Fast det kanske du borde? Tog någon reda på mer än den vanliga googlestalkingen om mig skulle jag fimpa honom rätt bryskt.
Jo men det har gjort.
Sen är det möjligt att han står utanför min dörr en dag ändå. Men den dagen den sorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det kanske du borde? Tog någon reda på mer än den vanliga googlestalkingen om mig skulle jag fimpa honom rätt bryskt.
Svarar själv. Nä! Kollade lite på hans sida och han är inte intressant!Är tveksam... Hur skulle ni göra?
Fick ett meddelande av en som skrev till mig i november. Då brände han sina chanser med att efter 2 korta meddelanden fram och tillbaka skriva "Vart tog du vägen?" efter att jag inte svarat på ett av hans meddelanden (som inte ens innehöll en fråga) på 10 minuterDär tackade jag för mig. ...men nu vill han ha kontakt igen och skriver att han tyvärr var lite ivrig.
Det lutar åt att inte ge honom flera chanser.
Hur skulle ni göra?
Hehe... Jag fick pm häromdagen av, eh, let's call it ett gammalt ragg som blev, trodde jag då, en kompis. Han slutade dock vilja ses när jag inte ville ligga längre och efter ett tag var jag helt plötsligt bortplockad på Skype, Facebook osv. Nu föreslog han iaf att vi kunde hitta på nåt igen. Frågade varför vi skulle hitta på något nu när han trots allt bröt kontakten med mig förut och fick till svar typ "sant, sett deadpool?"(vilket jag givetvis har och omg helt fantastisk film
). Jag kunde iaf inte låta bli utan frågade varför han bröt kontakten och fick till svar att han fick kontakt med ett ex och fick kapa kontakten med intressenter för att ha en chans. Höll visst ett år innan han dumpades på nytt.
Karma ftw. Douche möter douche
Annars ska jag iväg på en fika på måndag. Inte en dejt, men lite social interaktion med en likasinnad så att säga. Ska bli skitläskigt, intressant, och förhoppningsvis även trevligt![]()
Vill bara meddela att forumets Moviestar-cutie förmodligen har sitt på det torra inom en snar framtid:
Sån Engelska är en fet diss av mig, skriv ordentligt om de ska ens attrahera mig typ.Vill bara meddela att forumets Moviestar-cutie förmodligen har sitt på det torra inom en snar framtid:
![]()
Eh, det är ju ett spam-mailSån Engelska är en fet diss av mig, skriv ordentligt om de ska ens attrahera mig typ.![]()
Jag blir knäpp på meddelanden utan vare sig punkt, utropstecken, frågetecken eller liknande.
Fick nyss ett "hej allt bra", och i min värld är det snarare en lägesrapport från hans sida snarare än en fråga.
(jag var bara tvungen att få beklaga mig lite)![]()
Skönt att det inte bara är jag!Åh, verkligen! Jag får alltid lust att skriva tillbaka typ "jaha vad bra" på sånt, eller som du säger "tack för lägesrapporten, då vet jag"
Eller när man får ett "hej" och inget annat från en utan vare sig bild eller presentation...Skönt att det inte bara är jag!
Grattis på födelsedagen btw!![]()
Finns sådana som skriver så också, fast det inte är spam...Eh, det är ju ett spam-mail![]()
Och så stör jag mig just nu på att flera skriver till mig med någon öppningsreplik om mitt utseende, och så har de ingen bild själva, alternativt låsta bilder (som de inte har öppnat för mig). Uppenbarligen är utseendet viktigt för dem, borde de då inte ge mig samma chans att bedöma deras?