Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast helt ärligt, bjuder du killar på drinkar på krogen? Jag har nästan alltid betalat mina drinkar själv och har inte haft några problem med att hitta killar på krogen eller andra ställen, däremot så har jag väldigt svårt att falla för någon men det beror inte på att jag hellre betalar själv.

Seriöst, jag har väldigt svårt att ta emot en drink från någon okänd, är vi vänner turas vi om att bjuda, men jag låter mig inte köpas för en drink. Jag har aldrig förstått varför en kille ska köpa drinkarna bara för att han är kille? :yuck:
Sen i dagens samhälle förekommer vissa droger i dryckerna på krogen (hur de hamnar där är en annan femma), så skulle jag heller inte ta emot en drink från någon annan. Bättre köpa en flaska och täppa för hålet så ingen kan stoppa i något konstigt.

Du kanske ska försöka formulera om dig, alternativt läsa ordentligt vad du skriver, eftersom vi är flera som reagerar på det.
Vet du vad?

Jag tror att det bästa för dig, är om du ignorerar mig här på forumet
Det kan nämligen hända att jag skriver något som du tar illa vid dig av

Att jag in (behöver) uppoffrar mig för min sambo

Helt ärligt...
Tycker du att jag verkar vara en person som har problem med att jag anpassar mig för mycket?
Att ni här på forumet, tror det. Det förvånar mig mycket...
Allvarligt. Om det går ett program på tv som din sambo verkligen vill se och du hellre vill göra nått annat så "uppoffrar" du dig och sitter med honom i soffan?

Nej, jag tror inte du i nuläget har problem med att du offrar dig för din sambo. Du kallar det ju visa "hänsyn" och det är ju raka motsatsen i princip till att anpassa sig, ett annat ord som du använder lika mycket när du beskriver din relation. Jag tror detta har blivit normalt för dig.

Men vad har du med vår relation att göra öht?
Han kanske ledsnar efter en månad eller så vaknar jag upp en dag och känner att jag verkligen vill åka till ödeland och allt känns helt fantastiskt.
Who knows
Det är ju DU som sitter på forumet och skriver om er relation och hur många ggr ni ligger :confused:
Jag läser och svarar bara på dina inlägg,

Det är ju DU som sitter på forumet och skriver om er relation och hur många ggr ni ligger :confused:
Jag läser och svarar bara på dina inlägg,

Jag har inte skrivit hur många gånger vi ligger men jag kan börja räkna om du vill.

Jag skriver allmänt eftersom det är en dejtingtråd. Sen är det du som har åsikter och du verkar älska att försöka trycka till folk, se fel och vara nedlåtande.

Allvarligt. Om det går ett program på tv som din sambo verkligen vill se och du hellre vill göra nått annat så "uppoffrar" du dig och sitter med honom i soffan?

Nej, jag tror inte du i nuläget har problem med att du offrar dig för din sambo. Du kallar det ju visa "hänsyn" och det är ju raka motsatsen i princip till att anpassa sig, ett annat ord som du använder lika mycket när du beskriver din relation. Jag tror detta har blivit normalt för dig.
Min sambo gillar att titta på motorsport, då gör jag något annat
På lördagskvällarna väljer vi tillsammans något som BÅDA gillar
Hur svårt ska det vara?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 984
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 734
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka