Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och precis när man tror man äntligen "törs tro"... Ja då dimper detta ner

Hej! Det har dykt upp en grej som komplicerar saker och ting. Mitt ex var förbi igår och vi är eventuellt på gång igen, men inget är hugget i sten. Har inte berättat om dig än, men måste avvakta med att ses tillsvidare.

Så ... De va inget... Jag är nog singel ändå... :cry:

"....men om det inte funkar med exet igen så hör jag av mig."

Hej! Det har dykt upp en grej som komplicerar saker och ting. Mitt ex var förbi igår och vi är eventuellt på gång igen, men inget är hugget i sten. Har inte berättat om dig än, men måste avvakta med att ses tillsvidare.

Vad trist :(
Men tydligen inget för dig! Du är värd bättre. Tur du fick bli varse om det tidigt.

Jag har fått vårkänslor och har kikat runt lite på två dejtingsidor igen. Happy Pancake här i Norge verkar ganska dött! Kände igen flera människor sedan sist jag var inne för något år sedan! Och det verkar inte finnas så många medlemmar. (Oproportionerligt många svenskar dessutom) Vilket ju kan tyda på att den är relativt okänd för norrmän.

Funderar på att ta någon månad eller tre på sukker, som är en sida med mer liv, men det kostar därefter, och jag är inte superpepp på att hantera knäppgökarna som också finns där.

Jag har anmält mig på lite gruppaktiviteter med turistföreningen, det kan ju vara bra för att lära känna nytt folk i stan tänker jag, och så håller jag koll på "meet up" och har gått med i ett par aktivitetsgrupper där, som förhoppningsvis hittar på något som känns lockande att hänga på!

Vilket jäkla sätt alltså. Och vad tror han, att du bara snällt ska sitta och vänta på honom tills han vet om det blev något eller inte?! :banghead::grin:

Men som andra skrivit, tur att en del visar sig från sin sämre sida tidigt. Hoppas du snart träffar någon vettig :)

Vilket jäkla sätt alltså. Och vad tror han, att du bara snällt ska sitta och vänta på honom tills han vet om det blev något eller inte?! :banghead::grin:

Vissa män tror så, på riktigt! Jag träffade förut en man som efter ett tag kom fram till att jag var tråkig och inte hans typ, meen han hade ju inte träffat så många tjejer, så han tänkte att han kunde dejta runt ett tag och se om han hittade någon bättre, om han inte gjorde det så kunde han fortsätta träffa mig. (och han försökte inte ens uttrycka det med finare ord). :grin: TROTS det så påstod han sig bli otroligt ledsen när jag inte ville se honom igen... Han kanske skulle tänkt på det lite tidigare då?

Vissa män tror så, på riktigt! Jag träffade förut en man som efter ett tag kom fram till att jag var tråkig och inte hans typ, meen han hade ju inte träffat så många tjejer, så han tänkte att han kunde dejta runt ett tag och se om han hittade någon bättre, om han inte gjorde det så kunde han fortsätta träffa mig. (och han försökte inte ens uttrycka det med finare ord). :grin: TROTS det så påstod han sig bli otroligt ledsen när jag inte ville se honom igen... Han kanske skulle tänkt på det lite tidigare då?
:eek::rage::arghh::banghead:
Folk är inte så lite fräcka alltså! Men bra att han var ärlig i alla fall så att du enkelt kunde skippa honom.

Usch vad tråkigt! ...och vilken tråkig stil! Inte kul att bara vara en "reservplan" - ett andrahandsval :( Försök att inte bli och vänta på honom!!

Har ni märkt att Mötesplatsen har gratishelg nu i helgen. Har kollat lite runt där, men hittar inget intressant alls :wtf:

Jag hade nog faktiskt givit igen där. "Vad skönt att höra, för jag har känt att du inte riktigt är min typ. Utseendemässigt saknas det ju en del, alltså. Men eftersom jag inte har någon snyggare just nu, så tänkte jag vi kunde umgås sålänge, vi behöver ju inte gå ut och visa oss tillsammans, om jag säger så. Men nu har du tagit beslutet åt mig, jätteskönt"

Jag hade nog faktiskt givit igen där. "Vad skönt att höra, för jag har känt att du inte riktigt är min typ. Utseendemässigt saknas det ju en del, alltså. Men eftersom jag inte har någon snyggare just nu, så tänkte jag vi kunde umgås sålänge, vi behöver ju inte gå ut och visa oss tillsammans, om jag säger så. Men nu har du tagit beslutet åt mig, jätteskönt"
Hahaha, åh, om jag någon gång har oturen att träffa en till sådan idiot så hoppas jag att jag lyckas svara något sådant :D
Nu sa den här mannen det när vi höll på och tjafsade om.. ja jag minns inte vad, jag hade redan tänkt att vi borde sluta umgås, så ja, det blev ju ett lätt beslut helt plötsligt. Det var väldigt skönt att slippa honom.

Varför sänka sig till den nivån? :confused:

Varför sänka sig till den nivån? :confused:
Jag tycker man kan sänka sig till vilken nivå man vill faktiskt. Däremot tror jag att få lyckas få ur sig en sån kommentar på ett så pass övertygande sätt att det inte kommer fram bara som helt uppenbart att man är sur och vill säga nåt elakt tillbaka.

Jag tycker man kan sänka sig till vilken nivå man vill faktiskt. Däremot tror jag att få lyckas få ur sig en sån kommentar på ett så pass övertygande sätt att det inte kommer fram bara som helt uppenbart att man är sur och vill säga nåt elakt tillbaka.
Klart man får! Undrade bara varför man ska göra det? Förslaget låter bara bittert i mina öron, och bitterhet vinner man sällan någonting på.

Klart man får! Undrade bara varför man ska göra det? Förslaget låter bara bittert i mina öron, och bitterhet vinner man sällan någonting på.
Jag tror inte det behöver vara av bitterhet.
Men jag tycker man har rätt att säga att den andra personen inte betett sig schysst och markera.

Men jag tycker man har rätt att säga att den andra personen inte betett sig schysst och markera.
Det håller jag med om att man kan göra - säga vad man tycker, alltså. Reagerade bara på det föreslagna svaret som jag inte alls tycker är bra, om @corzette vill lämna kontakten med egen heder i behåll. Sakligt och ärligt är bäst, tycker jag!

Nu har ju ingen vänt sig emot att säga till nån att den inte beter sig schysst utan vänt sig mot att dra till med att den andra inte är snygg nog etc.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka