Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, om en mänska nöjer sig med någon hen inte alls trivs med för att hen "omprioriterat sina mål" så har hen helt enkelt "ändrat taktik". Okej. Good to know :up:
Omprioritera mål kan också betyda att en gör något helt annat istället ( nu pratar jag inte om specifikt om dejting, det kan gälla vad som helst)

Instämmer med @stjarnhimmel och röstar för en fin liten ignorering av störande element (även om popcornfaktorn tidvis är rätt hög) :up:

Här är det aaaaaströgt, men jag har inte varit speciellt aktiv själv heller på sista tiden. Har kontakt med en snubbe jag pratat med några månader nu men han känns inte intressant för fem öre, jag får bara intrycket att han är en ja-sägare som inte tänker nånting själv. Gäsp! Snubben som frågade om en dejt före jul har jag inte hört ett ljud av heller så där lär det inte hända nånting.

Funderar så smått på om man ska prova lägga en slant på nån betalsida men det känns så bortkastat och jag är inte direkt gjord av pengar liksom... Försöker spara till en resa till Auschwitz i sommar dessutom, känns ju betydligt vettigare att lägga pengarna där än på att kanske med lite tur kunna läsa och svara på mail som inte kommer från dumhuvuden.

Instämmer med @stjarnhimmel och röstar för en fin liten ignorering av störande element (även om popcornfaktorn tidvis är rätt hög) :up:

Här är det aaaaaströgt, men jag har inte varit speciellt aktiv själv heller på sista tiden. Har kontakt med en snubbe jag pratat med några månader nu men han känns inte intressant för fem öre, jag får bara intrycket att han är en ja-sägare som inte tänker nånting själv. Gäsp! Snubben som frågade om en dejt före jul har jag inte hört ett ljud av heller så där lär det inte hända nånting.

Funderar så smått på om man ska prova lägga en slant på nån betalsida men det känns så bortkastat och jag är inte direkt gjord av pengar liksom... Försöker spara till en resa till Auschwitz i sommar dessutom, känns ju betydligt vettigare att lägga pengarna där än på att kanske med lite tur kunna läsa och svara på mail som inte kommer från dumhuvuden.
Jag tog betalsida under två månader. Så du kan ta en månad så blir det inte så dyrt.

Nej nu tycker jag det blir tråkigt. Nu får vi alla sluta tjafsa..

Jag bestämmer att vi bara pratar dejting i dejting-tråden nu!

Någon som har dejt i veckan, ? :)

Jag var på en dejt i söndags, med en kille jag tindrat med i ett par veckor. Han var söt och trevlig, men sa två gånger på dejten "jag är dålig på att komma igång med saker" vilket är så oattraktivt för mig. Misstänker att det skulle driva mig till vansinne..

Har en dejt på torsdag med en kille som jag inte vet något alls om, men han är snygg och verkar normal, så när han undrade om jag vill ta en kaffe tänkte jag varför inte.

Sedan på fredag ska jag kanske få sällskap på en fotbollsmatch med en kille jag tindrat med ikväll. Vi verkar ha en hel del gemensamt och han är rolig att skriva med. Och ser ut som en dröm.

På söndag ska jag träffa en kille jag skrivit med i ett par veckor, vi har också rätt mycket gemensamt och han verkar väldigt gullig.

Tror dock jag kommer ta ledigt från dejtandet resten av månaden om ingen av dessa faller mig i smaken, fyra dejter på typ en vecka är väl lite väl mycket känner jag nu :o :rofl:

*stångar huvudet I väggen*

Varför är jag så jävla feg.. iofs vet jag varför jag avstod att avsluta relationen. Han ville prata när vi kom fram till hans hem. Han tyckte att jag varit kall, otillgänglig och avståndstagande under helgen och resan (NO shit sherlock!), han ansåg sig ha blivit sårad och att jag inte hade varit kvinnan han förälskade sig i under den här tiden. Men han hade förstått att det var till viss del för att jag hade ont.

Nåja, anledningen till att jag inte sa något nu var för att han sa att om han inte hade vetat att jag hade haft ont så hade det "tagit hus i helvete". Vad han menar med det vet jag inte och jag har ingen lust att ta reda på det heller.

Vänta nu, hoooold your horses!

Fattar jag verkligen det här riktigt (jag hoppas innerligt att jag har fel)?

1. Karl-idioten känner sig sårad över att du varit "kall och otillgänglig" och inte den prinsessan på pedistalen han trodde sig blivit förälskad i.
2. Ovanstående har han öööverseende med. Men BARA för att han "vet" att det beror på att hans lilla prinsessa såklart har ont.
3. Hade han inte "vetat" att det självklart endast berodde på att du hade ont och inte handlade om att du eventuellt fallit ner från hans sjuka pedistal, så hade det:

4. "TAGIT HUS I HELVETE" ??

...

Dumpa honom ASAP @Kivina . Gå. Vänd dig för guds skull inte om.

:heart:heart:heart

Du har en intressant syn på andra människor. Jag har bjudit okända killar och tjejer på drinkar/vin/öl oräkneligt antal gånger, oftast för att det är någon trevlig person jag börjat prata med, efter ett tag är glasen tomma och jag beställer glatt något drickbart till oss båda om så faller sig naturligt.
Jag hade helt missat att jag därmed kan förvänta mig sällskap hela kvällen, jag brukar mest säga : nå, jag har köpt en öl till dig, nu får du knalla med mig så vi kan ha sex. Det är du skyldig mig. Det vet jag ju att man kan kräva efter en drink, men att man dessutom skulle få sällskap hela kvällen är ju lite oväntat. Ibland vill jag ju inte prata, kan man byta det mot oralsex tro? Känner mig snuvad på flera timmars fylleprat här, inte så lite bitter.

@Bison . Jag älskar dig ännu mer nu och skulle gärna bjuda dig på en Pink Lady på krogen.
En annan grej som hände mig när jag va ute i dejtingsvängen...
När jag skulle betala för min drink i baren (på ett ställe vi ofta besökte)
Så säger barkillen -Nej du behöver inte betala du har en "välgörare" här ikväll som betalar alla dina drinkar...
Jag har aldrig hört talas om något som "välgörare" tidigare och blev totalt utskrattad av mina kompisar
Är det någon annan som har varit med om samma sak?
Det låter väldigt mossigt och gammalt på nåt vis :confused:

En annan grej som hände mig när jag va ute i dejtingsvängen...
När jag skulle betala för min drink i baren (på ett ställe vi ofta besökte)
Så säger barkillen -Nej du behöver inte betala du har en "välgörare" här ikväll som betalar alla dina drinkar...
Jag har aldrig hört talas om något som "välgörare" tidigare och blev totalt utskrattad av mina kompisar
Är det någon annan som har varit med om samma sak?
Det låter väldigt mossigt och gammalt på nåt vis :confused:

Men det är väl bara att säga att man betalar sina egna drinkar. Jag förstår inte vad du är ute efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 977
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 714
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka