Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nog ångrat mig angående tinderkillen, vill nog inte träffa honom igen. Våra tider är inte kompatibla för fem öre och jag upplever att vi olika saker... Att det ska vara så svårt att hitta någon vettig och attraktiv kille.

Jag har nog ångrat mig angående tinderkillen, vill nog inte träffa honom igen. Våra tider är inte kompatibla för fem öre och jag upplever att vi olika saker... Att det ska vara så svårt att hitta någon vettig och attraktiv kille.

...och när man hittar och känner att han också är attraherad, så kommer det fram att han inte är singel.
Tyckte väl det var konstigt att en så trevlig stilig man var singel, men tänkte att jag är ju också bra och ser bra ut...och singel.

:wtf::turd::wtf::turd::wtf::turd::turd::turd:

...och när man hittar och känner att han också är attraherad, så kommer det fram att han inte är singel.
Tyckte väl det var konstigt att en så trevlig stilig man var singel, men tänkte att jag är ju också bra och ser bra ut...och singel.

:wtf::turd::wtf::turd::wtf::turd::turd::turd:
Det där är så himla typiskt, man känner sig lite lurad då (även om killen inte ljugit om sin status) :down::meh::(

Han trodde kanske att ni hördes som vänner?
Jag förstår att du är besviken. Men tänk om du hade velat vara bara vän och han direkt sagt att han inte var singel. Då hade man ju undrat också..

Jo, fast hur ofta blir man "bara vänner" med fina blickar på krogen?

Nå, nu meddelade han iaf att han gärna håller kontakten och att han, om han hade varit singel, gärna hade kollat vart det lett.

Jo, fast hur ofta blir man "bara vänner" med fina blickar på krogen?

Nå, nu meddelade han iaf att han gärna håller kontakten och att han, om han hade varit singel, gärna hade kollat vart det lett.
Det var ju jäkligt tradigt att inte han var singel. Men.. han kanske har en brosha' eller ett par riktigt trevliga ungkarlskompisar?

Jag har pratat i telefon i dryga timmen ikväll med nya M.
Han är grejt! Så himla fin och trevlig :)
Han har ju också en riktigt bonnig fuldialekt men den var charmig på honom :p
Just nu är det alla rätt och jag ser fram emot att träffa honom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 990
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 750
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka