Vi hade otroligt trevligt igår! Tre timmar bara flög förbi och det brukar ju vara ett gott tecken, vi käkade middag och drack kaffe. Är pirrig och känner mig lite som en tonåring
Vi sms:ade resten av kvällen och har även hörts lite nu på morgonen. (Visst är det lustigt hur pirr i magen tydligen syns utåt? Jag är dödstrött och lite småallergisk men har ändå fått höra av varenda kollega jag har träffat att jag ser så pigg och glad ut.)
Detta gör mig ännu mer säker på att första killen inte är något för mig. Först var jag liksom osäker på om jag bara var ovan vid dejtande och allt det där eftersom det var ett tag sedan sist och att jag kanske hade för höga krav och bara var grinig, men nej, nu "vet" (eller minns) jag ju hur det
ska kännas efter första dejten, om ni förstår hur jag menar. Så jag får försöka "avsluta" det på ett bra sätt - inte för den andre killens skull, missförstå mig rätt, men för att han fick mig att förstå att den förste inte kommer att leda till något särskilt lyckat. Jag och den förste har ju bara setts tre gånger så det är egentligen ingen stor grej att avsluta det hela men det känns ändå jobbigt, kanske mycket för att det är så uppenbart att han är mer intresserad än vad jag är och jag inte vill vara taskig. Men jag kan ju inte vara taskig mot mig själv heller.
Och måste de heta samma sak i förnamn? Som upplagt för kaos