Men tänk vilka möjligheter! Varje gång någon skickar en kuk-bild så har du något att svara medJag hade varit grymt imponerad av mig själv om jag hade lyckats med att ta ett sådant foto. Grymt imponerad och samtidigt en smula rädd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk vilka möjligheter! Varje gång någon skickar en kuk-bild så har du något att svara medJag hade varit grymt imponerad av mig själv om jag hade lyckats med att ta ett sådant foto. Grymt imponerad och samtidigt en smula rädd.
Men tänk vilka möjligheter! Varje gång någon skickar en kuk-bild så har du något att svara med![]()
Blockering nästa.Å herregud, råkade ut från en galen människa på Facebook från en grupp jag med i. Personen verkade kräva svar omgående på sina meddelanden, direkt efter jag läst. Jag förklarade att jag inte har kontakt med någon varje dag och att han får lugna ner sig lite, och får detta till svar:
"Jag ställde ju en fråga till dig igår kväll och du läste den. Då svarar man väl också. Är det intensivt att svara på en fråga?
Vad har du varit med om för jävla trauma egentligen?
Aldrig varit med om någon mer lättirriterad och självcentrerad människa.
Dig lägger jag inte en sekund på mer. Otrevliga människa!"
Och nyss kom ett "försvinn psykfall".
Jag vet inte om det är jag som är den lättirriterade, självcentrerade och otrevliga här?![]()
Särskilt som det inte är en dejtinggrupp.... Jodå, han är blockerad.Blockering nästa.
Jisses, finns många som läser men inte svarar förrän långt senare. Själv förväntar jag mig inte svar på direkten, i så fall får jag ringa.
Finns faktiskt viktigare saker än att hänga online 24/7.. tror nog det är rätt bra att du verkar slippa den där typen, inget att ha alls. Tur det visar sig tidigt, men tråkigt att råka ut för.
Ni har även setts kvällstid och med alkohol inblandat?Jupp!
Btw - fruktansvärt skum dude du stötte på! Vad är HANS jävla trauma?![]()
Orka sådana typer. Själv är jag glad att jag har min PM box på facebook filtrerad, så jag måste godkänna det som kommer utifrån (aka de som inte är mina vänner på fb).Särskilt som det inte är en dejtinggrupp.... Jodå, han är blockerad.
Ingen skickar väl sina privata kukbilder till random tjejer, det är ju naturligtvis bara de offentliga som går den vägen.(och så konstigt det blir om man betänker att somliga skickar kukbilder till random girls)
Finns säkert någon som går igång på sådant, finns ju nötter till allt sägs det.. tyvärr får man väl lov att säga i detta fall..Ingen skickar väl sina privata kukbilder till random tjejer, det är ju naturligtvis bara de offentliga som går den vägen.
Ni har även setts kvällstid och med alkohol inblandat?
" Det gör du rätt i, det är väl hög tid för din ålder ".Fick just ett mail på HP från en man långt utanför vad jag letar efter åldersmässigt. Det enda han skrev " ...nu ska jag gå och sova."
Haha.Apropå sextalk med främlingar har jag ett ganska roligt exempel från när jag hängde på Badoo. Det var en snubbe som började prata med mig och när det kom fram att jag hade ett barn var väldigt intensiv i sina påpekanden om att jag SJÄLVKLART skulle skaffa nummer två snart (även efter att jag konstaterat att det är ett medvetet beslut att ha ett barn och att jag inte vill ha fler).
Han: Du kommer att ändra dig! Snart kommer tvåan!
Jag: Nä, det är ingen risk. Jag har spiral.
Han: Oj ...
Jag: Vadå?
Han: Jag tycker inte att man pratar om sådana saker med folk man inte känner. Det är något man tar när man är i ett förhållande.
Jag: (fattar inte) Va?
Han: Att du har spiral. Det är ju privat.
Vi konstaterade ganska snabbt att vi nog hade ganska olika världsbilder![]()
Handlar det inte snarare att för många (män) är detta inte något vardagligt och då är det pinsamt och privat?
Så att dagligen bli påmind vilket preventivmedel man använder genom att tex ta ett piller är något män gör?Skulle jag generalisera så här om kvinnor, skulle jag brutalt få erfara att kvinnor är individer.
Samma sak gäller här; individen tyckte det var pinsamt.
OkMin erfarenhet är att det är rätt individuellt om folk blir generade, eller inte.
Min erfarenhet är att de flesta män jag träffat blir lite generade vid prat om mens, tamponger, preventivmedel
Vuxna män då.
För att fortsätta lite på OT:
Finns det verkligen killar över 18 som tycker det är jobbigt att prata om mens, tamponger och preventivmedel med den de dejtar? Gud om jag skulle träffa någon sådan hade jag förmodligen löpt verbalt amok. Och blivit lite avtänd, för att vara helt ärlig.