Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag tycker flera här inne uttrycker sig på ett tråkigt sätt när det gäller utseende. Prat om spinkisar och räkor och tjocka och flintisar och jag vet inte allt. Givetvis får man ha preferenser, det säger ju sig självt, men jag förstår inte riktigt behovet av att uttrycka sig på ett så okänsligt sätt. För mig är det skillnad att säga "jag föredrar mer muskulösa män" än att säga "aldrig att jag vill gå ut med nån räka" (obs exempel).
Precis vad jag egentligen ville ha sagt. Tack!

@Mona @stjarnhimmel @Azalea
Kan ha missat någon.
En får absolut attraheras av vad hen vill.
Men en kan tänka på hur en utrycker sig.
Egentligen samma diskussion som små och stora bröst... Nu skulle jag personligen tycka en sådan som hakade upp sig på sådant inte skulle vara något att ha. Men finns ju många som är beredda att läsa sig under kniven.

Sedan som parentes.. ( vi har det utseendefixerade samhälle vi förtjänar ;))

@Mona @stjarnhimmel @Azalea
Kan ha missat någon.
En får absolut attraheras av vad hen vill.
Men en kan tänka på hur en utrycker sig.
Egentligen samma diskussion som små och stora bröst... Nu skulle jag personligen tycka en sådan som hakade upp sig på sådant inte skulle vara något att ha. Men finns ju många som är beredda att läsa sig under kniven.

Sedan som parentes.. ( vi har det utseendefixerade samhälle vi förtjänar ;))
Är det själva orden du inte gillar? Eller att vi skriver att vi inte gillar vissa saker?

Man har absolut ansvar för att skydda sig men jag tycker att ansvaret för att inte sprida anmälningspliktig smitta är större.
Men då blir det ju omöjligt att skaffa barn den dagen man vill. För man får väl ingen hjälp med insemination bara för ett sånt argument

Fast när man är blåsfri är smittas det ju inte.
Det trodde jag också, men tydligen finns risk för smitta även när en inte har blåsor

Jag tycker det hör till sunt förnuft att prata med varandra innan en sexar ( naturligtvis kan sex hända plötsligt, men målet borde vara att prata före)
Att visa respekt för varandra är ju grunden när det kommer till sex

Risken är stor att jag blir sårad...men jag är medveten om och vill ta den risken. Har fortsättningsvis kontakt med killen från julfesten, trots att han har sambo. Igår chattade vi lite under hela dagen och i morse fick jag meddelande igen. Börjar bli avslappnat och skönt...och ibland lite flörtigt från hans sida. Jag är lite försiktig med just den biten pga hans civilstatus.
Kanske han bara vill chatta, kanske han vill "sondera terrängen" kanske han vill ha bekräftelse..tja...framtiden har svaret.

Risken är stor att jag blir sårad...men jag är medveten om och vill ta den risken. Har fortsättningsvis kontakt med killen från julfesten, trots att han har sambo. Igår chattade vi lite under hela dagen och i morse fick jag meddelande igen. Börjar bli avslappnat och skönt...och ibland lite flörtigt från hans sida. Jag är lite försiktig med just den biten pga hans civilstatus.
Kanske han bara vill chatta, kanske han vill "sondera terrängen" kanske han vill ha bekräftelse..tja...framtiden har svaret.
Alltså med all respekt men: med tanke på hur mycket energi du brukar lassa in när du har vittring på en man så låter risken att du ska bli sårad typ 100 procent ... Har du verkligen något att vinna på att flirtchatta med en upptagen man?

Senast ändrad:
Alltså med all respekt men: med tanke på hur mycket energi du brukar lassa in när du hat vittring på en man så låter risken att du ska bli sårad typ 100 procent ... Har du verkligen något att vinna på att flirtchatta med en upptagen man?

Jag är inte omedveten om risken och jag är, som jag skrev, villig att ta den. Vinna eller förlora?? Jag gör det jag har lust med för stunden.

...och som jag skrev så är det han som flirtat lite - annars skriver vi om ditten och datten, vanliga saker.

Jag är inte omedveten om risken och jag är, som jag skrev, villig att ta den. Vinna eller förlora?? Jag gör det jag har lust med för stunden.

...och som jag skrev så är det han som flirtat lite - annars skriver vi om ditten och datten, vanliga saker.
Du är ju intresserad av honom som annat än kompis, det började med flirt på festen. Och det är därför jag menar att du sannolikt har mer att förlora än att vinna. Man gör oftast det med upptagna män - förlorar alltså. Men det är bara min åsikt, du gör självklart som du vill.

Du är ju intresserad av honom som annat än kompis, det började med flirt på festen. Och det är därför jag menar att du sannolikt har mer att förlora än att vinna. Man gör oftast det med upptagna män - förlorar alltså. Men det är bara min åsikt, du gör självklart som du vill.

Jag vet!!! Jag inledde ju inlägget med "risken är stor att jag blir sårad"! Låt mig få leva mitt liv, tack! Jag frågade ju inte ens råd om hur jag ska göra den här gången, för jag vet vad jag vill! Jag vill fortsätta chatta med honom och är medveten om alla risker. ALLA!
Vågar man inget så får man inget heller.

Jag vet!!! Jag inledde ju inlägget med "risken är stor att jag blir sårad"! Låt mig få leva mitt liv, tack! Jag frågade ju inte ens råd om hur jag ska göra den här gången, för jag vet vad jag vill! Jag vill fortsätta chatta med honom och är medveten om alla risker. ALLA!
Vågar man inget så får man inget heller.
Jag håller med @mandalaki - det där är ett råd jag hade gett en vän (och mig själv!) och här tycker jag väl ändå att vi är bland vänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 990
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 750
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka