Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Sitter på jobbet och torkar tårarna. Tur att alla andra gått hem. VISA-kortet och datorkunskaps-läraren! :rofl:
:rofl::rofl::rofl:Åh hjälp!
Något till Totts dejtingaspirant?
Du verkar vara en trevlig person. Hör talas om Scientologikyrkan?
(Sci en to lo gi kyr kan)

En seriös fråga efter att ha läst lite Nanna, hur vanligt är det med kommentarer om utseendet?
Brukar ni skriva något om utseendet när ni kontaktar någon?

En seriös fråga efter att ha läst lite Nanna, hur vanligt är det med kommentarer om utseendet?
Brukar ni skriva något om utseendet när ni kontaktar någon?
Jättevanligt!
Själv skriver jag extremt sällan nåt om utseendet, och om jag gör det kommenterar jag bilderna med typ, "gillar det jag ser", men jag skriver aldrig bara det utan också nåt annat. Absolut inte fokus på utseendet.

Jättevanligt!
Själv skriver jag extremt sällan nåt om utseendet, och om jag gör det kommenterar jag bilderna med typ, "gillar det jag ser", men jag skriver aldrig bara det utan också nåt annat. Absolut inte fokus på utseendet.
Dom måste ha någon slags uppfattning om att det är det man vill ha. Och det kanske man vill? Utom jag då som är lite konstig. Jag blir helt paff vid kommentarer om utseendet, inte smickrad. Snarare störd. Det du skrev "gillar det jag ser" är dock på rätt sida gränsen för mig, det är så pass allmänt.

Duger det här?

Vuxen är att vara stor
viktigare än du någonsin tror.
Liksom åldern på en man,
Inget man bara ignorera kan.

Bibelns ord, det är inget för mig,
därför vill jag nu dumpa dig.
Skriva isär, det hör ungdomen till
se så, vänd nu bara andra kinden till.
:up::rofl::laugh::up:

Jag bävar lite för att träffa mamman till M. Hon jobbar på dagis och min erfarenhet av dagismorsor är att de inte är överdrivet förtjusta i att deras älskade son dejtar en barnilsk bitch :cautious:

Blev inte bättre när han berättade att hon avskyr tatueringar :laugh:

Det är ju positivt med att dejta mig, behöver inte bekymra sig om några eventuella svärföräldrar.

Hon jobbar på dagis och min erfarenhet av dagismorsor är att de inte är överdrivet förtjusta i att deras älskade son dejtar en barnilsk bitch :cautious:
Fast så länge du inte så fort du öppnar munnen säger "jag hatar barn" (dvs är otrevlig) så spelar det väl ingen roll? Bara för att hon arbetar på förskola behöver det ju inte betyda att hon kommer prata barn på en gång.

Varför ska du träffa föräldrarna så snabbt? Ni har väl bara setts ett par gånger?

Fast så länge du inte så fort du öppnar munnen säger "jag hatar barn" (dvs är otrevlig) så spelar det väl ingen roll? Bara för att hon arbetar på förskola behöver det ju inte betyda att hon kommer prata barn på en gång.

Varför ska du träffa föräldrarna så snabbt? Ni har väl bara setts ett par gånger?

Att vara artig och trevlig är min profession så det är inga problem.
Tas det upp är jag dock väldigt rak och ärlig om vart jag står i den frågan.

Han bor som sagt i en liten håla och i den lilla hålan bor även hand föräldrar så håller man sig inte inomhus hela tiden är det rätt troligt att man stöter på varandra.
Sen tycker inte jag att det är något konstigt. Han träffade min morbror första gången han var här och nästa gång vi ses ska vi äta middag hos min brorsa.

Intressant. Jag är helt obekant med den världen, så jag gjorde inte den kopplingen. Men du hittade markörerna.
Jag är uppvuxen i frikyrkobygd, dock inte i ett frikyrkohem, och jag kunde inte undgå att se markörerna. Jag är så formad av det där att troende kristna personer brukar ta mig för troende kristen, trots att jag inte alls är det. :p

Ursäkta OT.

Jag är uppvuxen i frikyrkobygd, dock inte i ett frikyrkohem, och jag kunde inte undgå att se markörerna. Jag är så formad av det där att troende kristna personer brukar ta mig för troende kristen, trots att jag inte alls är det. :p

Ursäkta OT.
Ännu mer OT men det där måste du utveckla. Vad gör/säger du som får troende kristna att tro att du också är det?

@Bison Jamen dåså, då går det nog bra. Tar hon upp frågan om huruvida du tycker om barn första gången ni ses så är hon ju helgalen så då kan du ju svara hur rakt och ärligt du vill tycker jag.

Sen tycker inte jag att det är något konstigt.
Alla är vi olika. Börjar dock förstå problemet med hans hemstad, hade fan aldrig velat dejta nån om den bodde så att jag asap var tvungen att träffa familjen ;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 974
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka