Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men utan att veta dina sexuella preferenser så kanske en väg kan vara att bara säga vad du inte är ute efter? Känna av läget lite?

Jag har mailat med några karlar som rätt tidigt talat om att de har vissa preferenser, jag ser inget konstigt med det. Har en preferenser som kanske inte är det som "alla" går igång på så är det ju viktigt, för båda inblandade, att det kommer fram innan det är aktuellt tänker jag.
Nja, det är enklast att vara rak med vad det gäller för preferenser. Nåja inte i detalj då kanske men det huvudsakliga som inte går att tumma på. Egentligen ser jag inget som helst konstigt i det men jag vet inte, är väl smått skadad av den bild jag får av snubbar som är allmänt "öh, knulla?!" typ :cautious: Nåja, det och att somliga jag har tagit upp det med har gått från att se mig som en potentiell partner till ett ligg, vilket liksom är helt ointressant. Vilket iofs är en fördel när det syns före träff, men iaf. Senaste jag tog upp det med visade sig vara ett jävla psycho med seriösa våldtäktsvibbar, rätt sjukt glad att jag tog upp det före träff med honom kan jag ju säga :nailbiting:

Äh sammanfattningsvis ser jag det inte som något konstigt alls egentligen och jag ska ta upp det när jag behagar logga in igen, men det tar emot att behöva ta upp det när snubben ifråga mycket väl kan ha rakt motsatta preferenser eller rentav tycka att man är något psycho.

Nja, det är enklast att vara rak med vad det gäller för preferenser. Nåja inte i detalj då kanske men det huvudsakliga som inte går att tumma på. Egentligen ser jag inget som helst konstigt i det men jag vet inte, är väl smått skadad av den bild jag får av snubbar som är allmänt "öh, knulla?!" typ :cautious: Nåja, det och att somliga jag har tagit upp det med har gått från att se mig som en potentiell partner till ett ligg, vilket liksom är helt ointressant. Vilket iofs är en fördel när det syns före träff, men iaf. Senaste jag tog upp det med visade sig vara ett jävla psycho med seriösa våldtäktsvibbar, rätt sjukt glad att jag tog upp det före träff med honom kan jag ju säga :nailbiting:

Äh sammanfattningsvis ser jag det inte som något konstigt alls egentligen och jag ska ta upp det när jag behagar logga in igen, men det tar emot att behöva ta upp det när snubben ifråga mycket väl kan ha rakt motsatta preferenser eller rentav tycka att man är något psycho.

Men du ser...då har du ju egentligen bara positiva erfarenheter av att ta upp det :) för även om det är tråkigt när såna en trott var något bra sorterar ut sig själva så är det ju ändå bra att de gör det i tid liksom.

Men du ser...då har du ju egentligen bara positiva erfarenheter av att ta upp det :) för även om det är tråkigt när såna en trott var något bra sorterar ut sig själva så är det ju ändå bra att de gör det i tid liksom.
Ja absolut, har aldrig haft några problem med det. Det är bara en sån jävla pain in the ass liksom :p

Jaha... Alltså, det här är ju löjligt. Nu har jag träffat samma snubbe ett flertal tillfällen - men jag får väldigt dålig respons på eventuellt steg till någon form av intimitet vilket är så störigt. Antingen har jag tappat min mojo totalt eller så har han inte dejttankar som "anledning" att ses utan bara är trevlig :cautious:

Å herregud, råkade ut från en galen människa på Facebook från en grupp jag med i. Personen verkade kräva svar omgående på sina meddelanden, direkt efter jag läst. Jag förklarade att jag inte har kontakt med någon varje dag och att han får lugna ner sig lite, och får detta till svar:

"Jag ställde ju en fråga till dig igår kväll och du läste den. Då svarar man väl också. Är det intensivt att svara på en fråga?
Vad har du varit med om för jävla trauma egentligen?
Aldrig varit med om någon mer lättirriterad och självcentrerad människa.
Dig lägger jag inte en sekund på mer. Otrevliga människa!"

Och nyss kom ett "försvinn psykfall".

Jag vet inte om det är jag som är den lättirriterade, självcentrerade och otrevliga här? :confused:

Jaha... Alltså, det här är ju löjligt. Nu har jag träffat samma snubbe ett flertal tillfällen - men jag får väldigt dålig respons på eventuellt steg till någon form av intimitet vilket är så störigt. Antingen har jag tappat min mojo totalt eller så har han inte dejttankar som "anledning" att ses utan bara är trevlig :cautious:
Frukostkillen?

Å herregud, råkade ut från en galen människa på Facebook från en grupp jag med i. Personen verkade kräva svar omgående på sina meddelanden, direkt efter jag läst. Jag förklarade att jag inte har kontakt med någon varje dag och att han får lugna ner sig lite, och får detta till svar:

"Jag ställde ju en fråga till dig igår kväll och du läste den. Då svarar man väl också. Är det intensivt att svara på en fråga?

Jag vet inte om det är jag som är den lättirriterade, självcentrerade och otrevliga här? :confused:
Men jösses...

Öh... Va? Knepig typ! :wtf:

Apropå sextalk med främlingar har jag ett ganska roligt exempel från när jag hängde på Badoo. Det var en snubbe som började prata med mig och när det kom fram att jag hade ett barn var väldigt intensiv i sina påpekanden om att jag SJÄLVKLART skulle skaffa nummer två snart (även efter att jag konstaterat att det är ett medvetet beslut att ha ett barn och att jag inte vill ha fler).

Han: Du kommer att ändra dig! Snart kommer tvåan!
Jag: Nä, det är ingen risk. Jag har spiral.
Han: Oj ...
Jag: Vadå?
Han: Jag tycker inte att man pratar om sådana saker med folk man inte känner. Det är något man tar när man är i ett förhållande.
Jag: (fattar inte) Va?
Han: Att du har spiral. Det är ju privat.

Vi konstaterade ganska snabbt att vi nog hade ganska olika världsbilder ;)

Men oj...weirdo :eek:

Apropå sextalk med främlingar har jag ett ganska roligt exempel från när jag hängde på Badoo. Det var en snubbe som började prata med mig och när det kom fram att jag hade ett barn var väldigt intensiv i sina påpekanden om att jag SJÄLVKLART skulle skaffa nummer två snart (även efter att jag konstaterat att det är ett medvetet beslut att ha ett barn och att jag inte vill ha fler).

Han: Jag tycker inte att man pratar om sådana saker med folk man inte känner. Det är något man tar när man är i ett förhållande.

Men det är ok att pracka på andra som en inte känner att de såklart måste ha ett normativt antal barn :up:

@gul_zebra Angående sexbiten brukar jag tänka att det är ett bra sätt att skilja agnarna från vetet. Jag är inte intresserad av personer som inte kan diskutera sex på ett normalt sätt. Brukar tänka att de hade ju ändå inte passat så bra med mig :D
Ja jag kan bara hålla med egentligen. Men ändå liksom :p
Nu slapp jag dock, for now iaf, såvida inte nån av oss hittar någon annan innan så lär det ju tas upp förr eller senare. Hade jag faktiskt läst meddelandet direkt istället för att jaga upp mig över vad som egentligen är en skitsak så hade jag sett att han bara frågat om mitt namn :rofl:

Haha men vad i helvete! :rofl:

Det är en sak jag kan diskutera vid lunchbordet på jobbet, om folk nu pratar och diskuterar runt preventivmedel... Inte alls privat, enligt mig. Wow, underlig snubbe.

(och så konstigt det blir om man betänker att somliga skickar kukbilder till random girls)

Det är en sak jag kan diskutera vid lunchbordet på jobbet, om folk nu pratar och diskuterar runt preventivmedel... Inte alls privat, enligt mig. Wow, underlig snubbe.

(och så konstigt det blir om man betänker att somliga skickar kukbilder till random girls)
Det tycker jag också! Jag hade liksom inte ens reflekterat över att det skulle kunna ses som privat, haha. Åtminstone inte av en part som inte använder det själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka