Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte fetischen som är obehaglig i det här, den är i sig harmlös. Utan det faktum att han inte verkar ha någon farstu. Det var verkligen inte läge att fråga om sådana bilder, skillnad om vi hade pratat i några veckor och/eller träffats. Någonstans vill jag lära känna en person först innan jag ens tänker på att skicka bilder till honom. Oavsett bild.
Exakt. Det är rätt gränslöst att inte fråga om du är okej med hans fetisch utan istället bara "kan du skicka bilder". Han bryr sig ju inte om DIG i det läget.

Fast det är klart, man kunde ju skicka ...

funny_finger_justforyou_50ec7e4cddf2b30b2c348e91.gif

:D

Det är inte fetischen som är obehaglig i det här, den är i sig harmlös. Utan det faktum att han inte verkar ha någon farstu. Det var verkligen inte läge att fråga om sådana bilder, skillnad om vi hade pratat i några veckor och/eller träffats. Någonstans vill jag lära känna en person först innan jag ens tänker på att skicka bilder till honom. Oavsett bild.
Ok, det kan jag helt klart förstå! Missade den sidan :)

Haha det roligaste ever just nu är att det skrev en snubbe på badoo och frågade mig om det möjligtvis v
Sen är det detta med att han kanske blivit hackad på för att han skrev för mycket, lätt då att det slår åt andra hållet. Det går liksom inte att veta, verken orsak eller hur den andre vill ha det, och hur man själv vill ha det. Knepigt sådant där.
Nej absolut inte, vi har inte skrivit till varandra särskilt mycket alls eftersom vi har setts hela helgen, men det känns mest bara ganska svalt med intresse från hans sida :) men nu har jag lagt bollen hos honom att han kan höra av sig när han är i stan igen om han vill :) så får vi se om det blir nåt eller inte :)

Ja alltså jag ligger inte direkt på latsidan med dejtadet om man säger så.... jag körde en @Bison igår och umgicks med grannen har iof umgåtts lite med honom innan också och jag visste att han var intresserad :) så kvällen spenderades med lite alkohol och mariokart (han fick spö såklart) och avslutades med en "mysstund" :o

Dock blev det inte så bra som jag hade hoppats, så det blir nog inte av igen! Men man måste ju testa liksom... kunde ju vart praktiskt eftersom han bor i dörren brevid... :p

Ikväll har jag blivit utbjuden att promenera med en annan snygging jag pratat lite med också! Ska upp och jobba kl 05 så vette fasiken om jag orkar...

Enda molnet just nu är att exet krånglar runt, förstår inte varför dom ska bli så besvärliga när dom väl blir "ex" liksom :banghead:

Sen är det detta med att han kanske blivit hackad på för att han skrev för mycket, lätt då att det slår åt andra hållet. Det går liksom inte att veta, verken orsak eller hur den andre vill ha det, och hur man själv vill ha det. Knepigt sådant där.
Haha...
Måste det alltid vara att den stackars killen blivit hackad på det tidigare?
Kan minnas att jag läst den förklaringen av dig flera gånger tidigare

Haha måste också bara säga att det här med "hundtricket" kanske inte är en så dum grej, jag var inne på ett fik idag där vovvar var tillåtna och hade med mig min söta lilla jrt, hon har väldigt lätt för att charma folk eftersom hon ständigt är så otroligt glad, och ja hon fick en del uppmärksamhet från killarna som var där... kanske får ha med henne ut oftare :D;) :angel:

Haha måste också bara säga att det här med "hundtricket" kanske inte är en så dum grej, jag var inne på ett fik idag där vovvar var tillåtna och hade med mig min söta lilla jrt, hon har väldigt lätt för att charma folk eftersom hon ständigt är så otroligt glad, och ja hon fick en del uppmärksamhet från killarna som var där... kanske får ha med henne ut oftare :D;) :angel:
Killar/män som inte gillar hundar är inget att ha, så ta med henne ut du! :D

Haha...
Måste det alltid vara att den stackars killen blivit hackad på det tidigare?
Kan minnas att jag läst den förklaringen av dig flera gånger tidigare

Nej, givetvis kan sådana tokigheter och fånigheter hamna åt båda håll!

Men det är så lätt att det blir för mycket eller för lite hur man än gör, och för att undvika detta ska man visst använda något som heter kommunikation. Men med den tycks det vara så att det väldigt ofta upplevs från båda håll att det är den andre som har någon form av veto om hur den ska fungera.

Nej, givetvis kan sådana tokigheter och fånigheter hamna åt båda håll!

Men det är så lätt att det blir för mycket eller för lite hur man än gör, och för att undvika detta ska man visst använda något som heter kommunikation. Men med den tycks det vara så att det väldigt ofta upplevs från båda håll att det är den andre som har någon form av veto om hur den ska fungera.
Fast det du verkar ha missat enligt mig är att man istället bör fråga sig själv vilken kommunikation man vill ha. Istället för att " skicka si och så många sms för det gillade min förra" eller anta att kvinnor är si eller så bör man ju fråga sig själv hur man vill göra själv. Och så kan man prata med den andra personen.

Eller hur! Jag brukar säga att gillar man min hund så tar man motorvägen direkt till mitt hjärta! Skulle nog aldrig bli tillsammans med nån som inte gillar min hund :)

Den jag har kontakt med har visat sig vilja ha hund, men tycker att det inte passar så bra just nu. Tur för honom att han är hundvänlig om vi nu ska ses, för då följer hundarna med :p Å andra sidan, min förra hund drog vantarna av hans händer och lekte med dem (vantarna alltså) när vi träffades för tre år sedan. Det kommer han ihåg och han verkar ha tyckt att det var ganska roligt :D

Den jag har kontakt med har visat sig vilja ha hund, men tycker att det inte passar så bra just nu. Tur för honom att han är hundvänlig om vi nu ska ses, för då följer hundarna med :p Å andra sidan, min förra hund drog vantarna av hans händer och lekte med dem (vantarna alltså) när vi träffades för tre år sedan. Det kommer han ihåg och han verkar ha tyckt att det var ganska roligt :D
Han jag dejtade i helgen smörade en hel del för min tjej (som konstigt nog var svårflörtad för stunden) och dag 2 så var han accepterad genom att hon ogenerat klättrade upp och la sig tillrätta på hans bröst :love: då smälte jag rätt bra!

Fast det du verkar ha missat enligt mig är att man istället bör fråga sig själv vilken kommunikation man vill ha. Istället för att " skicka si och så många sms för det gillade min förra" eller anta att kvinnor är si eller så bör man ju fråga sig själv hur man vill göra själv. Och så kan man prata med den andra personen.

Nja, att anta tror jag inte man kommer någon vart med, var liksom det jag menade. Det kan bli så många konstiga saker. Den ena vill hellre skriva och den andre kanske hellre pratar i telefon ytterligare någon annan vill helst ses i verkligheten, sen vill var det de där som ville sitta i soffan och göra - ingenting.

Något är väl rimligt att anpassa sig, men det ger till att inte någon slår knut på sig själv för det.

Jahapp, någon gång nästa vecka kanske det finns tid och möjlighet att träffa han som jag har kontakt med. Jag börjar ju bli jobbigt nyfiken på hur han är på riktigt! Hur han var för några år sedan vet jag ju, men det var då. Jag själv har ändrats en hel del på tre år, så rimligtvis har väl även han det :p

Den andra, han som jag också träffade för ca 3 år sedan, som hade dåligt samvete för hur han betett sig... Jag svarade helt enkelt att jag inte tänkt på honom och att han inte behöver tänka på det där mer. Det svarade han aldrig på. Kan knappast säga att jag är ledsen för det, vi passade inte speciellt bra ihop.

Något är väl rimligt att anpassa sig, men det ger till att inte någon slår knut på sig själv för det.

Jag förstår inte varför det ska vara så viktigt att anpassa sig? Förmodligen passar man väl inte ihop om man inte ens kan kommunicera i det stadiet? Jag skulle tolka det som att vederbörande fått kalla fötter om jag knappt fick svar om kontakten varit på ett annat sätt före dejten.

Alltså seriöst? Vad är det med alla småpojkar? Merparten som skriver till mig är 18-23 och jag är 30... är det inne att dejta en äldre tjej just nu?

Dagens äckel var en liten 18-åring som skrev:
"Do you want to fuck?
Svaret blev: Ah det vore rätt skönt men inte med dig....

Alltså vad tror folk? Det är ju liksom inte helt ovanligt med såna där frågor... en annan skrev att om jag skulle vara intresserad så skulle vi ha ett problem... och det skulle vara att han var välutrustad... :yuck:

Alltså seriöst? Vad är det med alla småpojkar? Merparten som skriver till mig är 18-23 och jag är 30... är det inne att dejta en äldre tjej just nu?

Dagens äckel var en liten 18-åring som skrev:
"Do you want to fuck?
Svaret blev: Ah det vore rätt skönt men inte med dig....

Alltså vad tror folk? Det är ju liksom inte helt ovanligt med såna där frågor... en annan skrev att om jag skulle vara intresserad så skulle vi ha ett problem... och det skulle vara att han var välutrustad... :yuck:
Om det där är på HP så hoppas jag att du har anmält...

I övrigt så får jag också rätt mycket mail från killar runt 25, jag är 40...jag vet inte om det tänker att det ska vara enkelt att ragga upp nån äldre kanske. Att en ska vara lite tacksam typ.:yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 979
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka