Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev både sur och sårad på en och samma gång, fastän jag var rätt förberedd på att det var vad som skulle hända.

Vet att jag borde släppa det, men samtidigt så känner jag, det är ju så det känns just nu. Låt mig få sura ett tag så kommer det gå över. :mad:

Förstår dig så väl! Är så här snart tre veckor sedan jag blev "dumpad" fortfarande ledsen och undrar varför ingen vill ha mig typ... Och då var jag på väg att avsluta det två veckor tidigare. Så typiskt mig att vilja ha nån när den inte längre vill ha mig, för då är det "säkert" typ.... Låter som du är bättre på att hantera det än mig.
Jaja, dejt på söndag iaf :)

Sen hände ju en kul grej på jobbet idag :P

En av lastbilsbuden kom förbi och lämna ett paket.
Han har inte vart här på ett tag, men han är jättetrevlig och söt :p
Han snackar med mej i minst 5 min här på trappan ...
Väl när han har åkt undrar jag hur jag ska få tag i honom igen enklast...
Varvid jag kommer på att han aviserat paketet till den som skulle ha det...
Personen i fråga känner jag "väl" då han sitter typ bakom ryggen på mej..
Sonika ringer jag upp av anledningen (såklart :angel:) att jag undrar vart han vill ha sitt paket.
I förbifarten att "jo den där budkillen ringde ju dej :p kan jag få hans nummer" ... Så sagt å gjort fick jag det ;)
Och har nu smsat med honom hela eftermiddan :D (fast numer på hans privata lur såklart)
Klä dig som Lady In Red. Män tänder på sånt :up:

Förstår dig så väl! Är så här snart tre veckor sedan jag blev "dumpad" fortfarande ledsen och undrar varför ingen vill ha mig typ... Och då var jag på väg att avsluta det två veckor tidigare. Så typiskt mig att vilja ha nån när den inte längre vill ha mig, för då är det "säkert" typ.... Låter som du är bättre på att hantera det än mig.
Jaja, dejt på söndag iaf :)
Tack! Känns skönt att det inte bara låter som att jag överreagerar.
Jag är väl likadan, tyckte han var bra muppig även om jag gillade honom en del. Men när det är definitivt slut, så bara, why? WHY?

:p

Äh, gå ändå :D ska du kika på mässan (vill också!) så kan du slå två flugor i en smäll!
Jag funderar på att gå, det låter kul, men jag måste fundera på hur jag ska göra med hundarna i så fall, kan inte gärna lämna valpen hemma.. Hon kan sitta i bilen, men det kanske inte är helt lämpligt att ha dem i bil på en stor parkering där även om det är lagom temperatur (valpen sover annars bara i bilen,helt lugn med det).

Jag funderar på att gå, det låter kul, men jag måste fundera på hur jag ska göra med hundarna i så fall, kan inte gärna lämna valpen hemma.. Hon kan sitta i bilen, men det kanske inte är helt lämpligt att ha dem i bil på en stor parkering där även om det är lagom temperatur (valpen sover annars bara i bilen,helt lugn med det).

Det är väl superbra tat ha valpen att skylla på om dejten (som du ju inte ska gå på) är gräslig :laugh:

Det är väl superbra tat ha valpen att skylla på om dejten (som du ju inte ska gå på) är gräslig :laugh:
Hahah, du har rätt, det kanske är nu jag borde dejta som en tok! ;) (typ, @Bison -stil på allt!) Tycker bara det är så skönt nu ändå, för några månader sedan bröt jag kontakten med en energitjuv som jag lagt på tok för mycket tid på och det är trevligt att känna sig fri från män :p

Jag har gått ifrån mina principer och lämnat ut mitt nummer till en jag chattat med på tinder :nailbiting::eek: Vi har lite löst sagt att vi ska ses på fika i helgen...

Angående bilder, jag använder nog en del gamla bilder 1-2 år (hade bilder på hp som aldrig varit på fb så man inte kan bildgoogla..) men jag ser iofs typ samma ut, annars skulle jag skämmas om jag vägde 10-20 kg mer eller ännu mer nu än på bilden... Har dock själv varit på en sån dejt - riktigt snygg och vältränad på bild, 10-15 kg till i verkligheten :meh:

Alltså... bildgoogla pratar ni om. Hur sjutton görs det? :D
(Känner mig som en teknikokunnig pensionär trots att jag troligen är bland de yngre i det här forumet)

Tack! Känns skönt att det inte bara låter som att jag överreagerar.
Jag är väl likadan, tyckte han var bra muppig även om jag gillade honom en del. Men när det är definitivt slut, så bara, why? WHY?

:p

Fast till skillnad mot dig så tar jag ingen pause i dejtandet, jag snarare är ivrig(eller är jag desperat? ;)) att träffa nån?!? Känns långt att vänta till på söndag ;)
Har också blivit snabb med att svara på mail och kik, jag brukar alltid vara den lite avvaktande... Och har aldrig brytt mig speciellt mycket om den andra tar en dag på sig att besvara ett mail, nu blir jag frustrerad typ. Har visserligen väldigt mycket obokad tid just nu, så kan lätt skriva, men ja, personlighetsförvandlingen är lite skrämande faktiskt!
Tyvärr(?) så är kräsenheten på samma nivå som tidigare, så det räcker ju inte att gå på dejt med vem som helst...

Ska testa nästa gång jag sitter vid dator! (Med iPad går det visst inte att göra mer spännade än kopiera bild eller spara bild...)
Då sparar du bilden går in på google manuellt, nu vet jag inte hur det ser ut på padda men på dator finns Bilder i övre högra hörnet. Bara att klicka och ladda upp :D

Min presentation på HP:
"
Särbegåvad nörd med förkärlek till brittisk humor, etologi och psykologi. Ateist, feminist, klart vänster och står fast vid allas lika värde och rättigheter.

Driver eget företag som vallhundstränare och fårklippare, har varit egenföretagare sen tonåren och trivs ypperligt med det livet. Läser gärna och ser ofta en bra serie till middagen, men allra oftast står jag på ett fält med en visselpipa, mina vallhundar och en skock får.

Bor i det egenbyggda hemmet, i en fd lada på gården där jag växte upp. Trivs som bäst omgiven av djur och natur med alla möjligheter det ger i form av odling, djurhållning och fantastiska stjärnhimlar. Lever med 4 border collies, en flock ankor samt några får och hästar.

Söker nån att lära mig nått av eller göra kul saker med. Trivs med livet som det är, är inte speciellt romantiskt lagd och har konstaterat att det där med samlevnad inte är min grej. Däremot kan det ju vara trevligt att vara två och göra saker ibland - vandra, ha snöbollskrig, avnjuta seriemaraton eller bara snacka. Och alla förhållanden är väl seriösa, även om det "bara" handlar om vänskap? Den som lever får se vart livet leder."

Får detta mail:

"Tror du har många romantiska influenser inom dig !! Gäller bara locka fram dom bär man minst anar !! Ser många låvande saker inom dig fina tjej ! Kram !!"

FFS mänskligheten :banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 684
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka