Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på jobbet och torkar tårarna. Tur att alla andra gått hem. VISA-kortet och datorkunskaps-läraren!![]()
Jättevanligt!En seriös fråga efter att ha läst lite Nanna, hur vanligt är det med kommentarer om utseendet?
Brukar ni skriva något om utseendet när ni kontaktar någon?
Dom måste ha någon slags uppfattning om att det är det man vill ha. Och det kanske man vill? Utom jag då som är lite konstig. Jag blir helt paff vid kommentarer om utseendet, inte smickrad. Snarare störd. Det du skrev "gillar det jag ser" är dock på rätt sida gränsen för mig, det är så pass allmänt.Jättevanligt!
Själv skriver jag extremt sällan nåt om utseendet, och om jag gör det kommenterar jag bilderna med typ, "gillar det jag ser", men jag skriver aldrig bara det utan också nåt annat. Absolut inte fokus på utseendet.
Alltså du kopplade det till frireligiöst med en gång.Hade inte väntat mig en sådan frireligiös fläkt då jag öppnade den här tråden till morgonkaffet.
Sitter på jobbet och torkar tårarna. Tur att alla andra gått hem. VISA-kortet och datorkunskaps-läraren!![]()
Duger det här?
Vuxen är att vara stor
viktigare än du någonsin tror.
Liksom åldern på en man,
Inget man bara ignorera kan.
Bibelns ord, det är inget för mig,
därför vill jag nu dumpa dig.
Skriva isär, det hör ungdomen till
se så, vänd nu bara andra kinden till.
Det formligen dröp av Pingstkyrka.Alltså du kopplade det till frireligiöst med en gång.
Och det var tydligen rätt!
Intressant. Jag är helt obekant med den världen, så jag gjorde inte den kopplingen. Men du hittade markörerna.Det formligen dröp av Pingstkyrka.
Fast så länge du inte så fort du öppnar munnen säger "jag hatar barn" (dvs är otrevlig) så spelar det väl ingen roll? Bara för att hon arbetar på förskola behöver det ju inte betyda att hon kommer prata barn på en gång.Hon jobbar på dagis och min erfarenhet av dagismorsor är att de inte är överdrivet förtjusta i att deras älskade son dejtar en barnilsk bitch![]()
Fast så länge du inte så fort du öppnar munnen säger "jag hatar barn" (dvs är otrevlig) så spelar det väl ingen roll? Bara för att hon arbetar på förskola behöver det ju inte betyda att hon kommer prata barn på en gång.
Varför ska du träffa föräldrarna så snabbt? Ni har väl bara setts ett par gånger?
"älska livet" och "glädje" sagt i samma utandning får inte bara varningsklockor att ringa, utan även brandlarmet, perkulatorbryggarn och äggklockan att fullständigt go berserk.Intressant. Jag är helt obekant med den världen, så jag gjorde inte den kopplingen. Men du hittade markörerna.
Jag är uppvuxen i frikyrkobygd, dock inte i ett frikyrkohem, och jag kunde inte undgå att se markörerna. Jag är så formad av det där att troende kristna personer brukar ta mig för troende kristen, trots att jag inte alls är det.Intressant. Jag är helt obekant med den världen, så jag gjorde inte den kopplingen. Men du hittade markörerna.
Ännu mer OT men det där måste du utveckla. Vad gör/säger du som får troende kristna att tro att du också är det?Jag är uppvuxen i frikyrkobygd, dock inte i ett frikyrkohem, och jag kunde inte undgå att se markörerna. Jag är så formad av det där att troende kristna personer brukar ta mig för troende kristen, trots att jag inte alls är det.
Ursäkta OT.
Hon använder orden "älska livet" och "glädje" i samma utandning.Ännu mer OT men det där måste du utveckla. Vad gör/säger du som får troende kristna att tro att du också är det?
Alla är vi olika. Börjar dock förstå problemet med hans hemstad, hade fan aldrig velat dejta nån om den bodde så att jag asap var tvungen att träffa familjenSen tycker inte jag att det är något konstigt.
Gör @Petruska det? Alltså, det har jag svårt att tro. Och det menar jag i positiv anda. Eller ska jag kanske säga i glädje?Hon använder orden "älska livet" och "glädje" i samma utandning.