Jag börjar bli lite osäker på mig själv.. Denna vecka har jag, som tidigare nämnt, tre träffar inplanerade (fråga mig inte varför jag tyckte det var en bra idé med tanke på att detta typ är min mest stressiga vecka denna sommaren..), idag träffade jag benbrottet, i morgon ska jag träffa hålla handen och den sista har jag inte bestämt dag/tid med.
Sist jag träffade benbrottet så kändes det verkligen som att det bara är en friend in making, men idag kändes det ändå som att det kanske finns någonting där, något som inom sinom tid kan växa fram. Jag är absolut inte främmande för att låta det ta tid, jag har inte bråttom någonstans. Hur snabbt har ni känt att detta är någonting att satsa på, någon som bara kan bli vän eller att något känns bara helt nej?
När det gäller hålla handen så känns det lite mer pirrigt, men jag är osäker på om vi skulle klicka på någon annat sätt än fysiskt och dessutom känns han väldigt mycket mer intresserad av mig än jag av honom vilket får mig ganska så stressad.
Benbrottet var det tredje gången vi sågs och hålla handen blir tredje gången i morgon.. När "ska man ha bestämt sig"? Vad händer om jag får känslor för båda? Hur väljer man och är det ett val eller ska jag försöka hitta någon annan? :/