Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått fyra nya mejl som i stort sett är identiska, de innehåller alla varianter på ordet hej och inte ett ord utöver det. Min erfarenhet är att dessa mejl aldrig leder till något vettigt samtal, men eftersom jag har tråkigt just idag svarade jag ändå. Hittills verkar jag bara få vatten på min kvarn.

Han: Hej
Jag: Hej.
Han: Gör denna söta tjej då?
Jag: Sitter vid datorn.
Han: Rakt å kort svar ;)

Svarade ovanstående att jag tänkte följa trenden med korta svar och sedan dess har jag inte fått något svar. :(

Nästa konversation.
Han: hej
Han: bra hur mår du är you singel ?
Jag: Jo, är rätt säker på att det står på min sida också.
Han: bra vill du träffa mig en dag med tid tror du är könt du vill båda man elle kvinna
Jag: Är du ofta i Göteborg? (Personen har fyllt i att han bor i Sundsvall)
Han: ne j men illa fall man kan fösörka att träffa oss fore man kan kanseke pratar imo eller skype eller phone du blir jatteglad om du kommer att träffa mig vad vill du ha ummmm könt

Alltså, människan har uppenbarligen inte svenska som modersmål men nej bara nej.

Senast ändrad:
Längre mejl än bara Hej.

Han: Hej :) såg din profil här din bild :) dina Ögon dom är så vackra å ser jätte snälla ut jag var tvungen att skriva till dig vill så gärna prata med dig !! Hoppas du hör av dig Kram :)
Inte mitt soligaste jag: Hej. Tyvärr, skenet bedrar. Är inte det minsta snäll.
Han: oj vilket svar men det tror jag inte på kram

Svarade ovanstående att jag tänkte följa trenden med korta svar och sedan dess har jag inte fått något svar. :(

Nästa konversation.
Han: hej
Han: bra hur mår du är you singel ?
Jag: Jo, är rätt säker på att det står på min sida också.
Han: bra vill du träffa mig en dag med tid tror du är könt du vill båda man elle kvinna
Jag: Är du ofta i Göteborg? (Personen har fyllt i att han bor i Sundsvall)
Han: ne j men illa fall man kan fösörka att träffa oss fore man kan kanseke pratar imo eller skype eller phone du blir jatteglad om du kommer att träffa mig vad vill du ha ummmm könt

Alltså, människan har uppenbarligen inte svenska som modersmål men nej bara nej.
Tackade nej och fick tillbaka: skåjar jag bor göteborg nu. Så tydligen är det inte bara ålder som kan ändras efter behag.

Poeten har skickat mig en ny kärleksdikt.
“THE SOUL ESSENCE”

Beautiful stranger
In every single breath
Let me find the life essence
Take me there
in the moon silence
where your lips secretly whisper
the language of your heart
with a soul kiss glance
<
:)

Leonard Cohen - In my secret life (hrvatski prijevod)
https://www.youtube.com/watch?v=ZvW1UsfN…

Ibland undrar jag vad han skulle göra om någon svarade på hans meddelanden.

Skickade ett skojfriskt sms till ragget från helgen (aka Brandmannen) men verkar som om jag blir dissad där :p;) meeeeen äh det är bara ut och dansa vidare :) han gav mig en sjukt kul helg och det är värt massor (slapp lipa över exet tex) så känner ändå att det är helt ok!

Har som vanligt fått meddelanden från skumma killar! Nån dag när jag orkar så ska jag ta några "best of" för det finns några riktigt roliga i min hög :p:D:rofl:

Alltså, hur långt upp på stalker-skalan hamnar man om man mailar ett företag ang en anställd på en av deras restauranger och vill veta dess namn? :o:angel:

Inget jag gjort, men det är då inte långt ifrån :p Träffade en snubbe igår och har verkligen inte kunnat sluta tänka på han, men har ingen aning vad han heter eller nånting :( Bara att han har ett leende to die for och är supertrevlig! :love:

Alltså, hur långt upp på stalker-skalan hamnar man om man mailar ett företag ang en anställd på en av deras restauranger och vill veta dess namn? :o:angel:

Inget jag gjort, men det är då inte långt ifrån :p Träffade en snubbe igår och har verkligen inte kunnat sluta tänka på han, men har ingen aning vad han heter eller nånting :( Bara att han har ett leende to die for och är supertrevlig! :love:

Det är rätt stalkigt tycker jag.
Jag hade inte varit bekväm med det i allafall

Alltså, vad är detta. Dårarnas dag?

Hej :-) Namn här, vill bara säga att jag önskade att jag hade dig som min fru. :-) Du ser så rar och och trevlig ut. Du är vacker, och du strålar som solskenet. :-) Mvh Namn

Av en person som är ca 17 år äldre än mig och 7 år äldre än min övre åldersgräns. Alltså, jag misstänker såklart att personen menar väl men jag kan inte ta såna här mail som en komplimang. Finns det någon som faktiskt tycker att dessa mail är trevliga?

Det är rätt stalkigt tycker jag.
Jag hade inte varit bekväm med det i allafall
Inte jag heller. Å andra sidan är jag överhuvudtaget inte bekväm med att kunder raggar på mig. Jag försöker bara sköta mitt jobb och måste jonglera att vara trevlig men avböja på ett tydligt sätt. Det finns heller ingen möjlighet att "komma undan".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 979
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka