Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han kontaktade dig igen på originalsidan så det är inte så jättefarligt. Hade varit annat om han hade letat upp en ny kanal typ facebook. Antagligen är han väl bara kåt och skickar till alla alternativ han har, JAG skulle inte oroa mig alltför mycket om jag var i den situationen med den informationen du givit.

Nu har jag fått tre matchningar varav en är en kille jag var på en dejt med när jag var 14 år :laugh: vi sågs inte mer efter det för att jag var alldeles för feg men han var både snäll och snygg då :D vi hade haft kontakt länge via nätet då.

Hittills är det ingen av matchningarna som skrivit. När ni matchar, skriver ni direkt eller väntar ni på att motparten ska skriva? Och hur sjutton inleder man en konversation? Ny på det här :nailbiting::laugh:

Kan inte se att varken jag eller @Malibu_Stacy överhuvudtaget skrivit något om att "sitta och vänta"? Vad menar du med det?
Hon skrev:

"Hittills är det ingen av matchningarna som skrivit. När ni matchar, skriver ni direkt eller väntar ni på att motparten ska skriva? Och hur sjutton inleder man en konversation? Ny på det här :nailbiting::laugh:"

Hur ska jag annars tolka det? Varför inte skriva om ni vill skriva?

Oj, måste man koppla Tinder till Facebook? Kan ens vänner se att man är med där då?

Nej inte längre. Men vad jag förstått så syns det ingenstans på Facebook att man har kopplat sitt konto till Tinder och de som hittar dig på Tinder kan inte se din information eller dina bilder på Facebook.

Hon skrev:

"Hittills är det ingen av matchningarna som skrivit. När ni matchar, skriver ni direkt eller väntar ni på att motparten ska skriva? Och hur sjutton inleder man en konversation? Ny på det här :nailbiting::laugh:"

Har inte alls skrivit något om hur jag gör eller att jag sitter och väntar utan jag vill bara veta hur andra här i tråden brukar göra.
Har liksom precis blivit medlem så jag har inte hunnit med att göra något alls mer än att gilla några stycken...

Hon skrev:

Jag tycker att du ska tolka det precis som den fråga det är. En fråga som ställs i syfte att se hur andra brukar göra. Förstår inte vad det här "varför inte skriva om ni vill skriva?" kommer ifrån? Hur vet du att vi inte gör just det?

Har inte alls skrivit något om hur jag gör eller att jag sitter och väntar utan jag vill bara veta hur andra här i tråden brukar göra.
Har liksom precis blivit medlem så jag har inte hunnit med att göra något alls mer än att gilla några stycken...

Och jag säger att gör som ni vill och känner för. Vill ni vänta så vänta, vill ni skriva så skriv.

Jag tycker att du ska tolka det precis som den fråga det är. En fråga som ställs i syfte att se hur andra brukar göra. Förstår inte vad det här "varför inte skriva om ni vill skriva?" kommer ifrån? Hur vet du att vi inte gör just det?

Ok ber om ursäkt om jag feltolkade vad som menades. Jag brukar skriva först om jag hinner.

Ok ber om ursäkt om jag feltolkade vad som menades. Jag brukar skriva först om jag hinner.
Ingen fara! Brukar folk som du matchar med vara så snabba på att skriva alltså? Jag har inte hållit på med Tinder alls länge men upplever att den absoluta majoriteten jag matchar med inte alls skriver först. Jag vet ju själv att jag ibland kan ångra en högerswipe när vi väl matchat och skriver ju då självfallet inte så antar att det säkert är så för andra också :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar