Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men ärligt talat tjejer? Är inte detta en väldigt gammal diskussion?

Att "bara utrycka sin åsikt" är så klart ok på ett DISKUSSIONSforum, men vad en än skriver får en vara beredd på att det besvaras. Självklart ska vi hålla god ton på forumet, men det går ju även om inte alla tycker samma sak! Det blir ju vara tråkigt när det blir personangrepp/diskussioner om en skilda användare (när dessa inte själva tagit upp en fråga att diskutera).

Känner ni er påhoppade, snälla för allas skull, använd ignore-funktionen. Känner inte att jag formulerat mig så bra som jag skulle velat, och vill helst inte dra in enskilda användare, men tycker det är så tråkigt när tråden ska handla om personangrepp hit eller dit.

Sen vill jag bara tillägga att gällande att vissa som hänger i tråden inte är singlar. Vad spelar det för roll? det handlar ju om relationer! De som har en relation av någon form har ju troligen varit i liknande sits som oss som är singlar här inne? Mer erfarenheter i diskussionen kan väl inte vara negativt? Jag ser det som något berikande iaf!

Jag hänger mycket på hundforumet, trots att jag inte har hund. Är det fel då enligt samma logik? :confused:

Dig hade jag på ignore för typ 2 år sedan, men jag tycker du har blivit snäll efter det :)
Vad bra, då har du sett mina inlägg i alla fall. Jag tror ignore vore en jättebra grej, är ju synd att varenda tråd ska spåra ut i massa tjafs bara.

Ni gör det iaf väldigt olustigt för mig att överhuvudtaget vara här på forumet. Jag har skrivit mycket mindre den senaste tiden av en orsak...
Och jag menar inte att jag tycker att alla ska tycka som jag eller att alla ska hålla med om det jag skriver. Men...:crazy: ja...
Du kan själv varaväldigt otrevlig
Sist uppmanade du någon att blocka mig
Vad fan är det för jävla beteende? :banghead:

Du kan själv varaväldigt otrevlig
Sist uppmanade du någon att blocka mig
Vad fan är det för jävla beteende? :banghead:
Jag har bett någon som jag anser att beter sig illa mot dig att blocka dig. Jag har bett den göra det för att bespara dig otrevligheter - inget annat. Jag tycker vi är några här som (för det mesta) oförtjänt får skit, och jag tycker att du är en av dem. Inget illa menat alltså. Tvärtom!!

Förlåt om jag varit otydlig!

Jag älskade folk som smet iväg, äter frukost gör jag helst själv. Jag har också utan att skämmas sagt det till de som inte förstått detta ändå. "Hej, jag tror det är lagom att du åker hem nu. Man kan köpa goda mackor på fiket tvärs över gatan".
Jag skulle inte drömma om att hänga kvar och äta frukost hos ett ragg.

Åh men det gör ingenting. Då är det bara att fejka! ;)
Åhååå~ nu gillar jag DEFINITIVT hur du tänker.
jk.gif
:devil:

Jag tycker att du ska sätta @Petruska och @mandalaki på ignore. Jag har haft några här inne som jag har upplevt har hackat mycket på mig och då har jag helt enkelt bara satt dem på ignore. Det är roligare att vara på Buke om man tar bort såna störningsmoment, oavsett vem som har rätt eller fel i huruvida det är nåt hackande eller ej. Jag la inte särskilt mycket energi på att försöka förklara för dem hur jag känner utan ignorerade bara istället :up:.
Det där med ignore här har jag funderat på att börja använda mig av. Jag har buslätt för att blocka någon på en dejtingsida, borde vara lika enkelt här, men för mig tar det emot. Tror det är nog lite att jag tänker "jamen de kan få en andra chans" men så blir det inte bättre och så tänker man "en chans till" men ja... men men.

Jag har bett någon som jag anser att beter sig illa mot dig att blocka dig. Jag har bett den göra det för att bespara dig otrevligheter - inget annat. Jag tycker vi är några här som (för det mesta) oförtjänt får skit, och jag tycker att du är en av dem. Inget illa menat alltså. Tvärtom!!

Förlåt om jag varit otydlig!
Okey då har jag missförstått dig varför du säger att andra ska blocka mig
Visst håller jag med om att en del får oförtjänt skit på detta forumet medan andra är heliga kor och aldrig blir emotsagda
Anledningen till att jag får skit är att jag säger att det fult med rosa hår på dom över 25, är en fet så får en skylla sig själv etc
Inte är jag förvånad att tjockisar blir sura, det är ju givet
Du kan också sticka ut hakan lite ibland och säga emot en helig ko (alternativt surkossa)...en dödssynd på forumet
:)

Okey då har jag missförstått dig varför du säger att andra ska blocka mig
Visst håller jag med om att en del får oförtjänt skit på detta forumet medan andra är heliga kor och aldrig blir emotsagda
Anledningen till att jag får skit är att jag säger att det fult med rosa hår på dom över 25, är en fet så får en skylla sig själv etc
Inte är jag förvånad att tjockisar blir sura, det är ju givet
Du kan också sticka ut hakan lite ibland och säga emot en helig ko (alternativt surkossa)...en dödssynd på forumet
:)

Att bli kallad tjockis och surkossa kan reta någon ja. Är det konstigt?

Kanske borde starta en egen tråd om OT-ämnet? :angel:

Trodde detta var en nätdejting råds tråd och inte en "tjafs-tråd". Kanske vore det bäst om alla inblandade bara slutade svara och skiter i vem som har rätt eller fel, då det inte kommer leda någon vart ändå.

Hoppas ni haft en bra helg trots allt. :)

Om det inte blir det så tänker jag, eh... Yeah jag är skitdålig på att hota folk :p
Det beror ju på om han skickar fler sms, eller om det var en engångshändelse. Vilket bara är skönt för min egen del. I och med det är jobbets mobil, skulle jag kunna visa chefen smsen och säga något elakt. :devil: men jag är nog för snäll :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka