jobbigt sätt utan mer trevligt.

Den andre var (är) jättetrevlig, men nånstans under andra träffen kom vi båda fram till att vi inte var intresserade av varandra på "rätt" sätt. Vi hade en fortsatt himla trevlig kväll och är numera vänner på fb! ;)

Sen har jag träffat min "kk" via HP, men jag kände honom lite sen innan... Vi har dock bara träffats två gånger. Han bor så jäkla långt bort... Och nu funderar jag på om han har "dumpat" mig, för han hör inte av sig lika ofta längre... Men det är inte hela världen om det är så! Blir nog alldeles för bortskämd med sjukt bra sex när vi ses... :o (Får man skriva sånt här? ;)) Tvivlar på att jag kommer hitta nån lika bra...

Jag har haft två dater via tinder oxå. En var så helt fel för mig. Var inte alls som han verkade när han skrev. Tyst och supermesig... I sina meddelanden var han betydligt mer "på", men inte på nåt jobbigt sätt utan mer trevligt.

Den andre var (är) jättetrevlig, men nånstans under andra träffen kom vi båda fram till att vi inte var intresserade av varandra på "rätt" sätt. Vi hade en fortsatt himla trevlig kväll och är numera vänner på fb! ;)

Sen har jag träffat min "kk" via HP, men jag kände honom lite sen innan... Vi har dock bara träffats två gånger. Han bor så jäkla långt bort... Och nu funderar jag på om han har "dumpat" mig, för han hör inte av sig lika ofta längre... Men det är inte hela världen om det är så! Blir nog alldeles för bortskämd med sjukt bra sex när vi ses... :o (Får man skriva sånt här? ;)) Tvivlar på att jag kommer hitta nån lika bra...
Japp så får man skriva., här får man prata sex. :D

Hej tråden!

Jag har kört HP och Badoo. Fast har bara träffat folk från HP. Tycker HP funkar bra :)

Stiltje på hp ett bra tag nu, och plötsligt får jag två meddelanden inom några minuter. Båda killarna är förstås för unga Nr 1"hello you. vilket jävla milion dollar smile. vad gör du idag da?" Nr 2 "Va är kvällens mys syssla"
:wtf::turd:

Stiltje på hp ett bra tag nu, och plötsligt får jag två meddelanden inom några minuter. Båda killarna är förstås för unga Nr 1"hello you. vilket jävla milion dollar smile. vad gör du idag da?" Nr 2 "Va är kvällens mys syssla"
:wtf::turd:

Är det, förresten, bara jag som "ber om ursäkt" om jag skriver till en i fel ålderskategori? Många som är för unga eller för gamla skriver till mig, men jag tror jag aldrig fått en "ursäkt" inledningsvis.

Är det, förresten, bara jag som "ber om ursäkt" om jag skriver till en i fel ålderskategori? Många som är för unga eller för gamla skriver, men jag tror jag aldrig fått en "ursäkt" inledningsvis.

Jag tänkte på det härom veckan. Råkade ju aktivera mitt konto och fick då en del meddelanden. Varav två från karlar som bara var ett par år över min gräns och som inledde med att de bad om ursäkt och var fullt medvetna om att de var äldre än min gräns. Slog mig då att det var de första som gjorde det, så jag tror inte att det är så vanligt faktiskt.

Något som är riktigt sorgligt är väl de som klänger sig fast i relationer där de verkligen vantrivs, för de har ju i alla fall någon...
Sorgligt och sorgligt...

Det är väl - om allt i livet - en balansräkning.
Vad väger tyngst, att vara i vidrig ensamhet eller att vara två och inte trivas.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 974
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat