Nja, är nog mer inne på @Voff spår där att jag vill hålla mig lite anonym, bor också på liten ort....Har du fb tycker jag du ska köra på Tinder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, är nog mer inne på @Voff spår där att jag vill hålla mig lite anonym, bor också på liten ort....Har du fb tycker jag du ska köra på Tinder
Nja, är nog mer inne på @Voff spår där att jag vill hålla mig lite anonym, bor också på liten ort....
Nja, magkänslan är inte riktigt med mig där, så provar nog HP först, så får vi se.Du behöver varken skriva vart du bor eller hela din livshistoria.
Nja, magkänslan är inte riktigt med mig där, så provar nog HP först, så får vi se.
PM:ar dig min presentationÄr jag bara ute efter ligg så har jag en redan, så tror vi hoppar den sidan om det är mer åt det hållet. Läst lite om HP och det låter seriöst och bra. Lite nervöst, då jag inte riktigt vet vad jag söker eller hur jag ska presentera mig själv på ett bra sätt. Svårt detta.
Förvisso, men då måste man va relativt aktiv själv och titta in och jag är inte den som gillar folk utefter hur de presenterar sig eller hur de ser ut på bilder, snarare efter ett tag när man pratat med dom.Jag gillar att man bara kan få meddelanden av folk som man gillar själv
Innan du blockade borde du upplyst honom om tangenten mellan kommatecken och bindesträck. Den som skriver punkter......
Är nyfiken, vad har fb med tinder att göra?Har du fb tycker jag du ska köra på Tinder
Nä, nu måste jag få klaga lite: alla dessa jävla, förbannade bilder på solnedgångar, båtar, bilar, fjäll, hav och skog!! WTF!!?
Och inte en enda bild på personen i fråga!
Varför??![]()
Jag fattar inte heller. Man kan väl ändå be en kompis att fotografera när man poserar vid i solnedgången, vid båten, vid bilen, på fjället, vid havet eller i skogen, istället. Det gör det så mycket mer intressant. Bilder på olika citat är också... märkligt. Eller tecknade bilder som personen inte själv gjort, men tycker om. Jaha liksom?Nä, nu måste jag få klaga lite: alla dessa jävla, förbannade bilder på solnedgångar, båtar, bilar, fjäll, hav och skog!! WTF!!?
Varför??![]()
Man loggar in på tinder via sitt fb-kontoÄr nyfiken, vad har fb med tinder att göra?
För att han har cyklopöga, är smurfblå och 367 år gammalNä, nu måste jag få klaga lite: alla dessa jävla, förbannade bilder på solnedgångar, båtar, bilar, fjäll, hav och skog!! WTF!!?
Varför??![]()
För att han har cyklopöga, är smurfblå och 367 år gammal![]()
Jag fattar inte heller. Man kan väl ändå be en kompis att fotografera när man poserar vid i solnedgången, vid båten, vid bilen, på fjället, vid havet eller i skogen, istället. Det gör det så mycket mer intressant. Bilder på olika citat är också... märkligt. Eller tecknade bilder som personen inte själv gjort, men tycker om. Jaha liksom?
Mvh utbränd nätdejtare?Men tar man kontakt kanske man kan få se en bild på kuken om man har tur...![]()
Den är ju det viktigaste. Resten kan man ju bara släcka lampan för om det inte dugerMen tar man kontakt kanske man kan få se en bild på kuken om man har tur...![]()
Man kan ju googla profilbilden och då hittar man en på Fb. Då har man fullständigt namn och oftast ort, kanske tom arbetsplats om man har sånt offentligt. Min Fb är förvisso väldigt låst för ickevänner men bostadsort har jag för att skilja mig lite från de övriga 32 på fb med samma namnDu behöver varken skriva vart du bor eller hela din livshistoria.
Anonym? nu kan du tanka Rme på måndag hahaNja, är nog mer inne på @Voff spår där att jag vill hålla mig lite anonym, bor också på liten ort....