Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det står en etta på den gemensamma vännen på tinder så betyder det att ni har den vännen gemensam. Står det en tvåa betyder det att ni båda har vänner som är gemensamma vänner med den personen :) Kan inte förklara det tydligare för jag är lite trött :p
Aha okej! Jag rörde nog ihop det eftersom Tott skrev ngt om ex.. ;)

När det står en etta på den gemensamma vännen på tinder så betyder det att ni har den vännen gemensam. Står det en tvåa betyder det att ni båda har vänner som är gemensamma vänner med den personen :) Kan inte förklara det tydligare för jag är lite trött :p
Just så. Du förklarade bättre än vad jag kunde åstadkomma iaf

När man får den klassiska "är du empatisk"-frågan och jag lackar ur totalt och svarar i stil med att det är en orelevant fråga som inte ger någon som helst syn på den andra människan. För vem skulle svara att "nej jag är oempatisk".
Svaret tillbaka blev kort och gott att "uteblivet svar är också ett svar".

Jag gillar nätdejting.. Eller inte.

Jag förstår verkligen inte vad män tror att de ska få ut av att skriva Tjena snygging eller liknade och sedan varken ha presentation eller bild. ☹️
Har dessutom skrivit ingen bild = inget svar. Blir så himla less....

Det naturliga är att du svarar: oj vad jag blev Pilsk! Ses när, var och hur?

Alternativt: hej mannen i mitt liv! Jag inser att du är den jag kommer gifta mig med. Älskar verbala, känsliga män som läser av mig direkt! Jag tänkte ett midsommarbröllop på en brygga i skärgården. Vi bör matcha våra kläder, jag gillar småblommigt.
Ska vi ses innan så det inte blir nåt missförstånd? Kommer du i fel typ av blommigt flippar jag.
Jag tänkte vi ska bo nära mina föräldrar, och vill ha minst tre barn. Tiffany är ett fint namn!
Har redan beställt min klänning från Kina, på lördag pker vi till new york och shoppar ringar! Älskar dig innerligt!

Det naturliga är att du svarar: oj vad jag blev Pilsk! Ses när, var och hur?

Alternativt: hej mannen i mitt liv! Jag inser att du är den jag kommer gifta mig med. Älskar verbala, känsliga män som läser av mig direkt! Jag tänkte ett midsommarbröllop på en brygga i skärgården. Vi bör matcha våra kläder, jag gillar småblommigt.
Ska vi ses innan så det inte blir nåt missförstånd? Kommer du i fel typ av blommigt flippar jag.
Jag tänkte vi ska bo nära mina föräldrar, och vill ha minst tre barn. Tiffany är ett fint namn!
Har redan beställt min klänning från Kina, på lördag pker vi till new york och shoppar ringar! Älskar dig innerligt!

Ses innan?! Älskar man bara varandra innerligt kan man lösa det ändå.

När man får den klassiska "är du empatisk"-frågan och jag lackar ur totalt och svarar i stil med att det är en orelevant fråga som inte ger någon som helst syn på den andra människan. För vem skulle svara att "nej jag är oempatisk".

Men alltså, klassiska frågan "är du empatisk?"??? Har aldrig fått den frågan men du har alltså fått den av flertal? :confused:

Men alltså, klassiska frågan "är du empatisk?"??? Har aldrig fått den frågan men du har alltså fått den av flertal? :confused:

Jag har fått den flertalet gånger. Men sedan är jag också den personen i min umgängeskrets som brukar dra till mig mest skumma typer på dejtingsidorna. Så det är väl därför då!
Alla dras till mig av någon anledning :confused:

Jag har fått den flertalet gånger. Men sedan är jag också den personen i min umgängeskrets som brukar dra till mig mest skumma typer på dejtingsidorna. Så det är väl därför då!
Alla dras till mig av någon anledning :confused:
:DO_o:crazy:

Empatisk som Hannibal Lecter, raring. Ska du komma hit och äta lamm?

Nu bombar jag tråden...
Om man preliminärt bestämt ett datum om tre veckor för en dejt, men ju mer man skriver så känns det bara mer och mer nej. Det känns inte bra att träffa personen och det är en person där känslan redan innan finns att det kommer inte bli något. Är det en synd av avboka dejten då?

Jag tänkte att det var bra att göra det så snart som möjligt, men har nu tilldelats det ena efter det andra påhoppet om min person, hur hemsk jag är, ouppfostrad,opålitlig, att jag som normalintelligent och myndig borde förstå bättre.
Om min opålitlighet och att jag nu ges chansen att förbättra mig som en vuxen människa (alltså ångra mig och träffa personen på dejt ändå). Söka hjälp för att kunna bete mig bättre. Avlutades nu med att det är tråkigt att behöva uppfostra vuxna människor.

Jag vill uppriktigt veta hur jag ska bete mig i framtiden, preliminärt bokad dejt gäller även om det inte känns bra?

Nu bombar jag tråden...
Om man preliminärt bestämt ett datum om tre veckor för en dejt, men ju mer man skriver så känns det bara mer och mer nej. Det känns inte bra att träffa personen och det är en person där känslan redan innan finns att det kommer inte bli något. Är det en synd av avboka dejten då?

Jag tänkte att det var bra att göra det så snart som möjligt, men har nu tilldelats det ena efter det andra påhoppet om min person, hur hemsk jag är, ouppfostrad,opålitlig, att jag som normalintelligent och myndig borde förstå bättre.
Om min opålitlighet och att jag nu ges chansen att förbättra mig som en vuxen människa (alltså ångra mig och träffa personen på dejt ändå). Söka hjälp för att kunna bete mig bättre. Avlutades nu med att det är tråkigt att behöva uppfostra vuxna människor.

Jag vill uppriktigt veta hur jag ska bete mig i framtiden, preliminärt bokad dejt gäller även om det inte känns bra?
Nej oj nej! Självklart får en boka av om det inte känns rätt. Då är det ju som ändå ingen vits att ses? För det kommer ju knappast gå vidare till att bli något om det inte ens känns rätt till dejt ett.

Tror du är alldeles för snäll och har alldeles för lätt att få dåligt samvete :) om personen reagerade så starkt visar det ju bara att du hade rätt, och alltså bör lita på din magkänsla.

Nu bombar jag tråden...

Tacka din lyckliga stjärna för att du avbokade.
Kan man inte hantera att en främling ställer in en dejt är man ju inget lämpligt partnermaterial.
Ska han gräva ner dig i skogen om du gör slut?
Blocka och var glad.

Nu bombar jag tråden...

Klart man får avboka! Lita på din magkänsla!

:eek:

Jag känner spontant att om jag någonsin börjar internetdejta ska jag ta för vana att avboka alla dejter innan jag återbokar dem igen och träffar människan. Herregud var glad att du kom undan.

Ha inte dåligt samvete. Lyssna på din magkänsla i framtiden också, den ledde dig verkligen rätt.

Jag tackar min lyckliga stjärna att jag kom lindrigt undan. Inte en person jag vill ha i min vardag.
Vet inte hur mycket jag vågar skriva här, men jag kan erkänna att jag är lite orolig faktiskt.
Är inte vidare sugen på att fortsätta nätdejta, känner mest för att stänga ner alla konton och leva ensam med mina djur.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX