Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att @Migo verkar ha svårt att förstå att män vet mer om henne än hon gör själv.
@Migo , du kanske skulle behövt kontakt med den där mannen som mailade mig en omskriven variant på min press, hur HAN tyckte jag borde skriva för att få hugg
Han häckade dock på Mötesplatsen.
Jag tog den siste som var nått å haDet vore nog ett bra sätt att uppnå ökad självkännedom.
HP är verkligen helt tomt på vettigt folk, så varför jag finns där vet jag inte.
Jag använder Badoo väldigt sporadiskt. Jag tror att vissa funktioner kostar pengar men man kommer långt med att inte betala nåt.Nu har jag börjat fundera på allvar om man ska regga sig på en sån däringa dejtingsida, kikade runt lite, men blir lite besviken när jag ser att de flesta kostar pengar om man vill kunna skicka/ta emot meddelande... finns det ens sidor som är gratis? Eller är det så att man ska rata gratis sidorna, för att där kan vem som helst vara?
Om så är fallet börjar jag snabbt inse att jag nog inte kommer ha råd att nätdejta, tycker 300kr i månaden är mycket när man inte har dom pengarna...
Jag har funderat på att ta mig en liten bit utan att betala, speciellt eftersom jag nu i början bara hade tänkt kolla intresset lite innan jag börjar leta seriöst typ. Testa vattnet lite så att säga.Jag använder Badoo väldigt sporadiskt. Jag tror att vissa funktioner kostar pengar men man kommer långt med att inte betala nåt.
HappyPancake (HP) är gratis.Nu har jag börjat fundera på allvar om man ska regga sig på en sån däringa dejtingsida, kikade runt lite, men blir lite besviken när jag ser att de flesta kostar pengar om man vill kunna skicka/ta emot meddelande... finns det ens sidor som är gratis? Eller är det så att man ska rata gratis sidorna, för att där kan vem som helst vara?
Om så är fallet börjar jag snabbt inse att jag nog inte kommer ha råd att nätdejta, tycker 300kr i månaden är mycket när man inte har dom pengarna...
Är det sidor ni kan rekommendera eller vilka sidor rekommenderar ni? *novis*HappyPancake (HP) är gratis.
Jag skulle aldrig betala för att internetdejta, vilket gör att jag inte förväntar mig att andra skall göra det hellerLäste nu att "dessutom tror jag att man framstår som mer seriös om man betalar för sitt medlemskap", så frågan är hur man ska göra.... vill ju testa vattnet men är inte helt hundra på att va 100% seriös just nu och då känner jag inte för att betala, men samtidigt vill jag vara seriös i framtiden... skit va svårt det här blev.
Någon som har erfarenhet av spraydate? Bra? Dålig?
Jag personligen gillade HP.Är det sidor ni kan rekommendera eller vilka sidor rekommenderar ni? *novis*
Ja, jag skulle vilja chatta mig fram men ändå ha lite som en profil, låter lite som HP kan va idé att spana in då.Jag personligen gillade HP.
Dels för att den var ganska noga utformad. Sen hade den ganska stor tillströmning på nya singlar mot betalsidorna efter som den var gratis. Träffade min sambo där
Jag provade HP, MP (Mötesplatsen som är betal) Reggade mig på Match.com men använde aldrig sidan. Räckte att surfa runt en stund för att inse att den inte var rätt för mig. Väldigt få reggade där mot HP och MP. Badoo var inte heller min grej. Tyckte det var många riktigt skumma typer där (då..kan ha varit en tillfällighet eller smaksak) Var aldrig aktiv där. Tinder var inget för mig som ville hålla mig anonym med mitt riktiga namn och bostadsort (bodde i liten by) för den breda massan.
Tror val av sida beror mycket på hur man vill ta kontakt. En del vill chatta sig fram. Andra vill ha mer en profil och skriva. Jag föredrog det sista som påminner mer om sms fast på datorn.
Man kan ju regga sig på lite olika och testa sig fram![]()
Tycker absolut att du kan testa!Ja, jag skulle vilja chatta mig fram men ändå ha lite som en profil, låter lite som HP kan va idé att spana in då.![]()
Ja, jag skulle vilja chatta mig fram men ändå ha lite som en profil, låter lite som HP kan va idé att spana in då.![]()
Är jag bara ute efter ligg så har jag en redan, så tror vi hoppar den sidan om det är mer åt det hållet. Läst lite om HP och det låter seriöst och bra. Lite nervöst, då jag inte riktigt vet vad jag söker eller hur jag ska presentera mig själv på ett bra sätt. Svårt detta.Tycker absolut att du kan testa!
Tror man kan ha en profil på Badoo också, och det är lite mer åt chatthållet. Åtminstone då jag varit medlem tidigare. Dock är det väl lite si och så med huruvida Badoo är en bra dejtingsida, kanske mer för folk som bara vill ligga?