Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, nu måste jag få klaga lite: alla dessa jävla, förbannade bilder på solnedgångar, båtar, bilar, fjäll, hav och skog!! WTF!!?
Och inte en enda bild på personen i fråga!
Varför?? :mad:
Jag fattar inte heller. Man kan väl ändå be en kompis att fotografera när man poserar vid i solnedgången, vid båten, vid bilen, på fjället, vid havet eller i skogen, istället. Det gör det så mycket mer intressant. Bilder på olika citat är också... märkligt. Eller tecknade bilder som personen inte själv gjort, men tycker om. Jaha liksom?

Jag fattar inte heller. Man kan väl ändå be en kompis att fotografera när man poserar vid i solnedgången, vid båten, vid bilen, på fjället, vid havet eller i skogen, istället. Det gör det så mycket mer intressant. Bilder på olika citat är också... märkligt. Eller tecknade bilder som personen inte själv gjort, men tycker om. Jaha liksom?

Ska nog fylla min bildserie med smultron, för det tycker jag är gott.
:sneaky:

Du behöver varken skriva vart du bor eller hela din livshistoria.
Man kan ju googla profilbilden och då hittar man en på Fb. Då har man fullständigt namn och oftast ort, kanske tom arbetsplats om man har sånt offentligt. Min Fb är förvisso väldigt låst för ickevänner men bostadsort har jag för att skilja mig lite från de övriga 32 på fb med samma namn :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 974
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka