Nej, jag repeterade bara precis det du själv sa om höga kravNu är du på gränsen till att kränka @corzette. Sättet och tonen du har när du ifrågasätter hennes singelstatus är inte ok!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag repeterade bara precis det du själv sa om höga kravNu är du på gränsen till att kränka @corzette. Sättet och tonen du har när du ifrågasätter hennes singelstatus är inte ok!!!!
Så, om en mänska nöjer sig med någon hen inte alls trivs med för att hen "omprioriterat sina mål" så har hen helt enkelt "ändrat taktik". Okej. Good to knowDet betyder inte att en "ändrar SIG"
Det betyder att en ändrar taktik
Det är stor skillnad
Lägg av med att försöka lägga ord i min mun om Corzette! Det är DU som hackat på henne sen inlägget skrevs och ifrågasatt varför hon inte hittat någon. Det är inga "tips" du kommit med. Det är hån.Nej, jag repeterade bara precis det du själv sa om höga krav
Omprioritera mål kan också betyda att en gör något helt annat istället ( nu pratar jag inte om specifikt om dejting, det kan gälla vad som helst)Så, om en mänska nöjer sig med någon hen inte alls trivs med för att hen "omprioriterat sina mål" så har hen helt enkelt "ändrat taktik". Okej. Good to know
Du borde omprioritera hur du beter dig på Buke.Omprioritera mål kan också betyda att en gör något helt annat istället ( nu pratar jag inte om specifikt om dejting, det kan gälla vad som helst)
Då är du nog väldigt ful, helt enkelt.
Nu ja, långt om länge ...Men jag är gift. Dooooh!
Jag tog betalsida under två månader. Så du kan ta en månad så blir det inte så dyrt.Instämmer med @stjarnhimmel och röstar för en fin liten ignorering av störande element (även om popcornfaktorn tidvis är rätt hög)
Här är det aaaaaströgt, men jag har inte varit speciellt aktiv själv heller på sista tiden. Har kontakt med en snubbe jag pratat med några månader nu men han känns inte intressant för fem öre, jag får bara intrycket att han är en ja-sägare som inte tänker nånting själv. Gäsp! Snubben som frågade om en dejt före jul har jag inte hört ett ljud av heller så där lär det inte hända nånting.
Funderar så smått på om man ska prova lägga en slant på nån betalsida men det känns så bortkastat och jag är inte direkt gjord av pengar liksom... Försöker spara till en resa till Auschwitz i sommar dessutom, känns ju betydligt vettigare att lägga pengarna där än på att kanske med lite tur kunna läsa och svara på mail som inte kommer från dumhuvuden.
Ja jag har kikat på det, men det tar emot när det blir så hög månadskostnad istället. Men vem vet, kanske unnar jag mig nån månad senJag tog betalsida under två månader. Så du kan ta en månad så blir det inte så dyrt.
Så får du vara jätteaktiv under den månaden.Ja jag har kikat på det, men det tar emot när det blir så hög månadskostnad istället. Men vem vet, kanske unnar jag mig nån månad sen
Nånting att satsa på till semestern om inte annatSå får du vara jätteaktiv under den månaden.
Nej nu tycker jag det blir tråkigt. Nu får vi alla sluta tjafsa..
Jag bestämmer att vi bara pratar dejting i dejting-tråden nu!
Någon som har dejt i veckan, ?
*stångar huvudet I väggen*
Varför är jag så jävla feg.. iofs vet jag varför jag avstod att avsluta relationen. Han ville prata när vi kom fram till hans hem. Han tyckte att jag varit kall, otillgänglig och avståndstagande under helgen och resan (NO shit sherlock!), han ansåg sig ha blivit sårad och att jag inte hade varit kvinnan han förälskade sig i under den här tiden. Men han hade förstått att det var till viss del för att jag hade ont.
Nåja, anledningen till att jag inte sa något nu var för att han sa att om han inte hade vetat att jag hade haft ont så hade det "tagit hus i helvete". Vad han menar med det vet jag inte och jag har ingen lust att ta reda på det heller.
Det bästa inlägget på länge!Nej nu tycker jag det blir tråkigt. Nu får vi alla sluta tjafsa..
Förutom dagens träff med R så ska jag även träffan M imorgon.Nej nu tycker jag det blir tråkigt. Nu får vi alla sluta tjafsa..
En annan grej som hände mig när jag va ute i dejtingsvängen...Du har en intressant syn på andra människor. Jag har bjudit okända killar och tjejer på drinkar/vin/öl oräkneligt antal gånger, oftast för att det är någon trevlig person jag börjat prata med, efter ett tag är glasen tomma och jag beställer glatt något drickbart till oss båda om så faller sig naturligt.
Jag hade helt missat att jag därmed kan förvänta mig sällskap hela kvällen, jag brukar mest säga : nå, jag har köpt en öl till dig, nu får du knalla med mig så vi kan ha sex. Det är du skyldig mig. Det vet jag ju att man kan kräva efter en drink, men att man dessutom skulle få sällskap hela kvällen är ju lite oväntat. Ibland vill jag ju inte prata, kan man byta det mot oralsex tro? Känner mig snuvad på flera timmars fylleprat här, inte så lite bitter.
@Bison . Jag älskar dig ännu mer nu och skulle gärna bjuda dig på en Pink Lady på krogen.
En annan grej som hände mig när jag va ute i dejtingsvängen...
När jag skulle betala för min drink i baren (på ett ställe vi ofta besökte)
Så säger barkillen -Nej du behöver inte betala du har en "välgörare" här ikväll som betalar alla dina drinkar...
Jag har aldrig hört talas om något som "välgörare" tidigare och blev totalt utskrattad av mina kompisar
Är det någon annan som har varit med om samma sak?
Det låter väldigt mossigt och gammalt på nåt vis