Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har du ju svarat redan och mitt förslag är nog inget vidare ändå. Men jag greps av en häftig lust att skriva att jag hatar livet när någon skriver att han älskar det. :p

Dejtingsidor tar fram det sämsta hos människan emellanåt. Och det är ju rätt intressant, för en människa som gör mig till mitt sämsta jag är ju absolut ingen jag skulle ens fundera på att dejta...

Ååååh! Jag skulle älska att nötdejta! :D det lockar fram mina bästa sidor känner jag!

-Vad gör du?

"Slår in söta, fluffiga oskyldiga små kaninungar i bubbelplast"

-Hej, hur myser du ikväll? *ler mitt pilska*

"Med min frystorkade afghanhund som alltid ligger i soffan"

Till WWF: jag är rädd för djur och hatar naturen.
Eller, om man har med sin hund på sina bilder: "Åh fy fan, jag hatar hundar men vi kan väl ses utan hunden?"

Fast det vore nästan att föredra framför "Jag ser att du har hund, min mormor hade en hund när jag var liten så jag är väldigt hundvan, säg bara till om du behöver hjälp med att dressera den. En gång jag minns är när mormors hund bara drog i kopplet men jag fick den att gå fot med hjälp av riktigt kort koppel. Så säg bara till!"

Eller, om man har med sin hund på sina bilder: "Åh fy fan, jag hatar hundar men vi kan väl ses utan hunden?"

Fast det vore nästan att föredra framför "Jag ser att du har hund, min mormor hade en hund när jag var liten så jag är väldigt hundvan, säg bara till om du behöver hjälp med att dressera den. En gång jag minns är när mormors hund bara drog i kopplet men jag fick den att gå fot med hjälp av riktigt kort koppel. Så säg bara till!"

Jag är fruktansvärt allergisk mot alla pälsdjur, och ser att du bor i Ystad. Jag bort i Karesuando, men kärleken övervinner allt! Jag är frånskild och har 5 barn med tre kvinnor och kan inte flytta, men du kan väl komma hit då vi får lära känna varandra och ha en mysig kväll med lite vuxenmys om känslorna finns:)! Jag jobbar som taxichaufför, är halvfet och dominant och föredrar yngre slanka snygga kvinnor som gillar att klä upp sig för sin man. Jag möter dig vid tåget, har kvar alla exets kläder så ta bara med det nödvändigaste. Tandborste och dylikt finns också. Jag sover till höger i sängen, och på söndagen får du träffa min familj. På måndag är det du som hämtar barnen på fritids, jag ska på kryssning. Relationer är ju ett givande och tagande, och det är viktigt att vi är fullständigt ärliga mot varandra (jag har haft gonorré men den har växt bort). Andra fritidssysselsättningar jag har är bilar, båtar, jakt (allt) och långseglingar. Det är bra om du gillar matlagning, barn och min mamma.
Ses på fredag! Puss, din DRIVER

Jag är fruktansvärt allergisk mot alla pälsdjur, och ser att du bor i Ystad. Jag bort i Karesuando, men kärleken övervinner allt! Jag är frånskild och har 5 barn med tre kvinnor och kan inte flytta, men du kan väl komma hit då vi får lära känna varandra och ha en mysig kväll med lite vuxenmys om känslorna finns:)! Jag jobbar som taxichaufför, är halvfet och dominant och föredrar yngre slanka snygga kvinnor som gillar att klä upp sig för sin man. Jag möter dig vid tåget, har kvar alla exets kläder så ta bara med det nödvändigaste. Tandborste och dylikt finns också. Jag sover till höger i sängen, och på söndagen får du träffa min familj. På måndag är det du som hämtar barnen på fritids, jag ska på kryssning. Relationer är ju ett givande och tagande, och det är viktigt att vi är fullständigt ärliga mot varandra (jag har haft gonorré men den har växt bort). Andra fritidssysselsättningar jag har är bilar, båtar, jakt (allt) och långseglingar. Det är bra om du gillar matlagning, barn och min mamma.
Ses på fredag! Puss, din DRIVER
"Den har växt bort" :rofl::rofl::rofl::rofl:

I've got mail :D
"Vad är vuxen för dig
Du som dömmer folk
Jag är kristen så
Ber Dig
Läsa på"

Skrattar högt, vilket jag typ aldrig gör i min ensamhet :wtf::D:eek::laugh:

Fy fasen vad roligt. Det var ju till och med på rim!

Fråga honom om han vill ha kontakt med alla som skriver till honom.

Eller säg att du är satanist.
Snälla @tott svara med rim!

Duger det här?

Vuxen är att vara stor
viktigare än du någonsin tror.
Liksom åldern på en man,
Inget man bara ignorera kan.

Bibelns ord, det är inget för mig,
därför vill jag nu dumpa dig.
Skriva isär, det hör ungdomen till
se så, vänd nu bara andra kinden till.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 973
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka