Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men @Bison , vad sa du till honom? Jag är så jäkla nyfiken! Sa du att du inte gillade hans skog eller hund eller hus eller...?! VAD SA DU??

Men @Bison , vad sa du till honom? Jag är så jäkla nyfiken! Sa du att du inte gillade hans skog eller hund eller hus eller...?! VAD SA DU??

Haha!
Ja du, jag sa väl som det var. Jag tycker det är fint att åka förbi där du bo men jag trivs inte att vara där.
Jag kände mig ovälkommen och ensam i huset och att jag avskyr skogen och ödsligheten. Att jag känner mig instängd och tänker på inavel och skräckfilmer :p

Haha!
Ja du, jag sa väl som det var. Jag tycker det är fint att åka förbi där du bo men jag trivs inte att vara där.
Jag kände mig ovälkommen och ensam i huset och att jag avskyr skogen och ödsligheten. Att jag känner mig instängd och tänker på inavel och skräckfilmer :p
Jag har läst i bakgrunden. Och är fascinerad. :D
Och vad svarade han? Förvånad? Sårad?

Haha!
Har fått den där känslan på ett hus vi funderade på att köpa. Alltså, huset i sig gillade jag. Men det låg så konstigt till, dovt och mörkt på nåt vis. Ett gammalt sågverk som granne, en torvmosse en bit bort och konstiga grannar som tittade på från sina fönster.
Vi kunde fått det för en spottstyver, men nä tack :p

Jag har läst i bakgrunden. Och är fascinerad. :D
Och vad svarade han? Förvånad? Sårad?

Förvånad blev han inte.
Upplever i te att han blev sårad heller, mer att det är tråkigt att jag känner så samtidigt så vet han ju att jag har starka åsikter och är rätt kass på att anpassa mig och kompromissa.

Sådär skulle jag också kunna känna i ett hus. I ganska många hus faktiskt. Så så himla konstigt tycker jag inte att det är.
Jag vill ha fritt omkring mig.

Ja och om en blir bjuden på krogen av okänd Karl då förväntar han sig att en spenderar hela krogkvällen ihop ...

Du har en intressant syn på andra människor. Jag har bjudit okända killar och tjejer på drinkar/vin/öl oräkneligt antal gånger, oftast för att det är någon trevlig person jag börjat prata med, efter ett tag är glasen tomma och jag beställer glatt något drickbart till oss båda om så faller sig naturligt.
Jag hade helt missat att jag därmed kan förvänta mig sällskap hela kvällen, jag brukar mest säga : nå, jag har köpt en öl till dig, nu får du knalla med mig så vi kan ha sex. Det är du skyldig mig. Det vet jag ju att man kan kräva efter en drink, men att man dessutom skulle få sällskap hela kvällen är ju lite oväntat. Ibland vill jag ju inte prata, kan man byta det mot oralsex tro? Känner mig snuvad på flera timmars fylleprat här, inte så lite bitter.

@Bison . Jag älskar dig ännu mer nu och skulle gärna bjuda dig på en Pink Lady på krogen.

Du har en intressant syn på andra människor. Jag har bjudit okända killar och tjejer på drinkar/vin/öl oräkneligt antal gånger, oftast för att det är någon trevlig person jag börjat prata med, efter ett tag är glasen tomma och jag beställer glatt något drickbart till oss båda om så faller sig naturligt.
Jag hade helt missat att jag därmed kan förvänta mig sällskap hela kvällen, jag brukar mest säga : nå, jag har köpt en öl till dig, nu får du knalla med mig så vi kan ha sex. Det är du skyldig mig. Det vet jag ju att man kan kräva efter en drink, men att man dessutom skulle få sällskap hela kvällen är ju lite oväntat. Ibland vill jag ju inte prata, kan man byta det mot oralsex tro? Känner mig snuvad på flera timmars fylleprat här, inte så lite bitter.

@Bison . Jag älskar dig ännu mer nu och skulle gärna bjuda dig på en Pink Lady på krogen.
Sååå, du har aldrig varit med om att en Karl som bjudit dig på en drink sen följer efter som ett plåster?

Var har jag anmärkt?
Jag sa att en Karl verkar vara en toffel
Obegripligt hur självinsikten kan vara så obefintlig. Det är ju samma visa i tråd efter tråd. Tycker du inte att det är konstigt att om och om igen så möts du av samma reaktioner?
Du säger till @corzette att hon ska ändra taktik i sitt dejtande. Du kanske ska anamma rådet själv då du ideligen kommer på kant med folk i trådar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 249
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 982
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 719
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka