Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa:
"Varför du kolla på min profil"

:grin:

Funderar på att svara "visste inte att jag inte fick det" :laugh:
Fast med tanke på vad vissa skriver i den här tråden verkar det nästan förbjudet att kolla profiler. Liksom "En man som är 30 år äldre än mig gick in på min profil! Vilken slisk och äckelgubbe! Varför är alla män likadana? Block!"

Jag tycker inte att man ska fästa för mycket uppmärksamhet på vem som kollar profilen, ibland kikar man runt lite överallt utan att vara intresserad öht eller ännu oftare så klickar man in på profiler av misstag. Skulle folk skicka mig meddelanden och ifrågasätta varför jag kollat på ens profil skulle jag bli lite skrämd. :p (nu var det ju inte det du sa personligen, men jag har sett att det tagits upp tidigare. Folk klagar på minsta lilla i denna tråd haha)

Fast med tanke på vad vissa skriver i den här tråden verkar det nästan förbjudet att kolla profiler. Liksom "En man som är 30 år äldre än mig gick in på min profil! Vilken slisk och äckelgubbe! Varför är alla män likadana? Block!"

Jag tycker inte att man ska fästa för mycket uppmärksamhet på vem som kollar profilen, ibland kikar man runt lite överallt utan att vara intresserad öht eller ännu oftare så klickar man in på profiler av misstag. Skulle folk skicka mig meddelanden och ifrågasätta varför jag kollat på ens profil skulle jag bli lite skrämd. :p (nu var det ju inte det du sa personligen, men jag har sett att det tagits upp tidigare. Folk klagar på minsta lilla i denna tråd haha)
Haha jo, jag tyckte bara att det var så roligt skrivet, jag har massor av besökare hos mig och jag bryr mig inte så mycket om folk vill kolla lixom, men jag skrattar rätt mycket åt vad vissa skriver :p

Jag fick ett mail på nätdejting sidan:
"Bjuda på en fika idag?"
Var den enda som stod, tror de att man sitter 24/7 på dejtingsidan? Jag läste detta sent på kvällen. Har ingen möjlighet att kolla när jag jobbar.
Är det vanligt att den frågan dyker upp?
Tänker att jag själv hade nog velat byta några ord över några mail innan en ev fika blir aktuell.

Hopp blir dejt imorgon med en kille från badoo :) verkar trevlig samt att vi har en del gemensamma vänner :)

Sen så kommer snart grannen över, där har jag dock klargjort att det bara är vänskap som gäller, men han är rolig att umgås med så det blir nog bra :)

Hade inte tänkt skriva nåt ... men kan inte låta bli..
Date 2 ikväll med en jättetrevlig kille... (26 år om någon nu undrar :p )
Synd bara att jag troligen är på g att bli sjuk... Men vägrar ställa in dejten :p

Har nu sett denna snygging och helt underbara kille 4 ggr varav han bjöd på middag sist...
Nästa dejt på lördag... Fortfarande samma "härliga" känsla när vi ses..
Blir de inget här undrar jag om det nånsinn kommer hända nåt...
För mer rätt än så här va länge sen jag kände.. (iom hur han är tillbaka menar jag då)

Vilken tur att han rökte så hans rätta sida visades. Vilken människa :crazy:

Så om man är rökare så är man per automatik en idiot på alla plan?

Har haft en del kontakt med en nice snubbe senaste veckan och vi har kommit till den där punkten vägs ände i skrivandet och dags att ses för att se om där finns nån vibb irl, så jag har föreslagit en dejt nu till helgen minsann :o:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka