Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Hello !
hur har du de i livet ?
hur går me dejtingen då ?
själv går de dåligt , verkar svårt o hitta prinsessan :)
kram *namn*"

Jag upplyste honom om att det nog kunde bero på att han inte verkar läsa folks profiltexter :angel:

För gammal, bor för långt bort och skrev dessutom kram, något som jag också undanbett mig. Alltså, jag förstår absolut om man ändå vill ta chansen att skriva till någon som angett visa kriterier som man inte matchar - MEN, då kan man ju upplysa om att man är medveten om att man skiljer sig från det men ändå kände att man ville höra av sig. Jag blir genast mycket mer välvilligt inställd till en sådan person.
Men "själv går de dåligt" är i alla fall en toppenmening! :up:

Dessutom är det brist på självkännedom att påstå att man är fördomsfri. Jag är helt övertygad om att det inte finns en enda fördomsfri människa och skulle bara bli trött på någon som påstod sig vara det.
Men precis! Jag stör mig som fan på att kunna välja fördomsfri själv, för jag tolkar det som att man inte är rasist eller annat sånt skit och det är jag ju inte. Men nog fan har jag fördomar ändå så då blir det ju fel att välja den. Men genom att inte klicka i den kanske folk tror att jag är värsta fördomsfulla idioten. Vilket jag iofs precis som alla andra faktiskt är men jag är ju medveten om att fördomarna är just fördomar. Och liksom... Gaah.

Nej, jag har inte klickat i att jag är fördomsfri men satan vad det stör mig :p

Funderar allvarligt på att ändra min ålder till 39 på HP. Det är helt sjukt vilken ökning av män i 45+-årsåldern det blev efter min 40-årsdag...

Från en 16 år äldre gubbe helt utanför mitt åldersspann:

"Hej! :-)

Det var en mysig text du har i din profil, den träffade mig! *ler*. Känner liksom igen mig lite i några av de saker du nämner (som att stå och glo upp i skyn :-). Dessutom har du räknat upp flera egenskaper som jag tycker om!

Jag hänger absolut på till mörka kullen! *skrattar*. Men kan nog inte vara till någon större hjälp i det fotografiska - mina bilder blir kassa - så jag får i så fall inrikta mig mot att vara moraliskt stöd.

Hoppas vi hörs, hejsvejs! -- xxxxx"

Hjärnblödning commencing in 3... 2... 1...

Från en 16 år äldre gubbe helt utanför mitt åldersspann:

"Hej! :-)

Det var en mysig text du har i din profil, den träffade mig! *ler*. Känner liksom igen mig lite i några av de saker du nämner (som att stå och glo upp i skyn :-). Dessutom har du räknat upp flera egenskaper som jag tycker om!

Jag hänger absolut på till mörka kullen! *skrattar*. Men kan nog inte vara till någon större hjälp i det fotografiska - mina bilder blir kassa - så jag får i så fall inrikta mig mot att vara moraliskt stöd.

Hoppas vi hörs, hejsvejs! -- xxxxx"

Hjärnblödning commencing in 3... 2... 1...
Fråga om han har en yngre bror i lämplig ålder :angel:

"Hej om du kan hjälpa mej snälla asså jag kommer ifrån stockholem nu jag i Öerbro , min kousin han inte hemma jag vill inte sover ut om jag kan att jag kommer sover huss dej :("

Hmm alltså låter som ett kap va? Visst borde jag ha ställt upp? ;)

I övrigt så hade jag sällskap av ett mycket gammalt ragg från ungdoms tiden här på besök för några dagar sen :) har alltid haft ett gott öga till honom så tänkte att det kan vara lite roligt att ha nån att umgås med lite kravlöst (han tycker samma som jag) så honom har jag tänkt träffa lite då och då!

Grannen verkar vara lite mer intresserad än vad han borde, vi umgicks lite som vänner igår (iaf från min sida) men när han försökte kyssa mig så förstod jag att han ville lite mer (oklart om han bara försökte få till ett ligg till igen bara dock)

Hur som helst så har jag bestämt mig för att förbi singel tills jag hittar nån som verkligen känns helt rätt!

"Hej om du kan hjälpa mej snälla asså jag kommer ifrån stockholem nu jag i Öerbro , min kousin han inte hemma jag vill inte sover ut om jag kan att jag kommer sover huss dej :("

Hmm alltså låter som ett kap va? Visst borde jag ha ställt upp? ;)
Jamen fy! Scary :crazy:

Hej tråden! På dejtingfronten intet nytt. Men har flyttat till en ny stad och håller på att göra mig hemmastadd. Jag laddar för att våga mig iväg på gruppaktiviteter för att lära känna folk, och på sikt kanske våga/ lyckas ragga upp någon.

Jag mår bra, är glad och positiv. Jobbet är bra, staden är bra, och det var verkligen rätt att säga upp sig och flytta!

Jag har inte börjat nätdejta fast möjligheterna nog är oändliga här i jämförelse med där jag bodde sist. Men jag orkar inte med snacket, *ler* *skrattar* osv. :yuck: Och alla supernegativa miffon som vill vinna mitt hjärta med hjälp av jakt på empati... "Jag fattar inte varför ingen vill haaaaa mig, alla tjejer är så [valfritt ord], och det är syyynd om mig". :banghead: Och jag känner just nu att det är mer obekvämt än kul att gå på dejt med främlingar jag hittat på nätet. Eller i en app... Tinder känns läskigt. :o

Har råkat ut för en man som fått för sig att jag "spelar svårfångad", och ju mer ointresserad jag blir, desto mer "spännande" tycker han att jag är :banghead: :banghead: :banghead:

När jag ännu en gång förklarat att nej, jag är inte intresserad utan ser honom som en ocharmig typ så långt ifrån vad jag gillar som möjligt, då kom (bland annat) det här:
"Men helt ärligt, så skulle jag vilja se dig i ögonen, och faktiskt träffa dig på riktigt. prata..och lukta lite på dig...haha. ;)
..Smaka på dig också.. Du har en galen magnetism som påverkar mig."

Vad fan är det för fel på folk!?
Och yes, han ska blockas, på en gång ungefär...

Oh... jag läste igenom vad han skrivit lite mer noga nu... Såhär stod det faktiskt:
"Jag har upplevt mycket.. Jag lovar att berätta hela historian någon gång. Nu är inte läge, men du ska få veta...
Du betyder mycket för mig, och jag tänker vara ärlig mot dig. Jag vet inte säkert, men du kan mycket väl vara min bästa vän.
Så...du vill att jag ska vara mer charmig?. Det blir svårt, via enbart text iaf.. Men du kan få en present om du vill...?
Men helt ärligt, så skulle jag vilja se dig i ögonen, och faktiskt träffa dig på riktigt. prata..och lukta lite på dig...haha. ;)

Visst är det lyxigt att vara kvinna och kunna välja och vraka bland alla singelmän? Det får jag höra ofta. Att det är "kvinnornas marknad" och att det är så bra för kvinnorna för de kan vara kräsna och ändå få något. Män, de måste minsann passa på om det är någon som är intresserad. Inte fan är det speciellt konstigt med tanke på hur de beter sig?! :banghead:

Har råkat ut för en man som fått för sig att jag "spelar svårfångad", och ju mer ointresserad jag blir, desto mer "spännande" tycker han att jag är :banghead: :banghead: :banghead:

När jag ännu en gång förklarat att nej, jag är inte intresserad utan ser honom som en ocharmig typ så långt ifrån vad jag gillar som möjligt, då kom (bland annat) det här:
"Men helt ärligt, så skulle jag vilja se dig i ögonen, och faktiskt träffa dig på riktigt. prata..och lukta lite på dig...haha. ;)

Vad fan är det för fel på folk!?
Och yes, han ska blockas, på en gång ungefär...
Gud så vidrigt. Han skiter fullständigt i dig, det är bara han han han. Hoppas du inte lämnat ut några uppgifter om dig, honom skulle jag vara rädd för.

Oh... jag läste igenom vad han skrivit lite mer noga nu... Såhär stod det faktiskt:
"Jag har upplevt mycket.. Jag lovar att berätta hela historian någon gång. Nu är inte läge, men du ska få veta...
Du betyder mycket för mig, och jag tänker vara ärlig mot dig. Jag vet inte säkert, men du kan mycket väl vara min bästa vän.
Så...du vill att jag ska vara mer charmig?. Det blir svårt, via enbart text iaf.. Men du kan få en present om du vill...?
Men helt ärligt, så skulle jag vilja se dig i ögonen, och faktiskt träffa dig på riktigt. prata..och lukta lite på dig...haha. ;)

Visst är det lyxigt att vara kvinna och kunna välja och vraka bland alla singelmän? Det får jag höra ofta. Att det är "kvinnornas marknad" och att det är så bra för kvinnorna för de kan vara kräsna och ändå få något. Män, de måste minsann passa på om det är någon som är intresserad. Inte fan är det speciellt konstigt med tanke på hur de beter sig?! :banghead:
Usch vilken läskig typ! Blocka bums!:nailbiting:

Facebookstalkern är ju lustig eller nått han..
Efter hans lilla utbrott med arga smileysar så har jag ju varit rätt kort och gjort ganska klart att jag inte är intresserad av att vara social så igår tyckte han att han hade rätt att ifrågasätta varför jag är ute på nätet om jag nu är så osocial O_o

Men HALLÅ!! Du är en vilt främmande människa som har noll rättigheter att ifrågasätta vad jag gör eller inte och jag är absolut inte skyldig någon några förklaringar liksom.

Fatta hur jobbigt ett förhållande med en så pass osäker och vad det verkar kontrollerande individ skulle vara :banghead: Ain't gonna happen och mitt svar var iofs hövligt, men det framgick förhoppningsvis den här gången att han kan lägga ner nu, om inte så är han imbecill dessutom :angel:

Facebookstalkern är ju lustig eller nått han..
Efter hans lilla utbrott med arga smileysar så har jag ju varit rätt kort och gjort ganska klart att jag inte är intresserad av att vara social så igår tyckte han att han hade rätt att ifrågasätta varför jag är ute på nätet om jag nu är så osocial O_o

Men HALLÅ!! Du är en vilt främmande människa som har noll rättigheter att ifrågasätta vad jag gör eller inte och jag är absolut inte skyldig någon några förklaringar liksom.

Fatta hur jobbigt ett förhållande med en så pass osäker och vad det verkar kontrollerande individ skulle vara :banghead: Ain't gonna happen och mitt svar var iofs hövligt, men det framgick förhoppningsvis den här gången att han kan lägga ner nu, om inte så är han imbecill dessutom :angel:

Varför inte bara blocka?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka