Har du öht hört något liknande?Men det är väl bara att säga att man betalar sina egna drinkar. Jag förstår inte vad du är ute efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du öht hört något liknande?Men det är väl bara att säga att man betalar sina egna drinkar. Jag förstår inte vad du är ute efter.
Ändrade mig och slutar mata trollet..26 år!!
Ja om en inte hittar någon som en vill ha på den tiden, ja då har en HÖGA krav
Har du öht hört något liknande?
Nej nu tycker jag det blir tråkigt. Nu får vi alla sluta tjafsa..
Jag bestämmer att vi bara pratar dejting i dejting-tråden nu!
Någon som har dejt i veckan, ?![]()
Ja det ska vi alla göra..Ändrade mig och slutar mata trollet..
Vilket sidospår?Alla andra verkar har gett upp sidospåret och bieffekterna av den. Gör det du också![]()
Tänkte typ kamma mig och kladda på lite smink, hitta rätt belysning och ta några bilder. Sen aktivera min Tinderapp. Vad har ni för bilder på Tinder? Vad brukar man ha? Har haft Tinder innan men appen funkade dåligt så minns ej riktigt hur man gör med bilderna. Har för mig att dom måste komma från Facebook? Men jag vill helst inte att Tinderbilder ska synas på Facebook...
Mitt tips är att se ut som du brukar dvs inte fixa sig för mkt,Tänkte typ kamma mig och kladda på lite smink, hitta rätt belysning och ta några bilder. Sen aktivera min Tinderapp. Vad har ni för bilder på Tinder? Vad brukar man ha? Har haft Tinder innan men appen funkade dåligt så minns ej riktigt hur man gör med bilderna. Har för mig att dom måste komma från Facebook? Men jag vill helst inte att Tinderbilder ska synas på Facebook...
Precis! jag behöver hjälp! Mitt vardagliga jag är liksom onepiece eller träningskläder... och det är ju en väldigt rättvis bild av mig, jämfört med en massa smycken och snygg klänning och högklackade skor. Visst, det händer väl, tre-fyra gånger om året typ.Det där har jag tänkt på! Hur man snyggar upp sig inför att ta bilder till dejtingsajter. Kläder, frisyr, smycken och smink är ju sociala signaler, som säger något och som tolkas. Och frågan är om de signaler man sänder ut när man är uppsnyggad är så att säga rätt? Kommer de att uppskattas av rätt personer? Eller om man borde vara så vardaglig som möjligt?
Gör ett nytt konto bara för tinder?Tänkte typ kamma mig och kladda på lite smink, hitta rätt belysning och ta några bilder. Sen aktivera min Tinderapp. Vad har ni för bilder på Tinder? Vad brukar man ha? Har haft Tinder innan men appen funkade dåligt så minns ej riktigt hur man gör med bilderna. Har för mig att dom måste komma från Facebook? Men jag vill helst inte att Tinderbilder ska synas på Facebook...
Men det kan jag väl inte ha? Alltså bilder på mig i onepiece och träningskläder? Har ju läst lite här och var att alla säger sig älska träning, oavsett hur det faktiskt är med den saken. Och att träningsbilder inre uppsattas?Precis! jag behöver hjälp! Mitt vardagliga jag är liksom onepiece eller träningskläder... och det är ju en väldigt rättvis bild av mig, jämfört med en massa smycken och snygg klänning och högklackade skor. Visst, det händer väl, tre-fyra gånger om året typ.
Jättejobbigt ju?Gör ett nytt konto bara för tinder?![]()
Tänkte typ kamma mig och kladda på lite smink, hitta rätt belysning och ta några bilder. Sen aktivera min Tinderapp. Vad har ni för bilder på Tinder? Vad brukar man ha? Har haft Tinder innan men appen funkade dåligt så minns ej riktigt hur man gör med bilderna. Har för mig att dom måste komma från Facebook? Men jag vill helst inte att Tinderbilder ska synas på Facebook...
Fast är du beredd att ständigt gå i klänning, högklackat och uppsnoffsad eller vill du träffa någon som gillar dig trots onepice och osminkad?Men det kan jag väl inte ha? Alltså bilder på mig i onepiece och träningskläder? Har ju läst lite här och var att alla säger sig älska träning, oavsett hur det faktiskt är med den saken. Och att träningsbilder inre uppsattas?
Men det kan jag väl inte ha? Alltså bilder på mig i onepiece och träningskläder? Har ju läst lite här och var att alla säger sig älska träning, oavsett hur det faktiskt är med den saken. Och att träningsbilder inre uppsattas?
Precis! jag behöver hjälp! Mitt vardagliga jag är liksom onepiece eller träningskläder... och det är ju en väldigt rättvis bild av mig, jämfört med en massa smycken och snygg klänning och högklackade skor. Visst, det händer väl, tre-fyra gånger om året typ.
Precis! jag behöver hjälp! Mitt vardagliga jag är liksom onepiece eller träningskläder... och det är ju en väldigt rättvis bild av mig, jämfört med en massa smycken och snygg klänning och högklackade skor. Visst, det händer väl, tre-fyra gånger om året typ.
Må 2016 bli nerlusat av kärlek, sex och spännande möten för alla er modiga dejtare![]()