Han är blockad nu. Känns bra... Först hade jag tänkt vänta och se om han svarade på det jag skrev om att jag fortfarande inte var intresserad, men nä, det blev block direkt...Usch vilken läskig typ! Blocka bums!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är blockad nu. Känns bra... Först hade jag tänkt vänta och se om han svarade på det jag skrev om att jag fortfarande inte var intresserad, men nä, det blev block direkt...Usch vilken läskig typ! Blocka bums!![]()
Med tanke på språket känns väl något i stil med "Mig inte veta det vara förbjudet? " nära till hands.Dagens bästa:
"Varför du kolla på min profil"
Funderar på att svara "visste inte att jag inte fick det"![]()
Fast med tanke på vad vissa skriver i den här tråden verkar det nästan förbjudet att kolla profiler. Liksom "En man som är 30 år äldre än mig gick in på min profil! Vilken slisk och äckelgubbe! Varför är alla män likadana? Block!"Dagens bästa:
"Varför du kolla på min profil"
Funderar på att svara "visste inte att jag inte fick det"![]()
Haha jo, jag tyckte bara att det var så roligt skrivet, jag har massor av besökare hos mig och jag bryr mig inte så mycket om folk vill kolla lixom, men jag skrattar rätt mycket åt vad vissa skriverFast med tanke på vad vissa skriver i den här tråden verkar det nästan förbjudet att kolla profiler. Liksom "En man som är 30 år äldre än mig gick in på min profil! Vilken slisk och äckelgubbe! Varför är alla män likadana? Block!"
Jag tycker inte att man ska fästa för mycket uppmärksamhet på vem som kollar profilen, ibland kikar man runt lite överallt utan att vara intresserad öht eller ännu oftare så klickar man in på profiler av misstag. Skulle folk skicka mig meddelanden och ifrågasätta varför jag kollat på ens profil skulle jag bli lite skrämd.(nu var det ju inte det du sa personligen, men jag har sett att det tagits upp tidigare. Folk klagar på minsta lilla i denna tråd haha)
Var det han eller du som skulle bjuda på fikan?Jag fick ett mail på nätdejting sidan:
"Bjuda på en fika idag?"
Åååh, där skrev du något. Det nämndes inte om det då frågan var som jag skrev tidigare.Var det han eller du som skulle bjuda på fikan?![]()
Hade inte tänkt skriva nåt ... men kan inte låta bli..
Date 2 ikväll med en jättetrevlig kille... (26 år om någon nu undrar)
Synd bara att jag troligen är på g att bli sjuk... Men vägrar ställa in dejten![]()
Men varför skriver man så!?Fick ett meddelande på Kik idag, från rökaren som blockade mig för drygt två veckor sen: "Glad att ja inte la nån större tid på dig saggiga människa.." Vi har inte haft någon som helst kontakt emellan....trevligt![]()
Vilken tur att han rökte så hans rätta sida visades. Vilken människaFick ett meddelande på Kik idag, från rökaren som blockade mig för drygt två veckor sen: "Glad att ja inte la nån större tid på dig saggiga människa.." Vi har inte haft någon som helst kontakt emellan....trevligt![]()
Men varför skriver man så!?![]()
Vafan? Folk alltså...Fick ett meddelande på Kik idag, från rökaren som blockade mig för drygt två veckor sen: "Glad att ja inte la nån större tid på dig saggiga människa.." Vi har inte haft någon som helst kontakt emellan....trevligt![]()
Vilken tur att han rökte så hans rätta sida visades. Vilken människa![]()
Vafan? Folk alltså...