Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gav HP en sista chans och böt profilbild till där jag är ute i skogen.
Har haft flera vettiga killar som skrivit och ofta långa startmeddelanden om vem de är och varför de blev nyfikna på mig.

Med en av dessa har det tom. blivit så att ett meddelande inte räcker till för att få med allt som diskuteras :D och bara intressanta ämnen såklart :up: Min favorit för tillfället, ska försöka få till en dejt inom de närmsta veckorna :)

Är det någon som tycker det är roligt att dejta?

Jag tycker bara att det är jobbigt. Blir bara blyg, obekväm och har extremt svårt att slappna av.
Det är verkligen inte min grej alls.
Känns som jag hatar alla jag träffar dessutom :p

Den man jag umgås mest med är snygga kollegan. Vi ses flera gånger i veckan utanför jobbet och umgås med honom är alltid så självklart.
Jag vet ju att han uppskattar att jag är annorlunda och lite knäpp.
Kan det inte bara dyka upp upp någom som honom :D

Den man jag umgås mest med är snygga kollegan. Vi ses flera gånger i veckan utanför jobbet och umgås med honom är alltid så självklart.
Jag vet ju att han uppskattar att jag är annorlunda och lite knäpp.
Kan det inte bara dyka upp upp någom som honom :D
Är det inte han som redan dykt upp då?

Vi klickade bra från början. Det är just den känslan jag vill ha.
När man träffar någon och det är liksom du och jag Alfred från början.
Jag förstår vad du menar. Visst vill man ha det. Men om du hade fått fjärilar i magen av honom, är du säker på att du hade klickat samtidigt? Jag hade nog blivit för nervös.

Jag förstår vad du menar. Visst vill man ha det. Men om du hade fått fjärilar i magen av honom, är du säker på att du hade klickat samtidigt? Jag hade nog blivit för nervös.

De brukar komma efter hand så det hade nog inte varit några problem.
Det är just det där att öht klicka med någon som är ett problem.

De brukar komma efter hand så det hade nog inte varit några problem.
Det är just det där att öht klicka med någon som är ett problem.
En gång blev jag kär i en kompis. Det var väldigt knepigt i början, just för att det var någon som jag tidigare hade sett som ett syskon. Jag fick inte ihop det riktigt, :yuck: tog lite tid att vänja om.
Men ibland händer det oväntade saker.

En gång blev jag kär i en kompis. Det var väldigt knepigt i början, just för att det var någon som jag tidigare hade sett som ett syskon. Jag fick inte ihop det riktigt, :yuck: tog lite tid att vänja om.
Men ibland händer det oväntade saker.

Svårt att se att det skulle hända här.
Jag är dessutom inte alls hans typ :p Hon ska vara mjuk och vän. Mig kallar han rabiat sjörövare :D

Svårt att se att det skulle hända här.
Jag är dessutom inte alls hans typ :p Hon ska vara mjuk och vän. Mig kallar han rabiat sjörövare :D
Och var kan han ha fått det ifrån :D
Men man vet aldrig! Men jag menar verkligen inte att puffa för det. Det som händer det händer, och som regel så händer inte just det här. Ville bara säga att ibland kan man bli förvånad :angel:

Och var kan han ha fått det ifrån :D
Men man vet aldrig! Men jag menar verkligen inte att puffa för det. Det som händer det händer, och som regel så händer inte just det här. Ville bara säga att ibland kan man bli förvånad :angel:
Så är det ju. Ibland ser man inte pärlan för att man är så inriktad på att det ska vara - och alltid har varit - gråsten där. Och ibland behövs också gråstenen nötas bort...

Va fan, bjud hem honom på en lördagsmiddag, drick lite vin - och ljug lite. Händer det , så händer det - och om det inte händer, så har du i varje fall fått dricka lördagsvin i sällskap.
Vad kan gå fel?

Så är det ju. Ibland ser man inte pärlan för att man är så inriktad på att det ska vara - och alltid har varit - gråsten där. Och ibland behövs också gråstenen nötas bort...

Va fan, bjud hem honom på en lördagsmiddag, drick lite vin - och ljug lite. Händer det , så händer det - och om det inte händer, så har du i varje fall fått dricka lördagsvin i sällskap.
Vad kan gå fel?

Fast jag vill inte ens att något ska hända. Vi har en så himla bra relation som jag absolut inte vill riskera.
Han ska laga min transport i morgon och jag bakar kakor åt honom. Han känner mig för bra för att äta min mat :p

Aaaaaah! Har pratat med en snubbe i hundra år typ. Klickade in på hp nu och såg att han skrivit, "vi har ju pratat länge nu" yada yada, har inte ens öppnat meddelandet utan stängde bara ner hp :o men antar att han vill ses, vilket jag mest tycker vore trevligt!
Problemet - det där jäääävla sexet! Alltså jag hatar den här biten, hatar den! Jag vill inte behöva ta upp det alls! Jag är tvungen, ty jag vägrar investera känslor i nån jag vet på förhand att det inte kommer funka med, men jag vill inteeeeee, har så svårt att formulera det hela "vettigt" och känner mig så jävla sjuk i huvudet bara, som nån som bara är ute efter sex, som... Som en karl! :wtf: Slå mig hårt med en stekpanna i huvudet, snälla :arghh: Vad fan kan inte sånt här bara funka av sig självt för, så jävla irriterande :down:

Aaaaaah! Har pratat med en snubbe i hundra år typ. Klickade in på hp nu och såg att han skrivit, "vi har ju pratat länge nu" yada yada, har inte ens öppnat meddelandet utan stängde bara ner hp :o men antar att han vill ses, vilket jag mest tycker vore trevligt!
Problemet - det där jäääävla sexet! Alltså jag hatar den här biten, hatar den! Jag vill inte behöva ta upp det alls! Jag är tvungen, ty jag vägrar investera känslor i nån jag vet på förhand att det inte kommer funka med, men jag vill inteeeeee, har så svårt att formulera det hela "vettigt" och känner mig så jävla sjuk i huvudet bara, som nån som bara är ute efter sex, som... Som en karl! :wtf: Slå mig hårt med en stekpanna i huvudet, snälla :arghh: Vad fan kan inte sånt här bara funka av sig självt för, så jävla irriterande :down:

Men utan att veta dina sexuella preferenser så kanske en väg kan vara att bara säga vad du inte är ute efter? Känna av läget lite?

Jag har mailat med några karlar som rätt tidigt talat om att de har vissa preferenser, jag ser inget konstigt med det. Har en preferenser som kanske inte är det som "alla" går igång på så är det ju viktigt, för båda inblandade, att det kommer fram innan det är aktuellt tänker jag.

Misstänker att jag råkat charma en bekanting lite för mycket. Trevlig person på alla sätt och vis, men med en mängd smådetaljer som gör att jag inte attraheras ens lite av människan. Varför ska det alltid bli så? :banghead:Det är mycket enklare med den man jag har fått kontakt med som är supertrevlig men som mest troligt har flickvän, där finns det inget som gör att jag ens behöver fundera på om han gillar mig "för mycket" eller inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka