Ceta
Trådstartare
Pirr är kraftigt underskattatÄven om det inte leder till nåt är det kul att känna "ha det finns liv i mej iaf
"
Verkligen! Mer pirr åt folket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pirr är kraftigt underskattatÄven om det inte leder till nåt är det kul att känna "ha det finns liv i mej iaf
"
Tackade nej och fick tillbaka: skåjar jag bor göteborg nu. Så tydligen är det inte bara ålder som kan ändras efter behag.Svarade ovanstående att jag tänkte följa trenden med korta svar och sedan dess har jag inte fått något svar.
Nästa konversation.
Han: hej
Jag: Hej.
Han: bra hur mår du är you singel ?
Jag: Jo, är rätt säker på att det står på min sida också.
Han: bra vill du träffa mig en dag med tid tror du är könt du vill båda man elle kvinna
Jag: Är du ofta i Göteborg? (Personen har fyllt i att han bor i Sundsvall)
Han: ne j men illa fall man kan fösörka att träffa oss fore man kan kanseke pratar imo eller skype eller phone du blir jatteglad om du kommer att träffa mig vad vill du ha ummmm könt
Alltså, människan har uppenbarligen inte svenska som modersmål men nej bara nej.
Det gick väldigt snabbt att flytta. Hoppas ni blir käraTackade nej och fick tillbaka: skåjar jag bor göteborg nu. Så tydligen är det inte bara ålder som kan ändras efter behag.
Tack!Det gick väldigt snabbt att flytta. Hoppas ni blir kära![]()
“THE SOUL ESSENCE”
Beautiful stranger
In every single breath
Let me find the life essence
Take me there
in the moon silence
where your lips secretly whisper
the language of your heart
with a soul kiss glance
<
Leonard Cohen - In my secret life (hrvatski prijevod)
https://www.youtube.com/watch?v=ZvW1UsfN…
Tycker du ska testa. För konsten.Poeten har skickat mig en ny kärleksdikt.
Ibland undrar jag vad han skulle göra om någon svarade på hans meddelanden.
Ja! Svara med en lång dikt där du uttrycker ditt ogillande inför stulna dikter.Tycker du ska testa. För konsten.![]()
Ja tänk vad man kan skoja till det såhär då det snart är första aprilTackade nej och fick tillbaka: skåjar jag bor göteborg nu. Så tydligen är det inte bara ålder som kan ändras efter behag.
Skriv en dikt tillbaka?Poeten har skickat mig en ny kärleksdikt.
Poeten har skickat mig en ny kärleksdikt.
Alltså, hur långt upp på stalker-skalan hamnar man om man mailar ett företag ang en anställd på en av deras restauranger och vill veta dess namn?
Inget jag gjort, men det är då inte långt ifrånTräffade en snubbe igår och har verkligen inte kunnat sluta tänka på han, men har ingen aning vad han heter eller nånting
Bara att han har ett leende to die for och är supertrevlig!
![]()
Det finns väl några som kan hjälpa till..Du kan väl botanisera i snuskpoesitråden och skicka något utvalt alster?
Inte jag heller. Å andra sidan är jag överhuvudtaget inte bekväm med att kunder raggar på mig. Jag försöker bara sköta mitt jobb och måste jonglera att vara trevlig men avböja på ett tydligt sätt. Det finns heller ingen möjlighet att "komma undan".Det är rätt stalkigt tycker jag.
Jag hade inte varit bekväm med det i allafall