Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha alltså grannen... jag hade gjort nåt skämt test på fb där det stod att jag orkade ha sex i 4 timmar, genast skärmdumpade han och frågade om det var en pik mot honom :confused:
Jag: men alltså det var ett fult skämt test??
Sen frågade han om jag varför jag var grinig och kort, och frågade om det skulle bli konstigt mellan oss nu för han ville fortfarande ha en granne att jävlas med... :cool:
Jag svarade ärligt att jag endast var trött.... vilket var sant...

Träffade tjejen jag nämnde tidigare, i helgen igen (i vårt gemensamma sammanhang). Känns inte som det är aktuellt med något med henne, men det var trevligt med lite pirr iaf :)
Tänkte jag skulle uppdatera så ingen ligger sömnlös över det ;)

Träffade tjejen jag nämnde tidigare, i helgen igen (i vårt gemensamma sammanhang). Känns inte som det är aktuellt med något med henne, men det var trevligt med lite pirr iaf :)
Tänkte jag skulle uppdatera så ingen ligger sömnlös över det ;)

Pirr är kraftigt underskattat ;) Även om det inte leder till nåt är det kul att känna "ha det finns liv i mej iaf ;) "

Hade inte tänkt skriva nåt ... men kan inte låta bli..
Date 2 ikväll med en jättetrevlig kille... (26 år om någon nu undrar :p )
Synd bara att jag troligen är på g att bli sjuk... Men vägrar ställa in dejten :p

Det ska alltid vara något jäkla krångel.
Finns en så sjukt trevlig kollega, ser väldigt bra ut, är rolig och bara en sådär fin människa.
Han är på ett annat företag och såklart är han kollega och vän med mitt ex som verkligen hatar mig :arghh:
Jäkla skit :meh:

Den andra jag träffar är en riktig douche men jag gillar honom ändå även om det antagligen kommer sluta med gråt och tandgnissel som vanligt.

Finns en så sjukt trevlig kollega, ser väldigt bra ut, är rolig och bara en sådär fin människa.
Han är på ett annat företag och såklart är han kollega och vän med mitt ex som verkligen hatar mig :arghh:

Den andra jag träffar är en riktig douche men jag gillar honom ändå även om det antagligen kommer sluta med gråt och tandgnissel som vanligt.

Men om exet hatar dig så behöver du ju iaf inte ta hänsyn till hans känslor? Eller tror du att kollegan bryr sig om exets känslor?

Trist, jag har aldrig fattat varför man hatar sina ex.
Har man inte barn tillsammans behöver man ju aldrig mer ha kontakt utöver normal artighet om man jobbar nära varandra.

Gör som du vill. Exets känslor är hans ansvar.
Låt inte det styra dina beslut, om du inte vill avstå av andra skäl.

Trist, jag har aldrig fattat varför man hatar sina ex.
Har man inte barn tillsammans behöver man ju aldrig mer ha kontakt utöver normal artighet om man jobbar nära varandra.

Gör som du vill. Exets känslor är hans ansvar.
Låt inte det styra dina beslut, om du inte vill avstå av andra skäl.

Det är jäkligt trist faktiskt att det blev så och jag är väldigt ledsen för det eftersom jag inte får träffa min hund :(

Fick ett roligt meddelande idag, rubrik "Angående ansökan att bli din slav":

"Hej. Hoppas allt är bra med dig?
Jag brukar egentligen inte själv vara den som tar kontakten men undrar om jag har någon chans till att bli någon form av slav för dig.
Hoppas så! Brukar egentligen inte själv börja skriva men verkar vara så att det behövs här?
Hoppas att du svarar så att jag åtminstone vet att du läst. Tack"

Jag svarade:
"Jag är inte det minsta intresserad. Nästa gång, skriv till någon som uttrycker att de vill ha en slav."

Givetvis kunde denna stackars individ inte hantera min ovarsamma hantering av egot, utan klämde ur sig ett: "Du behöver inte vara totalitär och otrevlig."

Totalitär? :D Jag är böjd att ta det som en oöverträfflig komplimang i det här sammanhanget.
Sade han någonting om att vilja vara köksslav..?

Fast det du verkar ha missat enligt mig är att man istället bör fråga sig själv vilken kommunikation man vill ha. Istället för att " skicka si och så många sms för det gillade min förra" eller anta att kvinnor är si eller så bör man ju fråga sig själv hur man vill göra själv. Och så kan man prata med den andra personen.
Ja precis.
Minns när jag var runt 20 och fick en ask toffifee av min dåvarande. Jag gillar inte hasselnötter och inte nougat och tyckte han borde vetat det efter ett par år.. Men hans förvänade kommentar när jag inte åt var " konstigt, det var mitt ex favoritgodis". Eh, jaha, vad speciell jag kände mig... :banghead:

Träffade senaste dejten för tredje gången i helgen. Men alltså... Jag tror inte det blir något där, på det romantiska planet åtminstone. Jag känner mig liksom inte så nyfiken på intimitet. Kan ju såklart ändras men som det är nu så får jag väl säga "the search goes on...." :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka