Men vafan gör man då på en dejtingsajt? Vilken drummel....och fick svar att han gärna skulle ta en fika med mig, men han är inte singel...
Fan fan fan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan gör man då på en dejtingsajt? Vilken drummel....och fick svar att han gärna skulle ta en fika med mig, men han är inte singel...
Fan fan fan!!
Men vafan gör man då på en dejtingsajt? Vilken drummel.
Ah, my bad. Missade vilken det var.Han var på julfest - inte på en dejtingsajt!
Ah, my bad. Missade vilken det var.
Neej, så trist! Inte alls så det skulle vara......och fick svar att han gärna skulle ta en fika med mig, men han är inte singel...
Fan fan fan!!
Neej, så trist! Inte alls så det skulle vara...
Har man oskyddat sex så faller väl ansvaret för det på båda parter?
Självklart sprider man inte anmälningspliktig smitta.Man har absolut ansvar för att skydda sig men jag tycker att ansvaret för att inte sprida anmälningspliktig smitta är större.
Jag har nog ångrat mig angående tinderkillen, vill nog inte träffa honom igen. Våra tider är inte kompatibla för fem öre och jag upplever att vi olika saker... Att det ska vara så svårt att hitta någon vettig och attraktiv kille.
Det där är så himla typiskt, man känner sig lite lurad då (även om killen inte ljugit om sin status)...och när man hittar och känner att han också är attraherad, så kommer det fram att han inte är singel.
Tyckte väl det var konstigt att en så trevlig stilig man var singel, men tänkte att jag är ju också bra och ser bra ut...och singel.
![]()
Det där är så himla typiskt, man känner sig lite lurad då (även om killen inte ljugit om sin status)![]()
Utan att veta exakt vad som hände mellan er och vad som sagts i era meddelanden så ser jag inget konstigt med att konversera med ngn man tycker är trevlig? Oavsett kön?Jopp. Varför hörde han av sig igår då??? Varför lät han det inte bara vara
Skitkarlar!
Han trodde kanske att ni hördes som vänner?Jopp. Varför hörde han av sig igår då??? Varför lät han det inte bara vara
Skitkarlar!
Han trodde kanske att ni hördes som vänner?
Jag förstår att du är besviken. Men tänk om du hade velat vara bara vän och han direkt sagt att han inte var singel. Då hade man ju undrat också..
Det var ju jäkligt tradigt att inte han var singel. Men.. han kanske har en brosha' eller ett par riktigt trevliga ungkarlskompisar?Jo, fast hur ofta blir man "bara vänner" med fina blickar på krogen?
Nå, nu meddelade han iaf att han gärna håller kontakten och att han, om han hade varit singel, gärna hade kollat vart det lett.
Det låter som han fiskar lite bekräftelseJo, fast hur ofta blir man "bara vänner" med fina blickar på krogen?
Nå, nu meddelade han iaf att han gärna håller kontakten och att han, om han hade varit singel, gärna hade kollat vart det lett.
Det får han göra för migDet låter som han fiskar lite bekräftelse
Ja vi får se vad vår fortsatta kontakt leder till. I jakten på den stora kärleken är det bra att utvidga sin bekantskapskrets lite. Det ena kan ge det andraDet var ju jäkligt tradigt att inte han var singel. Men.. han kanske har en brosha' eller ett par riktigt trevliga ungkarlskompisar?