Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hen menade nog snarast att hade personen inte varit rökare hade han ju inte fått ett nej och därför inte, så snabbt, visat att han är en genomotrevlig person.
@Gnist
Ja, exakt så menade jag :) Så nej jag tycker inte rökare är idioter. Personligen har jag bara träffat trevliga rökare :) Att jag tog upp rökningen så beror enbart på att han blev sur när hon inte ville dejta en rökare.

Spännande med dejt! :)

Underligt mail:
"Visst vill man gärna bli omtyckt av alla, men det är en omöjlighet :)
Känns som du är lite som jag, att du bara blir eggad och motiverad när någon försöker sänka dig. Visst kan det hända att man låter sig påverkas av det, men för mig verkar det alltid sluta med att jag gör saker för att växa ytterligare som människa, en aning bara för att "ge igen" på mitt egna lilla sätt, men mest för min egna skull :)"

Eh, vad jag vet kan jag inte påminna mig om att jag uttryckt på min sida en önskan om att bli omtyckt av alla?
Han kanske läser mellan raderna, mellan orden och mellan bokstäverna för att hitta en på egen version av min profil? :D

Dejten var en katastrof, iaf ut den synpunkten att jag missat detaljen att jag redan visste vem han var innan, dock kände jag inte igen honom på bilderna, men han kände igen mig direkt men sa inget om det...
Vi gick i samma skola i högstadiet och ja jag tyckte inte jättemycket om honom i skolan och han verkade mest försöka spela häftig igår så kände att det inte var så jätte intressant kanske :)

Läkur dök upp lite oväntat häromdagen. Visade på nya oväntade stalker skills. Jag är väl inte överdrivet nöjd med det men jag kan ju alltid ge honom lite cred för att han är så bra på att leta upp mig :D

Läkur dök upp lite oväntat häromdagen. Visade på nya oväntade stalker skills. Jag är väl inte överdrivet nöjd med det men jag kan ju alltid ge honom lite cred för att han är så bra på att leta upp mig :D
Han visste ju redan vem du är, hur har han stalkat dig nu?

Fattar mest inte att han orkade...han har alltså sparat min Kik, väntar i drygt två veckor för att kläcka ur sig ngt dylikt. Lite undrande över vad han hoppas uppnå...
Låter ungefär som någon som försöker hävda sig, har en sådan på jobbet nu, bara för att en person slutade så vågar den här plötsligt säga saker den inte sa innan...:banghead:
Säger dock mer om dom än om oss andra förstås. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka