Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Appropå dåliga dejter ...

hade över en från Tinder... Hade ändå fått se nytagna bilder... (ansiktsbilder)
In genom dörren kommer 150 kg senare... Alltså jag är verkligen urtypen av "blek å mager" så NEJ en överviktig typ är INTE min typ... Aja lovat mat, så vi satte oss å åt... Sen flytta han sej närmre å närmre i soffan tills han satt precis bredvid mej... När han skulle lägga upp armen bakom mej så sa jag bara "NEJ"
Han bara "va ?" Amen allvarligt vi har suttit hemma hos mej i en timme ca och jag har verkligen INTE gett en enda som helst liten min av att "jodå jag är intresserad av dej" Snarare TVÄRTOM !
Säger att det är rätt sent så han ska väl åka hemåt.
Han ser lite "besviken" ut men går hem...

Får ett sms... Jaha det där gick ju inte så jättebra, aja jag får fortsätta Swipa och du får ha ett bra liv.

Jag såg ut så här :eek: Killen har ju iaf självförtroende som en kung...

En annan som jag träffa för några veckor sen då han ändå bodde på vägen hem från jobbet..
Ingen kemi what so ever (dock inte ful, men inte min typ) .. Ursäktar mej tidigt å åker hem... Får på vägen hem sms med texten "jag trodde vi skulle hitta på nåt mer spännande, lite besviken"
Man bara VA ?? Räknar killar iskallt med sex "bara sådär" ??? Aldrig i livet ... O_o

Appropå dåliga dejter ...

hade över en från Tinder... Hade ändå fått se nytagna bilder... (ansiktsbilder)
In genom dörren kommer 150 kg senare... Alltså jag är verkligen urtypen av "blek å mager" så NEJ en överviktig typ är INTE min typ... Aja lovat mat, så vi satte oss å åt... Sen flytta han sej närmre å närmre i soffan tills han satt precis bredvid mej... När han skulle lägga upp armen bakom mej så sa jag bara "NEJ"
Han bara "va ?" Amen allvarligt vi har suttit hemma hos mej i en timme ca och jag har verkligen INTE gett en enda som helst liten min av att "jodå jag är intresserad av dej" Snarare TVÄRTOM !
Säger att det är rätt sent så han ska väl åka hemåt.
Han ser lite "besviken" ut men går hem...

Får ett sms... Jaha det där gick ju inte så jättebra, aja jag får fortsätta Swipa och du får ha ett bra liv.

Jag såg ut så här :eek: Killen har ju iaf självförtroende som en kung...

En annan som jag träffa för några veckor sen då han ändå bodde på vägen hem från jobbet..
Ingen kemi what so ever (dock inte ful, men inte min typ) .. Ursäktar mej tidigt å åker hem... Får på vägen hem sms med texten "jag trodde vi skulle hitta på nåt mer spännande, lite besviken"
Man bara VA ?? Räknar killar iskallt med sex "bara sådär" ??? Aldrig i livet ... O_o
Jisses!

Sen hände ju en kul grej på jobbet idag :P

En av lastbilsbuden kom förbi och lämna ett paket.
Han har inte vart här på ett tag, men han är jättetrevlig och söt :p
Han snackar med mej i minst 5 min här på trappan ...
Väl när han har åkt undrar jag hur jag ska få tag i honom igen enklast...
Varvid jag kommer på att han aviserat paketet till den som skulle ha det...
Personen i fråga känner jag "väl" då han sitter typ bakom ryggen på mej..
Sonika ringer jag upp av anledningen (såklart :angel:) att jag undrar vart han vill ha sitt paket.
I förbifarten att "jo den där budkillen ringde ju dej :p kan jag få hans nummer" ... Så sagt å gjort fick jag det ;)
Och har nu smsat med honom hela eftermiddan :D (fast numer på hans privata lur såklart)

På min front går det inte så bra!

Tror jag tar en paus från dejtandet ett litet tag, iaf till efter jul.

(Jul-) Musten gick ur mig så att säga (haha :().

Aja, pausar kontot, tar lite nya snyggbilder och så får vi se. Behöver få mig en självförtroende- boost av det rejäla slaget!

Hänger han kvar ännu?! Han fanns ju tom här på "min tid".
Coolt :p

Ja, han gör ju det! Vi hade semester tillsammans i somras också! Och vi träffas i stort sett varje vecka. Men vi är inte tillsammans... :grin:

Sånt där är ju lika urbota dumt som att ha en tio år för gammal profilbild. Ett mycket vanligt fenomen märkte jag. Brukade se om jag kunde hitta dom på fb och det var ju ett antal gånger karln såg betydligt rundare och tunnhårigare ut där :meh:

Mm, gamla bilder är verkligen ingen ovanlighet i nätdejting-världen. Förstår inte riktigt vitsen. Det är klart att man vill presentera sig från sin bästa sida. Men om man nu hade sin bästa sida för 20 år sen så är liksom vitsen med bilden borta ändå.

Dejtat en från HP två gånger och haft lite telefonkontakt. Men nä... Trevlig- visst, "rätt" intressen -visst.
Men orkar inte med någon som skickar sms och vill ha svar direkt. Som ex. hade jag inte mobilen på mig, så svarade inte på någon timme.. Det gav mig ett sms om att jag inte svarade.
+ en egentligen rätt oskyldig pik om att jag sagt:" att vi kunde ju höras i veckan. " Detta på grund av att jag inte ringt under veckan än.. men då har vi ändå haft sms-kontakt. Men jag har inte haft tid att prata en timme(!) i telefon någon kväll.:meh:

Alltså är jag inte tillräckligt intresserad. Eller är vi på helt olika plan på behov av kontakt såhär i början av dejtande. Orkar oavsett inte med karln längre. :grin:

Senast ändrad:
Hur
På min front går det inte så bra!

Tror jag tar en paus från dejtandet ett litet tag, iaf till efter jul.

(Jul-) Musten gick ur mig så att säga (haha :().

Aja, pausar kontot, tar lite nya snyggbilder och så får vi se. Behöver få mig en självförtroende- boost av det rejäla slaget!
Det gick inte så bra med den förra när ni pratade eller? :( Om du vill berätta alltså.

på så vis är Tinder bättre tycker jag.
Nu har jag inte Tinder längre, men vet från den korta tid jag hade det att jag inte tyckte det var så stor skillnad på hp bilderna? Så hur menar du att det är bättre? :)

(Borde kanske prova Tinder igen? Har nu en mobil som skulle kunna hantera appen...)

på så vis är Tinder bättre tycker jag.
Nu har jag inte Tinder längre, men vet från den korta tid jag hade det att jag inte tyckte det var så stor skillnad på hp bilderna? Så hur menar du att det är bättre? :)

(Borde kanske prova Tinder igen? Har nu en mobil som skulle kunna hantera appen...)

Att man använder sina profilbilder från fejan. Upplever att folk brukar vara rätt up to date där.

Hur

Det gick inte så bra med den förra när ni pratade eller? :( Om du vill berätta alltså.
Jag blev både sur och sårad på en och samma gång, fastän jag var rätt förberedd på att det var vad som skulle hända.

Vet att jag borde släppa det, men samtidigt så känner jag, det är ju så det känns just nu. Låt mig få sura ett tag så kommer det gå över. :mad:

Nu blir jag nog stryp av några här inne ;) För jag har en gammal bild :o Tror den är ca 3 år gammal :o Hamnar inte på bild nu för tiden

Att man använder sina profilbilder från fejan. Upplever att folk brukar vara rätt up to date där.
Ah okej.

Själv har jag en fem år gammal bild på facebook.... På hp är dom 2 veckor ;)

Kanske borde byta? Hur är det eg, måste man ha bilderna på sin facebook för att kunna använda dom på Tinder?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka