Man kan ju bildgoogla kukbilden för att se om man hittar personen?Den är ju det viktigaste. Resten kan man ju bara släcka lampan för om det inte duger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ju bildgoogla kukbilden för att se om man hittar personen?Den är ju det viktigaste. Resten kan man ju bara släcka lampan för om det inte duger![]()
Som en del verkar gödsla runt med dom så......Man kan ju bildgoogla kukbilden för att se om man hittar personen?
Man kan ju googla profilbilden och då hittar man en på Fb. Då har man fullständigt namn och oftast ort, kanske tom arbetsplats om man har sånt offentligt. Min Fb är förvisso väldigt låst för ickevänner men bostadsort har jag för att skilja mig lite från de övriga 32 på fb med samma namn![]()
Gulliga fikakillen får se uppHar fått flera mail från trevliga mannen jag nämnde för nästan en vecka sedan nu (som hela tråden säkert glömt bort med tanke på vilket tempo andra har). Han skriver helt ok, verkar ha vettigt tänk kring mycket, vara nyfiken av sig och ser dessutom bra ut på de få bilder jag sett av honom. Tippar på att han bor 20 min resväg från mig, så OM jag vill träffas är det väldigt lätt ordnat, åtminstone från mitt håll. Vill jag? Jag kan ju inte låta bli att vara lite nyfiken på vad det är för person
![]()
Jag säger kör! Träffar du honom och han inte var något att ha så vet du det och slipper fundera på det, men det låter himla bra i dagslägetHar fått flera mail från trevliga mannen jag nämnde för nästan en vecka sedan nu (som hela tråden säkert glömt bort med tanke på vilket tempo andra har). Han skriver helt ok, verkar ha vettigt tänk kring mycket, vara nyfiken av sig och ser dessutom bra ut på de få bilder jag sett av honom. Tippar på att han bor 20 min resväg från mig, så OM jag vill träffas är det väldigt lätt ordnat, åtminstone från mitt håll. Vill jag? Jag kan ju inte låta bli att vara lite nyfiken på vad det är för person
![]()
Nu menade jag förstås att vara lite anonym på en dejtingsida och inte här.Anonym? nu kan du tanka Rme på måndag haha![]()
Tycker absolut att du kan testa!
Tror man kan ha en profil på Badoo också, och det är lite mer åt chatthållet. Åtminstone då jag varit medlem tidigare. Dock är det väl lite si och så med huruvida Badoo är en bra dejtingsida, kanske mer för folk som bara vill ligga?
Jag tror att du blandar ihop mina inlägg med typ... @Bison eller någonGulliga fikakillen får se upp![]()
Väldigt sant. Nu vet jag inte om han vill ses, men ju mer vi skriver desto mer låter det som om vi har liknande intressen osv och gillar att lära känna nya människor. Bara det att jag nu blir skeptisk pga det. För om något låter för bra för att vara sant, då lär det också vara det... och då börjar jag genast tänka att han är någon galen mördare eller åtminstone någon i stil med den man som Hemligast hamnat med, och sådana tänker jag undvika. (Han har inte visat några som helst tecken på att vara åt det hållet, men ja... det är just det att han framstår som vettig som får mig att leta fel)Jag säger kör! Träffar du honom och han inte var något att ha så vet du det och slipper fundera på det, men det låter himla bra i dagsläget![]()
Näää.....jag blandade ihop det med @MonaJag tror att du blandar ihop mina inlägg med typ... @Bison eller någonJag skulle aldrig hålla på med någon man som kunde beskrivas som gullig
Väldigt sant. Nu vet jag inte om han vill ses, men ju mer vi skriver desto mer låter det som om vi har liknande intressen osv och gillar att lära känna nya människor. Bara det att jag nu blir skeptisk pga det. För om något låter för bra för att vara sant, då lär det också vara det... och då börjar jag genast tänka att han är någon galen mördare eller åtminstone någon i stil med den man som Hemligast hamnat med, och sådana tänker jag undvika. (Han har inte visat några som helst tecken på att vara åt det hållet, men ja... det är just det att han framstår som vettig som får mig att leta fel)
Jag blandar ihop alla med alla känner jag, så det är lugnt för min delNäää.....jag blandade ihop det med @Mona![]()
Jag var väl full eller nåttJag blandar ihop alla med alla känner jag, så det är lugnt för min del![]()
Själv har jag väldigt svårt att se hur jag skulle kunna falla för någon efter bara en träff, så för mig är det självklart att det krävs fler träffarGhaaa vad svårt det här är!! Jag var på dejt med T idag. Första dejten sedan det tog slut med Mr Right.
T var trevlig och intressant, vi hade mycket gemensamt och många saker att prata om. Vi pratade lätt bort 4 timmar och det kändes lättsamt och avspänt (och då är detta verkligen inte någon favoritsysselsättning för mig). Men inget mer. Kändes som någon som jag gärna hade haft som vän. Men inte ett endaste litet pirr i magen.
Frågan är om det är för att exet fortfarande gnager i bakhuvudet (mycket frustration och irritation kvar) eller om det helt enkelt inte är min typ. Utseendemässigt inte någon som jag spontant skulle falla för.
Sen jämför jag förstås med känslan av hur det var när jag och exet träffades, han slog mig fullkomligt till marken i känsloexplosion, första gången vi sågs, jag har aldrig känt så innan. Nu vill jag inte riktigt nöja mig med något mindre...
Jag vet att detta har avhandlats innan, men hur ska jag tänka? Är det lönt att försöka ses igen? Eller är det bara att lägga ner?
Ghaaa vad svårt det här är!! Jag var på dejt med T idag. Första dejten sedan det tog slut med Mr Right.
T var trevlig och intressant, vi hade mycket gemensamt och många saker att prata om. Vi pratade lätt bort 4 timmar och det kändes lättsamt och avspänt (och då är detta verkligen inte någon favoritsysselsättning för mig). Men inget mer. Kändes som någon som jag gärna hade haft som vän. Men inte ett endaste litet pirr i magen.
Frågan är om det är för att exet fortfarande gnager i bakhuvudet (mycket frustration och irritation kvar) eller om det helt enkelt inte är min typ. Utseendemässigt inte någon som jag spontant skulle falla för.
Sen jämför jag förstås med känslan av hur det var när jag och exet träffades, han slog mig fullkomligt till marken i känsloexplosion, första gången vi sågs, jag har aldrig känt så innan. Nu vill jag inte riktigt nöja mig med något mindre...
Jag vet att detta har avhandlats innan, men hur ska jag tänka? Är det lönt att försöka ses igen? Eller är det bara att lägga ner?
Så berättade han att han ofta röker på.
Gärna dagligen.Och att ALLA hans vänner också röker.
![]()