Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det beror ju på om han skickar fler sms, eller om det var en engångshändelse. Vilket bara är skönt för min egen del. I och med det är jobbets mobil, skulle jag kunna visa chefen smsen och säga något elakt. :devil: men jag är nog för snäll :grin:
Jojo, givetvis. Men om... :devil:
Annars, yes! Chefen!

@hindalhunned För att vara lite seg på din fråga så hade det periskopen inte känts ok för mig. Om du orkar tycker jag du kan förklara för honom varför du inte tycker det känns ok, om det stämmer även för dig. Beroende på hur han reagerar på det kan du ge honom en andra chans om det verkar som han fattar, och han i övrigt verkat vettig. Annars tycker jag du kan blocka i vilket läge som helst ;)

Jo, nu har jag en egen "ignore" på dom inläggen. Förresten hur är dina egna känslor angående ditt oväntade dejt? :)
Ja du, det känns faktiskt bra. Har grubblat på det där med barnen mest hela dagen, men kommit fram till att D verkar vara en så pass bra kille att det skulle kännas dumt att välja bort honom för det. Så vi får se vad det blir av det.
Han frågade igår (innan hånglet) om vi sågs som dejt eller vänner och fick ett "vet inte" till svar.
Skickade meddelande till honom nyss att man nog kunde se gårdagen som en dejt och frågade om han vill ses igen. Och det vill han. :)

Jag älskade folk som smet iväg, äter frukost gör jag helst själv. Jag har också utan att skämmas sagt det till de som inte förstått detta ändå. "Hej, jag tror det är lagom att du åker hem nu. Man kan köpa goda mackor på fiket tvärs över gatan".
Jag skulle inte drömma om att hänga kvar och äta frukost hos ett ragg.
Det finns många mellanting mellan att smyga iväg och att käka frukost ihop

Ja du, det känns faktiskt bra. Har grubblat på det där med barnen mest hela dagen, men kommit fram till att D verkar vara en så pass bra kille att det skulle kännas dumt att välja bort honom för det. Så vi får se vad det blir av det.
Han frågade igår (innan hånglet) om vi sågs som dejt eller vänner och fick ett "vet inte" till svar.
Skickade meddelande till honom nyss att man nog kunde se gårdagen som en dejt och frågade om han vill ses igen. Och det vill han. :)
Åh va glad jag blir, kör på bara om det känns rätt säger jag. :up:

Va härligt :) Bra att du håller oss uppdaterade ;)

Förresten roade jag mig med att skriva en kontaktannons för några dagar sedan (jag hade druckit vin och kände mig alldeles särdeles charmig). Min bästa vän meddelade att hon ansåg annonsen alldeles för dryg, att "du får inte låta så smart, du skrämmer bort vettiga män". Min bästa väns partner var däremot bestört över att hen tyckte att min intelligens inte framgick utan att jag ju uppenbart suttit och fnissat fram det här "som om du vore en ekorre på speed". Jag känner att det var svårt att uppstå konsensus genom nämnda kritik. Men tja, nu har jag 60 erbjudanden till diverse aktiviteter (en förvånansvärt stor andel riktigt civiliserade). Synd bara att jag är så uppbokad att jag nog inte har tid med några alls :angel:

Jag älskade folk som smet iväg, äter frukost gör jag helst själv. Jag har också utan att skämmas sagt det till de som inte förstått detta ändå. "Hej, jag tror det är lagom att du åker hem nu. Man kan köpa goda mackor på fiket tvärs över gatan".
Jag skulle inte drömma om att hänga kvar och äta frukost hos ett ragg.
:rofl::rofl::rofl:

Skönt att läsa. Jag förfäras inför tanken av frukost med någon okänd.
Jag lever i någon form av frivilligt celibat eftersom jag:

1. Inte orkar ragga upp någon.
2. Definitivt inte orkar dejta för att träffa någon ny.
3. De få gånger jag har raggat upp någon har personen inte insett att det var en engångsgrej (fast jag typ sagt det), blivit seriös och velat träffas igen!:eek:

Så nu håller jag låg profil.:cool: Känns som att idealet vore semesterromans. Då har man ett definitivt slut. Alternativt att träffa någon verkligt trevlig person då.

3. De få gånger jag har raggat upp någon har personen inte insett att det var en engångsgrej (fast jag typ sagt det), blivit seriös och velat träffas igen!

Åh, det är ju så segt! Jag har en gång i livet haft ett ONS. Som bet sig kvar som en STD.

Först VÄGRADE han att försvinna på morgonen, jag fick skjutsa honom för att han skulle förstå vinken. Sedan hade han på något sätt lyckats ringa sig själv från min mobil, så han sparat numret. Och hörde av sig, konstant.

Två år efter fick jag det sista/senaste SMS:et från honom (nej, jag tänker inte meddela vad han skrev), nu har det varit tyst. Jag berättade att jag var lyckligt gift...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka