Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså nu är jag arg på bdsm-killen. Han lyckades nästan lura mig. Han verkade ju normal och vi dejtade vanligt. Han var så himla gullig och sa och gjorde saker som han visste att jag skulle tycka om. Han sa rätt grejer. Han var så seriös och vi hade djupa samtalsämnen där vi pratade om livet osv.

Han målade upp en bild av sig själv, fast ibland slank det ur grodor ur munnen på honom. Det var grodorna tillsammans med det där seriösa som gav mig dålig magkänsla.

Jag började få känslor för honom. Tänk om vi hade blivit tillsammans :nailbiting:. Då hade jag utan att veta det varit ihop med en gränslös äckelkille.

Vi hade aldrig sådana typer av sexuella konversationer. Så när han nu skrev att han skulle komma hem till mig och komma över mig, rasade bilden av honom totalt och jag är så glad att han visade sitt rätta jag. (Jag hade faktiskt undrat ifall jag gjorde rätt när jag slutade träffa honom.)

Så tips till alla i tråden: Följ eran magkänsla :up:!

Jag började få känslor för honom. Tänk om vi hade blivit tillsammans :nailbiting:. Då hade jag utan att veta det varit ihop med en gränslös äckelkille.!

Fast man blir väl inte tillsammans med någon sådär helt plötsligt utan att ha ett hum och en viss känsla för personen? Eller hur/när blir folk egentligen tillsammans? De flesta har väl lite krav på kännedom om partnern?
Visst att man kan få fel uppfattning och det inte alls blir som man tänkt sig när personen visar sig att inte vara den man trodde eller utgett sig för att vara men man blir väl inte tillsammans på några dagar? Inte som vuxen i alla fall ;)

Fast man blir väl inte tillsammans med någon sådär helt plötsligt utan att ha ett hum och en viss känsla för personen? Eller hur/när blir folk egentligen tillsammans? De flesta har väl lite krav på kännedom om partnern?
Visst att man kan få fel uppfattning och det inte alls blir som man tänkt sig när personen visar sig att inte vara den man trodde eller utgett sig för att vara men man blir väl inte tillsammans på några dagar? Inte som vuxen i alla fall ;)

Nä det skrev jag inte. Jag menade om vi hade fortsatt att träffas och jag struntat i varningsflaggorna.

Jag har ett exempel på en kompis som blev totalt lurad. Det hann bli seriöst. Han hade många liknande drag som bdsm-killen. Hennes kille passar in på definitionen narcissist.

Men om det ska kännas himlastormande på en gång kommer jag nog aldrig hitta någon, så bra är jag inte att någon ska känna så för mig liksom :/

Det behöver inte alls kännas himlastormande, det funkar inte så för alla. Inga av mina förhållande jag varit i har känts så.

Däremot vart jag himlastormande, vrålkär och hysteriskt förälskad i en engelsman när jag var i Australien för 10 år sedan :angel: Smart va? :D
Noup, det vart inget, inget mer än brustet hjärta och en lärdom rikare :grin:

Men om det ska kännas himlastormande på en gång kommer jag nog aldrig hitta någon, så bra är jag inte att någon ska känna så för mig liksom :/
Alltså dels så är ju alla olika. Jag är en "allt eller inget"-person, så för mig måste det vara mycket känslor tidigt för att jag ska behålla intresset, det betyder inte att alla är likadana. Och man måste inte alls vara på ett visst sätt för att någon ska känna så för en.

Jag åt middag med han-jag-träffat-två-gånger-innan i lördags. Jag är extremt kluven! Men tiden lär väl utvisa, osv.

Ikväll ska jag träffa en otroligt intressant förmåga som jag matchade med i... torsdags eller fredags, men vi har skrivit fram och tillbaks en del under helgen. Flera gemensamma intressen, jobbar t.o.m inom samma område (fast helt olika branscher), mycket attraktiv på bild i alla fall och verkar vara en hyvens, rolig, smart kille helt enkelt. Ser verkligen fram emot det, det pirrar i magen - men jag ska försöka att inte få upp förväntningarna alldeles för högt.

Jag var 20 när jag gifte mig och vi var ju ett par i 23 år och även om det var :wtf: :turd: :yuck: sista åren så var ju de flesta åren väldigt bra och jag tror inte det hade utvecklats annorlunda om vi hade gift oss 10 år senare ;)

Sötisen hör fortfarande av sig, så han blev visst inte helt för(/av)skräckt :sneaky:

Nu tänker jag skriva ett "klappa mig själv på axeln"-inlägg. Träffade hålla handen-killen idag och när jag kom hem skrev jag till honom att jag trivs i hans sällskap men är lite osäker på om det är så mycket mer än så. Han tog det hur bra som helst och vi kommer fortsätta ses men att "tagga ned" det hela lite och bara umgås som vänner och ta det därifrån. Så himla skönt!!

Jag har bara så svårt att se varför man gifter sig. Jag kan förstå vissa praktiska saker, ekonomiska saker osv. Men annars? Jag skulle verkligen inte vilja ha ett bröllop!O_o:nailbiting::cautious:

Jag tyckte det var väldigt roligt faktiskt. Vi gifte oss i kyrkan, min hund var med. Hade tom en tråd om det här :p
Men det bästa var att se hur stolt och lycklig pappa var. Var nog en av de bästa dagarna i hans liv så det var helt klart värt det.

Jag tyckte det var väldigt roligt faktiskt. Vi gifte oss i kyrkan, min hund var med. Hade tom en tråd om det här :p
Men det bästa var att se hur stolt och lycklig pappa var. Var nog en av de bästa dagarna i hans liv så det var helt klart värt det.
Det där glömmer jag aldrig! Typ varje gång jag ser ditt nick tänker jag Herregud, första gången jag la märke till Bison var när hon frågade om man fick ha med hunden på sitt bröllop. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar