Att jag in (behöver) uppoffrar mig för min samboJaha?
Och poängen är?
Helt ärligt...
Tycker du att jag verkar vara en person som har problem med att jag anpassar mig för mycket?
Att ni här på forumet, tror det. Det förvånar mig mycket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag in (behöver) uppoffrar mig för min samboJaha?
Och poängen är?
Du kanske ska försöka formulera om dig, alternativt läsa ordentligt vad du skriver, eftersom vi är flera som reagerar på det.Att jag in (behöver) uppoffrar mig för min sambo
Helt ärligt...
Tycker du att jag verkar vara en person som har problem med att jag anpassar mig för mycket?
Det där att han alltid ska köra...Och vad hände med att man måste anpassa sej lite ? Är det bara TJEJER som måste anpassa sej ?
Gör killar det så är de en toffel![]()
![]()
Om jag inte miss fel... Så sa du själv att det är lite för mycket om han alltid ska komma till dig?
Självklart!
Fast nu är ju jag Bison så jag förväntar mig snarare blommor och choklad för att hans hem vsr så hemskt och traumatiskt![]()
Sen i dagens samhälle förekommer vissa droger i dryckerna på krogen (hur de hamnar där är en annan femma), så skulle jag heller inte ta emot en drink från någon annan. Bättre köpa en flaska och täppa för hålet så ingen kan stoppa i något konstigt.Fast helt ärligt, bjuder du killar på drinkar på krogen? Jag har nästan alltid betalat mina drinkar själv och har inte haft några problem med att hitta killar på krogen eller andra ställen, däremot så har jag väldigt svårt att falla för någon men det beror inte på att jag hellre betalar själv.
Seriöst, jag har väldigt svårt att ta emot en drink från någon okänd, är vi vänner turas vi om att bjuda, men jag låter mig inte köpas för en drink. Jag har aldrig förstått varför en kille ska köpa drinkarna bara för att han är kille?![]()
Vet du vad?Du kanske ska försöka formulera om dig, alternativt läsa ordentligt vad du skriver, eftersom vi är flera som reagerar på det.
Varsågod, ordet är fritt.Vet du vad?
Jag tror att det bästa för dig, är om du ignorerar mig här på forumet
Det kan nämligen hända att jag skriver något som du tar illa vid dig av
Jamen det får ju finnas gränser för hur mycket en uppoffrar...det gäller åt båda hållen...Precis det jag skrev om tidigare i tråden.
Tjejer ska göra allt annars är de dåliga. Gör en kille uppoffringar är han en toffel. Fantastisk logik
Nej det är det ju inteVarsågod, ordet är fritt.
Allvarligt. Om det går ett program på tv som din sambo verkligen vill se och du hellre vill göra nått annat så "uppoffrar" du dig och sitter med honom i soffan?Att jag in (behöver) uppoffrar mig för min sambo
Helt ärligt...
Jamen det får ju finnas gränser för hur mycket en uppoffrar...det gäller åt båda hållen...
Kräva kan du väl inte göra oavsett?Att kräva ja men nu ville han verkligen göra det eftersom han tycker så mycket om mig.
Det är ju DU som sitter på forumet och skriver om er relation och hur många ggr ni liggerMen vad har du med vår relation att göra öht?
Han kanske ledsnar efter en månad eller så vaknar jag upp en dag och känner att jag verkligen vill åka till ödeland och allt känns helt fantastiskt.
Who knows
Kräva kan du väl inte göra oavsett?
Jag föreslår att du ber @Bison om kontaktuppgifter till den här killen så att du kan meddela honom den åsikten. Det är ju rätt meningslöst att du säger det till oss andra, vi är ju inte han.Jamen det får ju finnas gränser för hur mycket en uppoffrar...det gäller åt båda hållen...
För att citera Herr Thåström "Det är ni som är dom konstiga och jag som är normal"Du kanske ska försöka formulera om dig, alternativt läsa ordentligt vad du skriver, eftersom vi är flera som reagerar på det.
Det är ju DU som sitter på forumet och skriver om er relation och hur många ggr ni ligger
Jag läser och svarar bara på dina inlägg,
Min sambo gillar att titta på motorsport, då gör jag något annatAllvarligt. Om det går ett program på tv som din sambo verkligen vill se och du hellre vill göra nått annat så "uppoffrar" du dig och sitter med honom i soffan?
Nej, jag tror inte du i nuläget har problem med att du offrar dig för din sambo. Du kallar det ju visa "hänsyn" och det är ju raka motsatsen i princip till att anpassa sig, ett annat ord som du använder lika mycket när du beskriver din relation. Jag tror detta har blivit normalt för dig.
Vi sitter ju bara och diskuteraJag föreslår att du ber @Bison om kontaktuppgifter till den här killen så att du kan meddela honom den åsikten. Det är ju rätt meningslöst att du säger det till oss andra, vi är ju inte han.