Nu är den här tråden förmodligen minuter från låsning ... Släpp det, gå vidare och ANVÄND IGNORE.
Varför då ? För att vissa inte kan hålla god ton ? Goes both ways you know !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är den här tråden förmodligen minuter från låsning ... Släpp det, gå vidare och ANVÄND IGNORE.
Vad bra, då har du sett mina inlägg i alla fall. Jag tror ignore vore en jättebra grej, är ju synd att varenda tråd ska spåra ut i massa tjafs bara.Dig hade jag på ignore för typ 2 år sedan, men jag tycker du har blivit snäll efter det![]()
Du kan själv varaväldigt otrevligNi gör det iaf väldigt olustigt för mig att överhuvudtaget vara här på forumet. Jag har skrivit mycket mindre den senaste tiden av en orsak...
Och jag menar inte att jag tycker att alla ska tycka som jag eller att alla ska hålla med om det jag skriver. Men...ja...
Jag har bett någon som jag anser att beter sig illa mot dig att blocka dig. Jag har bett den göra det för att bespara dig otrevligheter - inget annat. Jag tycker vi är några här som (för det mesta) oförtjänt får skit, och jag tycker att du är en av dem. Inget illa menat alltså. Tvärtom!!Du kan själv varaväldigt otrevlig
Sist uppmanade du någon att blocka mig
Vad fan är det för jävla beteende?![]()
Åhååå~ nu gillar jag DEFINITIVT hur du tänker.Åh men det gör ingenting. Då är det bara att fejka!![]()
Det där med ignore här har jag funderat på att börja använda mig av. Jag har buslätt för att blocka någon på en dejtingsida, borde vara lika enkelt här, men för mig tar det emot. Tror det är nog lite att jag tänker "jamen de kan få en andra chans" men så blir det inte bättre och så tänker man "en chans till" men ja... men men.Jag tycker att du ska sätta @Petruska och @mandalaki på ignore. Jag har haft några här inne som jag har upplevt har hackat mycket på mig och då har jag helt enkelt bara satt dem på ignore. Det är roligare att vara på Buke om man tar bort såna störningsmoment, oavsett vem som har rätt eller fel i huruvida det är nåt hackande eller ej. Jag la inte särskilt mycket energi på att försöka förklara för dem hur jag känner utan ignorerade bara istället.
Okey då har jag missförstått dig varför du säger att andra ska blocka migJag har bett någon som jag anser att beter sig illa mot dig att blocka dig. Jag har bett den göra det för att bespara dig otrevligheter - inget annat. Jag tycker vi är några här som (för det mesta) oförtjänt får skit, och jag tycker att du är en av dem. Inget illa menat alltså. Tvärtom!!
Förlåt om jag varit otydlig!
Okey då har jag missförstått dig varför du säger att andra ska blocka mig
Visst håller jag med om att en del får oförtjänt skit på detta forumet medan andra är heliga kor och aldrig blir emotsagda
Anledningen till att jag får skit är att jag säger att det fult med rosa hår på dom över 25, är en fet så får en skylla sig själv etc
Inte är jag förvånad att tjockisar blir sura, det är ju givet
Du kan också sticka ut hakan lite ibland och säga emot en helig ko (alternativt surkossa)...en dödssynd på forumet
![]()
Du menar alltså@Lampan Kan du inte snälla specificera exakt vem du pratar om? Jag vet inte nån Buke som inte blir emotsagd och kritiserar ibland.
Tråden brukar spåra ut lite då och då. Bara att vänta ut stormen...Kanske borde starta en egen tråd om OT-ämnet?
Trodde detta var en nätdejting råds tråd och inte en "tjafs-tråd". Kanske vore det bäst om alla inblandade bara slutade svara och skiter i vem som har rätt eller fel, då det inte kommer leda någon vart ändå.
Hoppas ni haft en bra helg trots allt.![]()
Jo, nu har jag en egen "ignore" på dom inläggen. Förresten hur är dina egna känslor angående ditt oväntade dejt?Tråden brukar spåra ut lite då och då. Bara att vänta ut stormen...![]()
Om det blir någon ja och det vet jag inte än ju.Bra, då förväntar jag mig rapport efter genomförande!![]()
Om det inte blir det så tänker jag, eh... Yeah jag är skitdålig på att hota folkOm det blir någon ja och det vet jag inte än ju.![]()
Det beror ju på om han skickar fler sms, eller om det var en engångshändelse. Vilket bara är skönt för min egen del. I och med det är jobbets mobil, skulle jag kunna visa chefen smsen och säga något elakt.Om det inte blir det så tänker jag, eh... Yeah jag är skitdålig på att hota folk![]()