Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han kontaktade dig igen på originalsidan så det är inte så jättefarligt. Hade varit annat om han hade letat upp en ny kanal typ facebook. Antagligen är han väl bara kåt och skickar till alla alternativ han har, JAG skulle inte oroa mig alltför mycket om jag var i den situationen med den informationen du givit.

Det är säkert lugnt. Jag är bara rädd för att råka få en stalker på halsen.

Att han tog kontakt och frågade om ni ville ses, tycker inte jag är speciellt creepy faktiskt. Det är ju många som gör det efter ett tag även om man tidigare avböjt.

Personligen hade jag inte skrivit något så vagt som att jag inte tror att det är en bra idé utan gjort klart för honom att du inte kände dig bekväm med hur han beskrivit sig själv, hurdan han är och att du enligt den info du har vet att ni inte skulle matcha och att det därför inte är aktuellt med nån träff. Någonsin.

Jag tycker det är konstigt att han hör av sig. Han var ju väldigt seriös med mig även om vi inte sågs många ggr. När jag dissade skrev jag ett mess och sa att vi inte skulle ses mer pga att jag hade dålig magkänsla. Han svarade bara "Okej?". Vet inte om han blev sur eller vad som menas med det. Han hade ju då kunnat fråga om vi endast skulle vara kk, men visst jag hann kanske blocka honom innan.

Så om han nu hör av sig på bc 2v senare och endast vill vara kk kan han ju skriva något typ: "Jag vet att du skrev att du inte ville ses men jag undrar om vi skulle kunna blabla bla". Inte bara "Kan jag komma hem till dig?" . Det tycker jag är väldigt socialt avvikande.

Ingen fara! Brukar folk som du matchar med vara så snabba på att skriva alltså? Jag har inte hållit på med Tinder alls länge men upplever att den absoluta majoriteten jag matchar med inte alls skriver först. Jag vet ju själv att jag ibland kan ångra en högerswipe när vi väl matchat och skriver ju då självfallet inte så antar att det säkert är så för andra också :)

Många män sveper höger på allt för att sedan sortera efter match. Då är det inte så konstigt att dessa inte skriver. Sen kan det hända att dessa personer inte är vid telefonen eller använder tinder just då. Skriv på bara.

Många män sveper höger på allt för att sedan sortera efter match. Då är det inte så konstigt att dessa inte skriver. Sen kan det hända att dessa personer inte är vid telefonen eller använder tinder just då. Skriv på bara.
Ja det fattar jag. Tolkade ditt förra inlägg som att i princip alla du matchar med skriver till dig, om inte du hinner först vill säga. Var mest det jag blev fascinerad över.

Jag tycker det är konstigt att han hör av sig. Han var ju väldigt seriös med mig även om vi inte sågs många ggr. När jag dissade skrev jag ett mess och sa att vi inte skulle ses mer pga att jag hade dålig magkänsla. Han svarade bara "Okej?". Vet inte om han blev sur eller vad som menas med det. Han hade ju då kunnat fråga om vi endast skulle vara kk, men visst jag hann kanske blocka honom innan.

Så om han nu hör av sig på bc 2v senare och endast vill vara kk kan han ju skriva något typ: "Jag vet att du skrev att du inte ville ses men jag undrar om vi skulle kunna blabla bla". Inte bara "Kan jag komma hem till dig?" . Det tycker jag är väldigt socialt avvikande.
Du glömde en del där. Han skrev " Får jag komma hem till dig och komma över dig :)?" Och om du hade fimpat honom med att säga att du har dålig magkänsla, då är det en jävla märklig grej att säga.

Det, plus hans "okej?" låter som att han inte alls tar vad du säger på allvar.

Ryssen som absolut aldrig skulle åka med till stallet eftersom hästar är otäcka, stora och lömska har plötsligt ändrat sig och vill åka dit :p
Jag har aldrig tagit upp det, är ju mitt intresse och inget han behöver engagera sig i så jag blev lite förvånad att han så det.
Får nog ge vissa förhållningsregler om han ska med :D

Ryssen som absolut aldrig skulle åka med till stallet eftersom hästar är otäcka, stora och lömska har plötsligt ändrat sig och vill åka dit :p
Jag har aldrig tagit upp det, är ju mitt intresse och inget han behöver engagera sig i så jag blev lite förvånad att han så det.
Får nog ge vissa förhållningsregler om han ska med :D
1 Ingen vodka
2 Ingen kosackdans, hästen kan bli skrämd
3 Hjälm, inte ryssmössa

:D

Jag börjar bli lite osäker på mig själv.. Denna vecka har jag, som tidigare nämnt, tre träffar inplanerade (fråga mig inte varför jag tyckte det var en bra idé med tanke på att detta typ är min mest stressiga vecka denna sommaren..), idag träffade jag benbrottet, i morgon ska jag träffa hålla handen och den sista har jag inte bestämt dag/tid med.
Sist jag träffade benbrottet så kändes det verkligen som att det bara är en friend in making, men idag kändes det ändå som att det kanske finns någonting där, något som inom sinom tid kan växa fram. Jag är absolut inte främmande för att låta det ta tid, jag har inte bråttom någonstans. Hur snabbt har ni känt att detta är någonting att satsa på, någon som bara kan bli vän eller att något känns bara helt nej?
När det gäller hålla handen så känns det lite mer pirrigt, men jag är osäker på om vi skulle klicka på någon annat sätt än fysiskt och dessutom känns han väldigt mycket mer intresserad av mig än jag av honom vilket får mig ganska så stressad.
Benbrottet var det tredje gången vi sågs och hålla handen blir tredje gången i morgon.. När "ska man ha bestämt sig"? Vad händer om jag får känslor för båda? Hur väljer man och är det ett val eller ska jag försöka hitta någon annan? :/

Jag börjar bli lite osäker på mig själv.. Denna vecka har jag, som tidigare nämnt, tre träffar inplanerade (fråga mig inte varför jag tyckte det var en bra idé med tanke på att detta typ är min mest stressiga vecka denna sommaren..), idag träffade jag benbrottet, i morgon ska jag träffa hålla handen och den sista har jag inte bestämt dag/tid med.
Sist jag träffade benbrottet så kändes det verkligen som att det bara är en friend in making, men idag kändes det ändå som att det kanske finns någonting där, något som inom sinom tid kan växa fram. Jag är absolut inte främmande för att låta det ta tid, jag har inte bråttom någonstans. Hur snabbt har ni känt att detta är någonting att satsa på, någon som bara kan bli vän eller att något känns bara helt nej?
När det gäller hålla handen så känns det lite mer pirrigt, men jag är osäker på om vi skulle klicka på någon annat sätt än fysiskt och dessutom känns han väldigt mycket mer intresserad av mig än jag av honom vilket får mig ganska så stressad.
Benbrottet var det tredje gången vi sågs och hålla handen blir tredje gången i morgon.. När "ska man ha bestämt sig"? Vad händer om jag får känslor för båda? Hur väljer man och är det ett val eller ska jag försöka hitta någon annan? :/
Det finns väl ingen gräns för när man ska ha bestämt sig såvida motparten inte "kräver" något sånt. Jag personligen är en sån som vill känna allt i princip direkt, så känns det inte som det finns något där dejt 2 ger jag upp. Men det där 'något' måste ju inte vara att man vill spendera resten av livet och vara himlastormande förälskad. Dock är min erfarenhet att det behöver vara mer åt det himlastormande-hållet för oss båda om det ska bli något, men det är för att det för egen del aldrig på så sätt "växt" fram utan antingen finns det eller så finns det inte från start för mig. Andra fungerar på andra sätt.

Det finns väl ingen gräns för när man ska ha bestämt sig såvida motparten inte "kräver" något sånt. Jag personligen är en sån som vill känna allt i princip direkt, så känns det inte som det finns något där dejt 2 ger jag upp. Men det där 'något' måste ju inte vara att man vill spendera resten av livet och vara himlastormande förälskad. Dock är min erfarenhet att det behöver vara mer åt det himlastormande-hållet för oss båda om det ska bli något, men det är för att det för egen del aldrig på så sätt "växt" fram utan antingen finns det eller så finns det inte från start för mig. Andra fungerar på andra sätt.
Men om det ska kännas himlastormande på en gång kommer jag nog aldrig hitta någon, så bra är jag inte att någon ska känna så för mig liksom :/

Men om det ska kännas himlastormande på en gång kommer jag nog aldrig hitta någon, så bra är jag inte att någon ska känna så för mig liksom :/

Men trams.
Man måste inte vara på ett visst sätt för att det ska kännas himlastormande :)

Alla är ju olika, tycker du ska fortsätta träffa så många du vill så länge du vill, har ni inte lovat varandra något så är inte det fel.
Behöver du tid att känna något så ska du ge det tid.
Det är ju flera som skrivit det innan i tråden att de behöver träffas många gånger och låta kärlek växa fram så det är absolut inget konstigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar