Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jag skaffade en app där man kan typ prata med folk, hitta vänner och/eller dejta. Dvs man kan fylla i om man bara letar efter folk att prata med.

Det finns så jävligt många äckliga människor där ute.

Är tveksam... Hur skulle ni göra?
Fick ett meddelande av en som skrev till mig i november. Då brände han sina chanser med att efter 2 korta meddelanden fram och tillbaka skriva "Vart tog du vägen?" efter att jag inte svarat på ett av hans meddelanden (som inte ens innehöll en fråga) på 10 minuter :nailbiting: Där tackade jag för mig. ...men nu vill han ha kontakt igen och skriver att han tyvärr var lite ivrig.
Det lutar åt att inte ge honom flera chanser.
Hur skulle ni göra?

Är tveksam... Hur skulle ni göra?
Fick ett meddelande av en som skrev till mig i november. Då brände han sina chanser med att efter 2 korta meddelanden fram och tillbaka skriva "Vart tog du vägen?" efter att jag inte svarat på ett av hans meddelanden (som inte ens innehöll en fråga) på 10 minuter :nailbiting: Där tackade jag för mig. ...men nu vill han ha kontakt igen och skriver att han tyvärr var lite ivrig.
Det lutar åt att inte ge honom flera chanser.
Hur skulle ni göra?
Svarar själv. Nä! Kollade lite på hans sida och han är inte intressant!

Hehe... Jag fick pm häromdagen av, eh, let's call it ett gammalt ragg som blev, trodde jag då, en kompis. Han slutade dock vilja ses när jag inte ville ligga längre och efter ett tag var jag helt plötsligt bortplockad på Skype, Facebook osv. Nu föreslog han iaf att vi kunde hitta på nåt igen. Frågade varför vi skulle hitta på något nu när han trots allt bröt kontakten med mig förut och fick till svar typ "sant, sett deadpool?" :banghead: (vilket jag givetvis har och omg helt fantastisk film :heart). Jag kunde iaf inte låta bli utan frågade varför han bröt kontakten och fick till svar att han fick kontakt med ett ex och fick kapa kontakten med intressenter för att ha en chans. Höll visst ett år innan han dumpades på nytt.
Karma ftw. Douche möter douche :angel:

Annars ska jag iväg på en fika på måndag. Inte en dejt, men lite social interaktion med en likasinnad så att säga. Ska bli skitläskigt, intressant, och förhoppningsvis även trevligt :D

Det blev tyst från douchen... Tills igår.
Han: Hej du jag tänkte, om du har tråkigt och känner dig ensam, skulle du vilja ses igen? kolla på film eller serie eller nåt här? Var ju rätt trevligt att sitta och mysa i soffan och så.^^
Jag: Men what, varför skulle jag vilja det? Lite självrespekt har jag faktiskt O.o
Han: Glöm det, var en tanke bara. Hittat nån ny intressant att prata med?

Alltså, det är nånting så jäkla tillfredsställande i när en douche som behandlat en som smuts under skorna i stort sett kommer krypande såhär :angel: Märks ju att han inte är mycket bättre nu heller i att han skriver just "här" - vi var alltid hos honom pga hans allergi mot råttmaten men när råttorna rök var han "för slö" för att åka till mig så jag fick åka till honom. Tog 40-60 minuter med buss med byten och skit - han däremot körde på en sisådär 5 minuter. Men nä, han var ju för slö, och är det tydligen än :meh:

On another note, den där fikan med den likasinnade däremot fick skjutas upp och togs igår. Var trevligt, väldigt awkward och jag gav definitivt världens sämsta intryck :o Men annars trevligt! Så personligen hoppas jag på en mindre awkward repris, får se om karln vill ses igen eller om jag skrämde bort honom :p

Vill bara meddela att forumets Moviestar-cutie förmodligen har sitt på det torra inom en snar framtid:

delete.jpg

Jag blir knäpp på meddelanden utan vare sig punkt, utropstecken, frågetecken eller liknande.
Fick nyss ett "hej allt bra", och i min värld är det snarare en lägesrapport från hans sida snarare än en fråga.
(jag var bara tvungen att få beklaga mig lite) :)

Jag blir knäpp på meddelanden utan vare sig punkt, utropstecken, frågetecken eller liknande.
Fick nyss ett "hej allt bra", och i min värld är det snarare en lägesrapport från hans sida snarare än en fråga.
(jag var bara tvungen att få beklaga mig lite) :)

Åh, verkligen! Jag får alltid lust att skriva tillbaka typ "jaha vad bra" på sånt, eller som du säger "tack för lägesrapporten, då vet jag"

Inser att det går att utläsa rätt mycket från folks profiler utifrån vad de inte fyller i. Som t.ex. om civilstånd är oifyllt = personen är faktiskt inte singel, tobak är inte ifyllt = personen är med stor sannolikhet rökare etc.

För övrigt har jag en intressant dejt inbokad om två veckor :) (jag är inte barnledig förrän då).

Och så stör jag mig just nu på att flera skriver till mig med någon öppningsreplik om mitt utseende, och så har de ingen bild själva, alternativt låsta bilder (som de inte har öppnat för mig). Uppenbarligen är utseendet viktigt för dem, borde de då inte ge mig samma chans att bedöma deras?

Öppnade upp mitt HP-konto igen efter att ha haft det pausat i fem månader och blev väldigt besviken över att se i stort sett precis samma män nu som då.

Och så stör jag mig just nu på att flera skriver till mig med någon öppningsreplik om mitt utseende, och så har de ingen bild själva, alternativt låsta bilder (som de inte har öppnat för mig). Uppenbarligen är utseendet viktigt för dem, borde de då inte ge mig samma chans att bedöma deras?

Sånt stör jag mig oxå på...

Är det någon som har provat på någon av siterna som det beskrivs som de har fler "akademiker" på? Är lite less på t.ex. HP och Mötesplatsen. Kilarna skriver bara hej och inte så mycket mer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka