Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skriver översexuella bdsm-kille igen:

"ses nu på dagen för sex hemma hos dig. är kåt och behöver komma för att kunna fokusera på jobbet"

Jag svarade "Nej. Jag har sagt att vi inte kommer att ses."

WTF :yuck:

Går det inte att blockera honom?

Jo jag blockade honom på kik för några veckor sedan. Ska blocka honom här också om han skriver igen. Är rädd att han kommer dyka upp utanför dörren annars om han är så kåt. Han verkar ju inte ha de normala spärrarna. Ska ta screenshots på det vi skrivit ifall något skulle hända.

YeY :banana:

Sötisen vill träffas fler gånger :D

Synd bara att han bor en halv evighet bort :cautious: Men det där är väl ganska typiskt, när man väl träffar nån såndär som är på riktigt intressant, så bor de typ aldrig i närheten :meh:

Nåja, han är den obotlige optimisten som alltid kommer med motargument när den praktiska och förnuftiga jag påtalar problemen med avstånd, åldersskillnaden, att han jobbar typ alltid och sånt :angel: så det löser sig nog kanske ändå och om inte så är där ju ingen katastrof skedd. Han är ju som sagt söt som nyslungad honung och han får mig att skratta och sånt är aldrig fel :up:

"ses nu på dagen för sex hemma hos dig. är kåt och behöver komma för att kunna fokusera på jobbet"

Nästa gång, om det blir nån så svara nått i stil med att "eftersom jag inte är intresserad av nått sånt och jag tar för givet att du är en någorlunda händig man iaf, så får väl fröken höger lösa det där kåtproblem du har"

@Anna, lika namn är ju praktiskt. Eller? :p
Min man, bror och svåger heter samma sak. Plus min mammas sambos son (som är exakt lika gammal, på dagen, som min man).

Helt klart upplagt för förvirring! Särskilt bland de yngre förmågorna i familjen när dessa ska lära sig vad alla manliga släktingar heter :D

Men herregud, säg åt honom att gå in på toaletten och ordna saken själv då och blocka honom sen. Tror knappast det är större risk att han dyker upp hos dig för att du blockar honom, snarare mindre. Uppenbarligen ger det honom nånting att skriva till dig eller få svar från dig (för jag tror inte han på riktigt tror att du skulle nappa på det förslaget). Så ta bort den möjligheten.

Men herregud, säg åt honom att gå in på toaletten och ordna saken själv då och blocka honom sen. Tror knappast det är större risk att han dyker upp hos dig för att du blockar honom, snarare mindre. Uppenbarligen ger det honom nånting att skriva till dig eller få svar från dig (för jag tror inte han på riktigt tror att du skulle nappa på det förslaget). Så ta bort den möjligheten.

Nu är han blockad.

Så länge man svarar så finns möjligheten att det blir något eftersom man uppenbarligen inte är helt off. Han skriver antagligen till alla kvinnor han har kontakt med, förhoppningsvis är någon positivt lagd.

När man läser detta och om den tränaren som låg med en 15-årig flicka som var hand elev tappar jag allt hopp om (män)skligheten. Ops, fel tråd, smyger ut igen.

Otrevligt eller inte så är det nog praktiskt sett ganska effektivt för honom.
Ja supereffektivt att skriva sexuella meddelanden till någon som skrivit att hen har dålig magkänsla, någon som har blockat människan på andra sidor och som redan sagt att dom inte kommer ses ---> jättehög success rate på det :up:

Sååå svårt är det inte att ta bort någon som inte vill ha sån kontakt mer från sina sexuella massutskick så tips från coachen är att alla lyfter fingret och gör det istället för att trakassera folk

Senast ändrad:
Ja supereffektivt att skriva sexuella meddelanden till någon som skrivit att hen har dålig magkänsla, någon som har blockat människan på andra sidor och som redan sagt att dom inte kommer ses ---> jättehög success rate på det :up:

Sååå svårt är det inte att ta bort någon som inte vill ha sån kontakt mer från sina sexuella massutskick så tips från coachen är att alla lyfter fingret och gör det istället för att trakassera folk
Du tänker bara på just procenten med just myblackcat. Han hade inte haft större chans idag om han inte skriver till henne alls.

Du tänker bara på just procenten med just myblackcat. Han hade inte haft större chans idag om han inte skriver till henne alls.
Och det är ju det meddelandet som diskuteras

Det är normalt att skriva det till människor man har den relationen med och jag kunde inte bry mig mindre om han skriver det till dom människorna men det blir ju något heeelt annat att skicka det till någon som redan sagt nej tack på flera olika sätt och inte är det effektivt heller så den ursäkten håller inte :)

Och det är ju det meddelandet som diskuteras

Det är normalt att skriva det till människor man har den relationen med och jag kunde inte bry mig mindre om han skriver det till dom människorna men det blir ju något heeelt annat att skicka det till någon som redan sagt nej tack på flera olika sätt och inte är det effektivt heller så den ursäkten håller inte :)
Ursäkt? Det är helt enkelt bara en anledning. Han skriver antagligen till ungefär alla där som han har någon sorts helts rimlig chans med. Att hon tog bort honom då betyder inte att hon är lika off idag och han förlorar inget på att försöka. Det är ingen ursäkt för det hela men jag kan förstå varför han gör det.

Ursäkt? Det är helt enkelt bara en anledning. Han skriver antagligen till ungefär alla där som han har någon sorts helts rimlig chans med. Att hon tog bort honom då betyder inte att hon är lika off idag och han förlorar inget på att försöka. Det är ingen ursäkt för det hela men jag kan förstå varför han gör det.
Om man tror att man har en rimlig chans med någon som lagt ner kontakten med att hen har dålig magkänsla, som sagt att man inte kommer ses och som blockat en på en annan sida då behöver man inte ett ligg ---> man behöver lära sig ta ett nej

Sen riskerar han skaffa sig dåligt rykte om han skickar runt sånt till folk som inte vill ha det men om han tycker att patetiskt trakasserande asshole är en kul image att ha är det ju bara att han fortsätter med samma taktik! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar