Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, då gav vi upp det där förhållandegrejjen. Kan väl sammanfatta det med att vi tycker om varann men vi har lite olika tankar om hur slipsten ska dras. Men vi provade i alla fall.

Får se när humöret återvänder för att prova igen. Känns nära på som det kan kvitta som det känns nu. Får väl se vart framtiden tar en.
:( Ledsen för din skull! Det är det där som kan vara nackdelen med att våga...

En snubbe som jag haft lite kontakt med via hp (och som jag dessutom har gemensamma vänner med tydligen) snokade reda på mig på facebook och satt igår och gnällde över hur svårt det var att hitta nån, stackars mig som är singel och yada yada så jag svarade att han fick väl be vänner presentera honom för nån lämplig och så och då fick han nått frispel, började skicka arga gubbar och ondgjorde sig över att jag var minsann som "alla andra" osv osv och att det var ju mig han var intresserad av :eek: och sorry, men alltså han är ju en vilt främmande människa vad mig anbelangar och såna där utbrott betackar jag mig för, så tack och hej liksom :meh:

Den här som ska till fjälls däremot är helt tvärtom, massor med komplimanger och rarheter på daglig basis, så jag börjar nu fundera vad som är galet med honom :confused: Samma sak där, vi känner ju inte varandra egentligen, bara ytligt och visst, det är väl nice att nån tycker man ser bra ut och är trevlig, men ändå..

Eller är det bara jag som är knäpp och mina tillitsproblem när det kommer till män som spökar?

Så, då gav vi upp det där förhållandegrejjen. Kan väl sammanfatta det med att vi tycker om varann men vi har lite olika tankar om hur slipsten ska dras. Men vi provade i alla fall.

Får se när humöret återvänder för att prova igen. Känns nära på som det kan kvitta som det känns nu. Får väl se vart framtiden tar en.
Så blir det ibland,
Men jag tänker att det är bra att man provade, så man inte behöver fundera på om det hade fungerat.

Blev lite skrämd igår, har pratat lite grann med en kille på en saijt och han frågar om jag kan skicka bilder på mina händer, han säger att han är så tänd på dem. Vad är det för fel på folk?

Själv har jag inte kollat dejtingsidan på hela påsken, har inte orkat. Senaste mailet jag fick var en som frågade när vi kunde fika och jag kände bara en sån ångest, även om killen i fråga ser bra ut på bilder och verkar trevlig i text.
Känner mig alldeles för osäker just nu på det här med dejtande, så ligger lågt ett tag så får vi se vart det tar vägen.
Alla som mailar med mig är sådana som hittat mig själva, jag har inte mailat till någon än, mest för jag inte orkat leta än, känner mig inte så seriös och ville väl mest se lite hur dejtingsidorna funkade innan jag gav mig ut på djupt vatten.

En snubbe som jag haft lite kontakt med via hp (och som jag dessutom har gemensamma vänner med tydligen) snokade reda på mig på facebook och satt igår och gnällde över hur svårt det var att hitta nån, stackars mig som är singel och yada yada så jag svarade att han fick väl be vänner presentera honom för nån lämplig och så och då fick han nått frispel, började skicka arga gubbar och ondgjorde sig över att jag var minsann som "alla andra" osv osv och att det var ju mig han var intresserad av :eek: och sorry, men alltså han är ju en vilt främmande människa vad mig anbelangar och såna där utbrott betackar jag mig för, så tack och hej liksom :meh:

Den här som ska till fjälls däremot är helt tvärtom, massor med komplimanger och rarheter på daglig basis, så jag börjar nu fundera vad som är galet med honom :confused: Samma sak där, vi känner ju inte varandra egentligen, bara ytligt och visst, det är väl nice att nån tycker man ser bra ut och är trevlig, men ändå..

Eller är det bara jag som är knäpp och mina tillitsproblem när det kommer till män som spökar?

Att du bröt med den första låter klokt!
Den andra, sug åt dig av komplimangerna istället :D Även OM han skulle vara dum nog att ge komplimanger utan att mena det, tja, synd för honom, det gör inte dig sämre på något vis.

För ett litet tag sedan tog jag ju kontakt med en som jag träffade för flera år sedan. Han är fortsatt jättetrevlig och vi ska nog ses när han kommer hem från sin lilla påskresa. Det kan bli.. intressant. Vet inte alls vad jag ska förvänta mig av det, så jag försöker att inte förvänta mig något alls :p

Tjena! Jag slänger mig in i den här tråden efter att ha följt den ett tag som icke singel men som nybliven singel och ute i dejtingträsket så kan jag nog passa in här :) och ska nog kunna bjuda på en och en annan rolig historia, så jag har en tendens att lyckas med det mesta samt träffa på en hel del udda typer

Några intressanta fraser jag fått höra på badoo och HP är bla dåliga raggningsrepliker men sen att jag haft tur genlotteriet...

Helgen har spenderats med en 31 årig brandman som hörde av sig i onsdags från ingenstans, tydligen hade jag lite otippat gett ut mitt nr där för typ 1,5 år sedan och han befann sig i min hemstad på besök så han hamnade här torsdag, fredag och lördag verkar dock lite skum, hur gullig som helst när han var här, pussade på mig konstant, och var allmänt skitmysig, och sen när han åkt hem igen så är han inte otrevlig men typ kort i sina sms och visar inte nåt intresse alls! Inte för att jag blir ledsen så men så som han var när han var här så kändes det som om han ville mer, men jaja det visar sig väl :) annars finns det ju en del lediga objekt där ute för en 30 årig singel tjej!

Tjena! Jag slänger mig in i den här tråden efter att ha följt den ett tag som icke singel men som nybliven singel och ute i dejtingträsket så kan jag nog passa in här :) och ska nog kunna bjuda på en och en annan rolig historia, så jag har en tendens att lyckas med det mesta samt träffa på en hel del udda typer

Några intressanta fraser jag fått höra på badoo och HP är bla dåliga raggningsrepliker men sen att jag haft tur genlotteriet...

Helgen har spenderats med en 31 årig brandman som hörde av sig i onsdags från ingenstans, tydligen hade jag lite otippat gett ut mitt nr där för typ 1,5 år sedan och han befann sig i min hemstad på besök så han hamnade här torsdag, fredag och lördag verkar dock lite skum, hur gullig som helst när han var här, pussade på mig konstant, och var allmänt skitmysig, och sen när han åkt hem igen så är han inte otrevlig men typ kort i sina sms och visar inte nåt intresse alls! Inte för att jag blir ledsen så men så som han var när han var här så kändes det som om han ville mer, men jaja det visar sig väl :) annars finns det ju en del lediga objekt där ute för en 30 årig singel tjej!
Han kanske alltid är kort i sms? Alla gillar inte att skriva?

Det behöver inte betyda något. Snubben jag hänger med är så himla göllig när vi ses men alltid väldigt i kort i sina meddelanden, han ogillar helt enkelt att skriva :)

Det behöver inte betyda något. Snubben jag hänger med är så himla göllig när vi ses men alltid väldigt i kort i sina meddelanden, han ogillar helt enkelt att skriva :)

Ja så kan det ju vara men tänker mest på att han knappt svarar på sms öht :) men äh är han inte intresserad så finns det alltid nån annan :)

Nej det kan ju helt enkelt vara så men jag tror mer på ointresserad just för att han knappt svarar alls :)
Ok..
Jag kan vara lite så.. Tycker det är jobbigt med sms.
Men jag brukar förklara det.
Ville bara säga att det kan finnas olika anledningar och inte bara att han inte är intresserad

Ok..
Jag kan vara lite så.. Tycker det är jobbigt med sms.
Men jag brukar förklara det.
Ville bara säga att det kan finnas olika anledningar och inte bara att han inte är intresserad
Absolut, det är alltid bra att få höra andras tankar! Det är ju det som är lite poängen när man skriver öppet om det....
Jag är ju en person som har rätt bra intuition och magkänsla, och nåt säger mig att det är nåt som inte är som det ska bara, men det återstår väl bara att se helt enkelt :)

Ja så kan det ju vara men tänker mest på att han knappt svarar på sms öht :) men äh är han inte intresserad så finns det alltid nån annan :)

Sen är det detta med att han kanske blivit hackad på för att han skrev för mycket, lätt då att det slår åt andra hållet. Det går liksom inte att veta, verken orsak eller hur den andre vill ha det, och hur man själv vill ha det. Knepigt sådant där.

Blev lite skrämd igår, har pratat lite grann med en kille på en saijt och han frågar om jag kan skicka bilder på mina händer, han säger att han är så tänd på dem. Vad är det för fel på folk?
Frågade han på ett olämpligt sätt? Annars vet jag inte om jag tycker det känns ok att säga att det "är fel på folk" för att de tänder på händer? Känns som en rätt harmlös fetisch.. Sen om det inte är din grej så fattar jag det så klart, men det behöver ju inte fara fel på killen för det ;)

Frågade han på ett olämpligt sätt? Annars vet jag inte om jag tycker det känns ok att säga att det "är fel på folk" för att de tänder på händer? Känns som en rätt harmlös fetisch.. Sen om det inte är din grej så fattar jag det så klart, men det behöver ju inte fara fel på killen för det ;)
Fetischer bör man vänta med tills man känner varann lite bättre, tycker nog jag. Om man inte är på en sajt för rena sexkontakter.

Sedan tycker jag att det skillnad på att berätta om handfetischen och att be om bilder på händer. De har ju tydligen inte ens träffats? Nä, där jag backat direkt.

Det är inte fetischen som är obehaglig i det här, den är i sig harmlös. Utan det faktum att han inte verkar ha någon farstu. Det var verkligen inte läge att fråga om sådana bilder, skillnad om vi hade pratat i några veckor och/eller träffats. Någonstans vill jag lära känna en person först innan jag ens tänker på att skicka bilder till honom. Oavsett bild.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 644
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 979
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut